UNNSKYLD IGJEN!!

La meg bringe én ting på det rene! Da jeg postet innlegget «kos dere videre på blogg» her om dagen, så skrev jeg ikke noe om mobbing, faktisk nevnte jeg ikke ordet ‘mobbing’ en eneste gang!! Det er noe dere har hentet i en annen blogg, hos bloggeren KT sikkert.. Det jeg derimot skrev var at KT (Bien) er i sin fulle rett til å omtale hvem faen hun måtte ønske!! Enhver er det!! Og om noen har inderlige ønsker om å bli omtalt daglig som «hatefull lettkrenka middelaldrende rasist med ømme tær som ikke tåler å bli imotsagt» (et av de mildeste utsagnene fra den kanten), får vitterlig bli opp til den enkelte! Be careful what you wish for.. en kan jo da glede seg til å forklare dette i et evt jobbintervju at en har utallige slike karakteristikker hengende over seg all over internet!

Her er det heller ikke snakk om å ikke tåle å bli imotsagt. Dummeste jeg har lest etter jeg snuppen min og jeg var hos venner i går og spiste autentisk gambisk middag og lærte oss å banne og skåle på mandinka og wolof gjennom natten! Det JEG skrev var at JEG har innsett hvor stygg og grusom JEG er blitt på blogg. Hvordan jeg har stupt ned på lavmåls nivå etter ha vært målskive for denslags siste årene. Jeg skrev at JEG ikke ønsker være som de nevnte og slenge dritt stygge kommentarer om og til noen på blogg. Jeg skrev at jeg merket at JEG har sunket til lavmål og bedrevet stygg skittkasting, og slik ønsker jeg ikke være! Jeg skrev at JEG ønsker å være bedre. Er det slik andre ønsker å være, so be it, JEG har ikke noe lyst whatsoever å være slik en dritt!

Jeg har vært på blogg mine 13 år for å skrive om hva som interesserer meg, levere MINE tanker, meninger og budskap, som MEG selv! Når man merker at man begynner å miste seg selv og synker på lavmåls nivå med daglig drittslenging og ondsinnede kommentarer, så er det greit å gå litt inn i seg selv. Ihvertfall om en ikke ØNSKER være en dritt, om man ikke næres på denslags. Har aldri sagt at jeg ønsker at blogg skal være et sted hvor man maler regnbuer, og promper hjerter og glitter. Så langt derifra, der har ALDRI Bunny vært. Er det noe jeg elsker er det personer som har meninger og sier dem. Feiginger og folk som prater en etter kjeften er ikke noe for meg!

IGJEN, jeg har ikke lyst å være EN AV DEM som bruker og sender ondsinnede karakteristikker til og om medbloggere og lesere. DERFOR har jeg valgt å legge på røret her. Dette har kun med MEG å gjøre, har ikke noe med mobbing å gjøre. Mobbing har ALDRI stanset meg!! Jeg regner heller ikke med at dette stopper insekter fra å sende meg flere meldinger daglig eller omtale meg som whatever i innlegg og kommentarfelt for å plage undertegnede og skape et bilde av meg ovenfor andre. Men for MIN egen del trives jeg mye bedre med meg selv med å være MEG og ikke en grusom og avskyelig DRITT. Dette er work in progress og ikke gjort over natta..

Og til slutt i innlegget ba jeg om UNNSKYLDNING for å ha vært et rasshøl til de jeg har vært et rasshøl mot. Og slik avslutter jeg her i dag også, før jeg ikke bare legger på røret, men drar ut støpselet også. UNNSKYLD!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

19 kommentarer
    1. La meg kjapt forklare: “maler regnbuer, og prompe hjerter og glitter” – Den var ikkje myntet på deg, men på ALLE de andre som oppfordrer til positive innlegg hvor man i steden for å kritisere hverandre roser og fremhever hverandre, det er nok av de bloggene….En av de reklamerer stadig for seg selv i ditt kommentarfelt. Det er da eg mener det blir feil hvis alle skal bruke bloggen sin på å fremheve og rose hverandre, hvordan blir da det store bilde seende ut? Blir bare kliss av sånt.

