Verste på blogg – Topp 10 SHITLIST!

Det er ikke så lenge siden en anonym blogger spurte meg om hvilke blogger jeg boikotter, altså hvilke blogger jeg ikke liker her på blogg.no og jeg skrev da et innlegg om Blogglandia hvor jeg skrev initialer, forbokstaver til de bloggene jeg virkelig ikke liker, blogger jeg helst ikke leser, fordi.. ja, jeg ga jo på en måte begrunnelse i det innlegget.

Jeg avskyr dem!!

Tatt i betraktning siste dagers hendelser, så ser jeg ikke noe poeng lengre å skåne noen, å forsøke ivareta noe godt miljø i blogglandia, for det er nærmest ikke-eksisterende. Det er et falskt, lite skittent miljø! Som jeg skrev i innlegget mitt om Blogglandia så var det 6 bloggere som er på min SHITLIST. Mulig det er blitt et par stykker til nå!!

Saken er den at det er jo helt tydelig at det er konflikter og dritt som selger inn hos bloggere og de som klikker inn på blogg via forsiden til blogg.no —> Topplisten. Gjennom de siste par dagene har jeg hatt et uvanlig høyt antall av lesere via forsiden og Topplisten. Dette ser jeg på Google Analytics. Normalt har jeg lesere fra Facebook og andre sosiale media. Så ja, det er medbloggere og insekter på blogg.no som klikker vilt på enkelte innlegg hos meg, for å lese kommentarfelt, og samme hos et par andre bloggere som plutselig spretter opp på Topplisten uten å ha hatt noe nevenyttig eller intelligent å komme med.

Så ja, er det dritt dere vil ha, da er det dritt dere skal få. Jeg har bestemt meg for å gi meg flatt faen, dere er ikke mine venner, dere har vist dere tvert imot, jeg kjenner dere ikke, jeg bare vet at det er dritt dere vil ha. Enkelt og greit! Da kan jeg jo offentliggjøre bloggnavnene, dele min SHITLIST, så kan dere gni dere i hendene og håpe dere får klikk til bloggene deres.

Men til slutt, husk nå bare, denne dritten dere ønsker, den gir ikke klikk over tid. Hverken daglig syting over dårlig form og sykdommer (som 50k i Norge har) eller oppmerksomhet basert på dritt, funker ikke i lengden. Så da må dere finne på annen dritt for oppmerksomhet. Vi får se da, om det er noen av dere som klarer å komme med noe selv, innlegg dere kan ta æren for selv, istedet for at dere får klikk av heeeelt andre grunner som ikke har noe med blogging å gjøre whatsoever. Two-faced drittkjerringer!! Mohahaha..

Nå skal jeg drikke kaffebaileys og se Madonnakonsert! Fin fin kveld til dere andre!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#shitlist #blogglandia #blogg #blogg #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. Jeg har egentlog ikke sansen for all drittkastingen som skjer og ja det er ikke noe tvil om at drama selger men i ditt tilfelle så kjør på. Jeg er enig at du bør komme med navnene rett og slett,

      1. Vel, inne på blogg.no har man sansen for drittkasting, konflikter og denslags. Det er bare å innse. Så da er det bare å gi folket her inne mer av hva de selv vil ha 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg