Alle tegner Frodith, jeg ga på en måte opp!

Fargeklatten her på blogg, vi digger alle den dama, ikke sant folkens?! Jeg snakker om «Frodith», hu gærne kjærringa som hele tiden har et eller annet på gang, enten (se:—> tegner hun oss andre bloggere, eller så leter hun etter små menn i Oslo, farter på turer til og med venner, tipser om bra musikk, lærer fra seg tegnspråk, har kjole- og antrekksframvisninger eller drar på photoshoots med enten «Karidansen» eller tøyrottene Salt og Pepper. Altså «Frodith», bare navnet gir meg godt humør. Jeg tar meg i å tenke på henne så smiler jeg, hun er karakter, fargerik inni og utenpå. Masse personlighet, og fargene stråler!

Nå er det slik at «Frodith» tidvis også deler ut utfordringer til oss andre bloggere. Det er vanskelig å si nei til utfordringene, nettopp fordi det er «Frodith». Nå har hun noe på gang igjen, nå har hun bedt oss tegne henne, hehe..

Da «Frodith» er så fargerik som hun er så måtte jeg bare avslå utfordringen, fordi jeg har bare vanlige blå blekkpenner og rosa bingotusjer her hjemme, og sitter på en måte i karantene/isolasjon da snuppen min har covid. Ikke har jeg tegneprogrammer på pc heller da jeg for det første ikke er god på og har manglende interesse for den slags teknologi, og jeg faktisk ikke bruker pc. Jeg bruker kun mobil, jeg blogger på mobilen.

Så begynte tegninger fra andre bloggere og poppe opp, og det var da jeg så bloggen «Fullstendigkaos» hadde lagt ut sitt bidrag, da knakk jeg sammen, hellige måne noe så fælt og hysterisk morsomt samtidig, jeg lå på gulvet her og rullet meg i koronastøv, så mye lo jeg. Altså, «Frodith» har bedt om dette selv, og lovet å ikke bli sur, så da tåler hun nok å bli seende ut som tante grusom.

Men det var jo da jeg så «Fullstendigkaos» sitt bidrag at det gikk opp for meg at jeg kan jo ikke bruke som unnskyldning at jeg ikke har fargestifter, tusjer eller tegneprogram på pc. For inne på redigering på bilder er det jo en slik markør som kan brukes til å tegne med. Og når Bunny Trash får utfordringer så er det jo slik at de må takes, noe annet er jo feigt og usportslig. Så da fant jeg et bilde av Bunny og redigerte/tegnet «Frodith» inn.

Nå må det sies at jeg brukte tegne en del før for en del år siden, og jeg tror jeg kunne kommet med et kult bidrag hadde jeg hatt utstyr til det. Dette er første gang jeg tegner med markøren inne på bilderedigering, haha.. jeg prøvde flere forsøk. Det ble bare helt for jævlig. Så jeg prøvde noen ganger til jeg selv mente det ikke var helt for jævlig, da måtte jeg gi meg. Tror ikke helt noen kan se at dette (bildet nederst) er «Frodith» hvis man ikke visste det, hehe.. men nå har jeg ihvertfall vært med på leken 😜

Det har blitt noen utfordringer fra «Frodith» gjennom tiden, og det er et sikkert og knallbra vårtegn skal jeg si dere, her kan dere forresten se et innlegg, et oppdrag jeg har utført tidligere: «Ballongutfordringen» 😂

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#frodith #utfordring #tegning #fullstendigkaos #karidansen #helg #søndag #bunny #bunnytrash

44 kommentarer

Siste innlegg