3 ting jeg vil si:

Nå avslutter jeg kvelden her på blogg, jeg trenger å hvile, for jeg blir sliten av tankekjøret om hva som skal skje i morgen, og det kjennes på kroppen også. Særlig i brystet og i magen. Mange av dere skjønner sikkert hvorfor, dere andre kan lese om det HER.

Det var det første jeg ville si. Det andre er at jeg har postet et par innlegg tidligere i dag som dere kan lese, om dere har lyst da selvsagt. Håper det. Innleggene er som følgende «Bunnys Julekalender» og «Barn i Norge som blir borte for alltid». 

Musikk elsker jeg, og det fins musikk til all slags humør, og musikk er terapi. Uten musikk hadde livet vært noe dystrere, helt klart. Her om dagen postet jeg et innlegg om et nytt album jeg liker veldig godt, synes det er helt fantastisk (les og lytt her). Både avslappende og terapeutisk. Så den tredje tingen jeg ville nevne nå er en enkeltlåt som jeg har fått dilla på etter ei venninne spilte den for meg. I ettertid har den tatt HELT av på TikTok. Jeg skjønner absolutt at den er populær. Låta heter «Unholy» og artistene er noen som kalles Sam Smith feat. Kim Petras.

Enjoy og Natta 💘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#samsmith #kimpetras #unholy #bunny #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg