The Pill!

Loretta Lynn er død. Vi kan lese det overalt nå. Det er jo selvsagt trist, men den som vet litt om Loretta Lynn, den vet at hun levde livet sitt virkelig fullt ut, og det var meget innholdsrikt. Oh, yes – jeg hører på country, og jeg har hørt Loretta Lynn hele mitt liv. Jeg har ikke alle albumene hennes, for da snakker vi faktisk 50 studioalbum og nesten like mange samleplater og mer til. Dere som ikke har hørt Loretta Lynn burde lytte litt, men selvsagt, dere må nesten like country, for denne dama var country all the way!

Før jeg avslutter her vil jeg nevne at jeg har postet et meget privat innlegg tidligere i dag, «freak family». Loretta Lynn brukte si at «skriver du sannheten om det som skjer blir det country», så kanskje noen har lyst å være med på å lage noen country sanger fra deler av livet mitt. Jeg deler rett fra levra og rett fra hjertet, sannheten som den er. Dét er country!

Passende er det å legge ved en «musikkvideo» eller sådan som avslutning her. Og de fleste ville nok da lagt med «Coal Miner’s Daughter», «Louisiana Woman, Mississippi Man», «You ain’t woman enough (to take my man)», «You’re the reason our kids are ugly» eller «Don’t come home a-drinking (with lovin’ on your mind). Bare for å nevne noen av de største.

Jeg velger heller å legge ved en sang som Loretta Lynn skrev flere år før den ble gitt ut. Det tok sin tid fordi plateselskapet turte rett og slett, de hadde ikke «‘baller nok’ til å slippe den tidligere. Hun la press på dem og da den ble sluppet ble den, ikke uvventet, bannlyst på radio. Værsågod her har dere: «The Pill»!

Kos dere og god natt! ❤️


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#lorettalynn #country #thepill #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Jeg er vel ikke av de som hører alt for mye på Country, men det blir mer sånn periodisk. De jeg da hører på er George Strait, Carrie Underwood, Martina McBride, Dolly, og Trace Adkins med den dype sexy stemmen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg