Hjelp Bunny da vel!!

Som mange der ute vet så er jeg crazy fanatic Madonna-fan og jeg har en samling som jeg må leie et galleri for å kunne vise fram. Men none-the-less så har det seg slik at innimellom alt er det noen «hull». Bildet over er av Madonnas album «Bedtime Stories» fra 1994. Dette ble frastjålet meg to år etter utgivelse og jeg har aldri sett det igjen. Så hvis du har, eller kjenner noen som har en CD og/eller Vinyl-samling der det finnes den minste mulighet for at dette albumet kan befinne seg, vær så snill og sjekk. Jeg er veldig interessert i å kjøpe dette om mulig!

Det finnes også andre hull i samlingen, så ta veldig gjerne kontakt med meg om du har eller kjenner noen som har Madonna-stuff som jeg muligens kan ha interesse av, så ta kontakt 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#madonna #bedtimestories #bunny #bunnytrash

21 kommentarer

Siste innlegg