Tusen takk Rudi!

Nå har det jo faktisk blitt et eget konsept dette med å takke medbloggere og lesere som stadig bidrar til å lage glade dager for denne kaninen. Stadig siste tiden har det dukket opp små og store gaver som har gjort meg hoppende glad, og som enda gjør meg hoppende glad. Noen av disse gavene har jeg visst om ville komme, da de har vært del av utfordringer eller sådan, mens andre igjen har vært de beste overraskelser.

Les veldig gjerne om de tidligere gaver og overraskelser: «Tusen takk Strikkekjerring», «Tusen takk Frodith del 1», «Tusen takk Frodith del 2», «Tusen takk Vibbedille del 1», «Tusen takk Vibbedille del 2», «Tusen takk Lady August», «Tusen takk BK» og «Tusen takk Lucky Luka».

Igjen, tusen takk dere!

Nå har det skjedd igjen, en liten pakke som jeg ikke hadde noen anelse om ville komme. Faktisk fra en person jeg aldri har vekslet ord med. Ærlig talt ante jeg ikke at vedkommende eksisterte. Dette er altså en leser som sier følgende «Setter veldig pris på bloggen din, du setter ord på hva mange mener, men ikke tør si høyt». Ikke noe mer, annet enn navn og adresse på baksiden av pakken.

Med tanke på pakkens innhold så har tydeligvis denne leseren fulgt bloggen en stund, for jeg fikk faktisk denne kassetten som dere ser avbildet. For et år siden, i april i fjor, skrev jeg et innlegg hvor jeg spurte om noen der ute har opp-ned utgaven av Madonnas album «Bedtime Stories» på CD eller vinyl. Jeg hadde den på CD en gang i tiden, men noen stjal den. Og i all ettertid har jeg ønsket meg disse. På CD og vinyl har jeg den «rettvendte» utgaven, men altså ikke opp-ned utgaven.

Den gang da nevnte innlegg ble postet tenkte jeg ikke på kassetter, og fakta er at på kassett har jeg hverken den «rettvendte» eller opp-ned utgaven. Men nå har jeg altså den «rettvendte» på kassett. Dette er utrolig moro altså. Denne kassetten er ikke bare bare å finne tak på. Det er en utgivelse etter at CD hadde tatt helt over markedet, så at denne faktisk er gitt ut på kassett er ganske utrolig.

Nå er den «rettvendte» delen av dette albumet komplett, nå mangler jeg bare opp-ned utgavene. Håper og tror at en dag vil de dukke opp. At noen der ute vil hjelpe meg finne dem. Klikk på linken under og les innlegget og se bilder, så skjønner dere bedre hva jeg mener med opp-ned utgave.

Link: «Hjelp Bunny da vel!».

Det hadde vært fantastisk å få tak i dette albumet opp-ned, uansett CD, vinyl eller kassett!

Og tusen takk Rudi som har sendt meg denne nå, jeg ble så overrasket og glad. Tusen takk for dine ord, at du leser bloggen og du faktisk begår slike handlinger som ene og alene er uselvisk og begått kun for å glede et annet menneske. Slike som deg trengs i denne verden. Tusen tusen takk!! Til info «Bedtime Stories» er faktisk mitt «go-to»-album, det er et rolig, avslappende og voksent album som lager en stemning av velvære, rett og slett. Det betyr uendelig mye for meg, alltid gjort, kommer alltid til å gjøre!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#gave #madonna #bedtimestories #overraskelse #kassett #leser #glede #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Så gøy å bli satt pris på. Du er jo litt sånn en person en føler en blir kjent med på bloggen din. Det er gøy for oss som følger deg.
      Jeg må si du svippet innom hodet mitt når jeg var på handletur igår. Tenkte det hadde Bunny likt. 😅 Kanskje jeg bare må fikse det selv om jeg bare er en følger 😊

        1. Det er gøy 😊Overraske og glede noen er så kjekt! Du får følge med. Posten fra Kreta går tydeligvis med halvdødt esel så tar det med til gamlelandet og sender derfra 😊

    2. Så flott med en slik overraskelse i posten til helga!🤩🤗
      Jeg følger fortsatt med når vi får inn LP-plater, men ingen Madonna er dukket opp enda.🤔
      Ha en fin fredagskveld!🤩

      1. Ingen Madonna?? 😳 så rart, albumene som ble gitt ut før dette jeg leter etter ser jeg overalt, men veldig bra du holder øynene åpne. Jeg hadde dette albumet på CD fra 1994 til 1996, da ble det stjålet. Etter det har jeg aldri sett akkurat den utgaven. Det er også veldig rart, for platesjappa var full av den da jeg kjøpte den. Fin fin fredagskveld til deg også 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg