Jeg stirrer direkte på solen, men aldri i speilet..

Jeg hører mye på musikk, alltid gjort, kommer alltid til å gjøre. Musikk har en fantastisk effekt på meg. Jeg abonnerer på Spotify som har en funksjon at de leter fram musikk som er «relatert» til den musikken man bruker høre. De kommer altså opp med forslag, og slik kan man oppdage ny musikk.

For ti dager siden dukket Taylor Swift opp som forslag på min Spotify. Det var hennes nyeste album, det ble gitt ut 21. oktober og heter «Midnights». Alle har vel hørt om Taylor Swift nå? Eller? Ikkje?

Anyways, jeg har hatt kjennskap til dama noen år nå, for hun har jo hatt noen slagere. Men aldri helt meg å høre på, i den grad at jeg kjøper album, eller setter på Spotify. Når jeg er ute på byen, hjemme hos noen eller sådan, og en av hennes hitlåter plutselig blir spilt, så er det liksom greit nok.

Låter som «We are never ever getting back together», «Shake it off», «Look what you made me do», «Me!» og «Bad Blood» er jo låter en legger merke til. Spesielt sistnevnte! Jeg personlig syntes det var dritkult når hun spilte gitar og opptrådte sammen med Madonna på låta «Ghosttown».

Anyways, jeg har flere ganger prøvd å lytte til Taylor Swift sine album, altså når det er nytt, og jeg må sjekke det ut, hun har jo gitt ut noen da. Men nei, aldri vært noe for meg.

Albumene «Folklore» og «Evermore» som hun ga ut i 2020 og 2021 synes jeg var drit kjedelig. Gjesp. Jeg kunne ikke skjønne at dette skulle være det store liksom. Men nå dette siste albumet likte jeg med en gang. Jeg ble veldig overrasket. Voksen behagelig chill out synth pop, og veldig gode tekster. Utrolig bra!

I dag leste jeg at Taylor fullstendig har okkupert øverste del av Billboard Hot 100. Samtlige andre artister måtte denne uken vike plass for låter fra Swifts nye plate, «Midnights». Hun har inntatt alle plasseringene fra 10 til 1.

Det er faktisk første gang i historien at en artist gjør dette, så det er rekord, samtidig har hun satt rekord på flest lyttinger første døgn etter utgivelse. Skjønner det godt jeg, for da jeg hadde hørt albumet ferdig første gang, så satte jeg det igang på nytt igjen. Det var så behagelig!

Låten som gjør det best og ligger på førsteplass heter «Anti-Hero». Den kommer hun til å få mange priser for, tro meg!! Anbefaler dere å lytte!!

«I’ll stare directly at the sun but never in the mirrorIt must be exhausting always rooting for the anti-hero»

Dagens tidligere innlegg: «Glem aldri!!» og «Å være redd».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#taylorswift #midnights #antihero #bunny #bunnytrash

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg