Tusen takk Frodith!

Som jeg fortalte om for ikke så lenge siden så er det pågående flere prosjekter som involverer lesere og medbloggere, og det har jo begynt å skje ting. Her om dagen viste jeg dere hva medblogger «Strikkekjerring» sendte meg etter en strikkeutfordring jeg hadde. Hva hun sendte kan dere se i innlegget «Tusen takk Strikkekjerring». I dag har jeg fått en stor konvulutt fra medblogger «Frodith». Rart egentlig siden det er lørdag. Kanskje det kom i går i feil postkasse, så har en nabo hatt det i postkassen vår i dag. Hvem vet.. Uansett, konvolutten inneholdt et brev og en rekvisitt. Hva den rekvisitten er finner dere tidsnok ut av, den er en del av en utfordring..

Jeg har tatt del i flere utfordringer tidligere fra Frodith, det er moro det. Frodith er ei kreativ, fargerik og morsom dame, så jeg prøver følge med når hun har noe på gang.

Her er utfordringen da jeg skulle tegne Frodith, resultatet ser dere her: «Bunny har tegnet Frodith».

En annen gang sendte Frodith meg noen ballonger jeg skulle finne på noe gøy med og poste i bloggen. Jeg tok utfordringen, og den kan dere se her, men ikke bli redd nå da: «Ballongutfordring».

Det har vært flere utfordringer, og det er moro hver gang. Hva utfordringen denne gang går ut på er hemmelig. Så dere må bare følge med videre. Jeg vil bare med dette innlegget takke Frodith for at jeg får være med på utfordringene hennes, og takke for at hun så mange ganger har gjort meg så glad og smilende. Digger deg!!

Fin fin lørdag alle sammen 🐰

Bunny tegnet av Frodith.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#utfordring #frodith #bunnytrash #bunny

12 kommentarer

Siste innlegg