      En blogg skal inneholde, eller speile forfatteren av bloggen. Meninger, ytringer, sterke meninger, dumme meninger, engasjement, glede, ærlighet, tøffe tak, kreative innspill You Name it, men å bruke bloggen kun til å fremheve andre blir “for dumt” i lengden, eller å baaare kritisere andre blir også for dumt – Eller, det blir ekkelt og bare vondt…

      Eg vil ha deg på blogglista, akkurat som du er. Er det noe me trenger så er det en som snakker fra levra, en ærlig fyr som tør si det veldig mange av oss tenker. Å bli kalt rasist for å komme med ærlige meninger er forkastelig. Eg liker deg eg Bunny, akkurat som du er <3

      Klem Vibbe

      1. Jeg vet den ikke var myntet på meg, haha.. bare syntes det var så artig sagt, og noe jeg er 100 PROSENT enig i. Enig i alt du skriver her! Og jeg legger ikke to fingre mellom for å nevne HVERDAGSMAGI som OVERALT leker godhetsposør SAMTIDIG som hun er ELLEVILL å reklamere for seg selv uansett hvor det måtte være. På facebooksiden til Tomsmatprat, innleggene mine, uansett hvor det måtte være. Opplegget skinner gjennom og jeg har konfrontert henne direkte i den saken. Hun var en av dem som kalte meg respektløs etc for å arrangere bloggtreff. Og det bloggtreffet ber jeg IKKE om unnskyldning for. Jeg spanderte alt og jobba hardt for at det skulle bli bra, så fuck den hverdagsmagien. Jeg orker ikke godhetsposering, jeg ønsker heller at folk skal være sitt ekte autentiske selv, og jeg unner ikke dere bloggere en plattform med bare glitter og hjerter. Tenk å spise sukkerspinn fra morgen til kveld, du vet du kommer til å spy.

    2. Respekt. Damelaget og hun med de mange pseudonymer vil nok høste som de sår. De om det, og du om deg. Selvrespekt er en god ting 🙂

    3. Jeg synes helt oppriktig ikke du har noe å be om unnskyldning for. Å svare med samme mynt er ikke det samme som å være hatefull eller slem. Å behandle noen som en ønsker bli behandlet selv er det noe som heter. Jeg har med argus øyne fulgt med på bloggene. Det er mange som burde be deg om unnskyldning, du fortjener honnør for din oppriktighet, og det står respekt av hva du skriver. Leser du et par andre bloggeres innlegg fra i går og i dag så kan du ikke se antydning til å ta til seg hvordan de selv har vært. I går kunne jeg lese noe som ‘hvis jeg ikke kan skrive nedsettende om andre, så slutter jeg heller blogge’. I dag er det på igjen hvor det fremheves ‘se hvor snill jeg er’, ‘andre er lettkrenka’ og små stikk til og om deg. DER er det INGEN selvrespekt!! Håper du fortsetter blogge. Blogg.no og samtlige her har ALT å tape på om du slutter!!

    4. Synd det har blitt sånn, og krysser fingrene for at du fortsatt titter innom med noen ord av og til. Du er den bloggeren eg har lest mest av etter eg selv starta blogg, blir unektelig litt tomt her uten deg 🙈

      1. Det er litt vemodig, 13 år tror jeg, kanskje mer.. men nå må jeg ta tak i meg selv først før jeg gjør noe annet. Jeg må bli en bedre utgave av meg selv, må roe ned frustrasjonen før jeg kaster meg ut i noensomhelst verden hvor det lever troll og insekter.. men hvis du innimellom skulle savne meg, så har du jo alltids dette innlegget: https://bunny.blogg.no/ukas-blogger-docdask.html

        1. Håper i alle fall du selv får det bedre, det er uansett viktigst! Cheer up og gi litt faen i verden, noe alle kan trenge i blant 🤩
          Husker det innlegget ja, veldig koselig, men husker ikke hvorfor eg glemte å kommentere, og beklager det 🙈 Kos deg med snuppen og hundene 🥰

    5. Vi skal få lov til å være hvem vi vil -blogge om hva vi vil…si og mene det vi vil – med respekt for hverandres ulikheter 🙂 Håper du kommer tilbake! klems

    6. Kjære Bunny. Ikke slutt, ikke la de vinne. Jeg forstår at det er enormt tungt akkurat nå. Bare ta en pause men ikke dropp helt ut. Jeg syntes det blir tomt uten deg.

    7. Skjønner Bunny! Det er ikke noen god følelse å føle seg som en dritt. Men husk at det er du ikke! Håper du kommer tilbake når du har fått hentet deg inn igjen.

    8. Håper du kommer raskt tilbake. Har var veldig enig i det meste du skriver – og som du har fått tyn for. Du skriver det vi andre tenker – om mye.

    9. Bunny, jeg ønsker deg gode dager…ikke sikkert du ser her inne om dagen…
      Men gjør du, skal vite at jeg ønsker at du finner fram til den som du trives med. Man skal trives og like seg sjøl. Og det ønsker jeg du skal uansett hvor du er, her eller der. Ha fine dager og kos deg sammen med folk du trives med og finn tilbake til slik du trives med å være. Vi er mange som trives med deg, både når vi er enige og uenig i det du skriver. Stor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg