XXV Tour – Feel!!

Jeg har aldri hatt sansen for såkalte ‘boyband’, ‘Backstreet Boys’, ‘Nsync’, ‘New Kids on The Block’ og whatever. Tror ikke jeg har et eneste album med noe boyband på hverken vinyl eller CD. Men da Robbie Williams forlot boybandet ‘Take That’ var jeg helt med. Han ble mer seg selv, frigjort. Han gjorde seg virkelig mye bedre alene, morsom, flott og dyktig, han leverte en pakke jeg likte veldig godt.

Det startet med at han gjorde en coverversjon av George Michaels «Freedom». Det er sjeldent jeg liker coverlåter, men denne digga jeg. Året etter ga han ut sitt første soloalbum. 12 studioalbum har han gitt ut, og jeg har etterhvert som de har blitt gitt ut skaffet meg dem alle.

Hellige kaninmåne så mange bra låter han har levert meg gjennom tiden. Jeg kan nevne «Let me entertain you», «Angels», «Rock DJ», «Feel», «Rudebox» og «Party like a Russian». Nå har han altså gitt ut et nytt album, ikke nytt slik at der er masse ny musikk, men et album med hans hitlåter gjort i orkestervesjoner. Jeg er ikke overbevist. Albumet heter uansett «XXV» og ble gitt ut denne måneden.

For å promotere albumet så er det turné og konserter på gang, og Robbie Williams kommer hit til Norge og skal spille på TeleNor Arena 24.juni 2023. Så jeg hoppet på i dag og bestilte meg billett. Altså, storhetstiden hans som soloartist, årene 1996-2016, tyve år med hitlåt etter hitlåt, så verket jeg etter å få oppleve han live in concert. Det skjedde aldri, men nå er muligheten her, kunne ikke la den gå fra meg.

Så gjenstår det å se hvordan dette blir da. Først og fremst er dette 24.juni, hvilket er et ugunstig tidspunkt, utenom virus og pandemier så bruker snuppen min og jeg alltid å være borte, utenlands, den datoen. En annen ting er at dette er en turne for å promotere hans nye album som er et samlealbum med orkesterversjoner av hans store hits. Om jeg ikke er overbevist med albumet, så vet jeg jo enda ikke om det er orkesterversjoner som vil bli spilt på konserten. Og hvis det er tilfelle, vil jeg like det da? Vet ikke. Så på grunn av både dato og uvisshet rundt sjanger, så bestilte jeg billigste billett. Sitteplass på første rad, midt på, bakerst i Telenor Arena. Da blir det verdt det uansett hvilken vei dette går. Hehe..

Dette er jo lenge til da, så det er jo kjekt å vite at i mellomtiden skal jeg på denne nostalgi-konserten på Rockefeller i Oslo. Flott å ha noe å glede seg til også. For et år siden turde man jo nesten ikke glede seg til noenting.

Liker dere Robbie Williams? 👇🏽

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#robbiewilliams #xxv #konsert #greatesthits #telenorarena #feel #oslo #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Heilt ålreit han, som soloartist 😊.
      Dei boybanda klarer eg meg godt utan.
      Eg har ikkje LP/CD av Aha ein gong. Joda, dei er dyktege, og har mykje bra musikk, men der er eitt eller anna med boyband eg ikkje kan med.
      Eg har ikkje noko av Robbie Williams heller, men det er nok meir ei tilfeldegheit.

      1. Vet ikke helt om jeg regner Aha som boyband. De gjorde, og gjør, alt arbeidet selv. Boyband er vel helst satt sammen av plateselskap eller sådan og består av «peninger» som gjør seg til for å gjøre småjenter våte. Det blir for dumt for meg når det er alt annet enn musikken det står om. Greit med en «pakke», men musikken må være bra. Husker NKOTB, det var «babe» og «girl» i alle sangene, og jentene skreik. Uffameg, det var nesten traumatisk.. Hurra for Billy Idol, Aerosmith og Madonna den tiden der altså..

    2. Å ja – jeg liker Robbie Williams…..! Det kommer garantert til å bli en super konsert, vel – med orkester vil jeg ikke tro hadde vært no minus heller…..! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg