Forberedelser og siste uke ferie. Dette blir knallbra!!

Tiden bare suser avsted når en har det gøy, koser seg og lever. Nå snakker jeg om å LEVE, ikke bare eksistere. Eksistere gjør vi jo alle, leve er jeg usikker på om vi alle gjør.

Dette er siste ferieuken til snuppen min i sommermånedene. Han har delt opp ferien slik at vi kan finne på noe ekstra gøy sammen senere i år. Reise et sted. Kanskje et nytt sted? Vi får se, fokuserer på her og nå, og som sagt, siste sommerferieuke for denne gang.

Hellige kaninmåne hvor vi har koset oss, og mest kos og moro har det vært å være i Alanya, Tyrkia, igjen. Og en tur til Montebello Camping ved svenskegrensen. Men et siste høydepunkt skal det bli, og det blir kommende helg. Pride-paraden i Oslo.

I dag har vi vært på Gulskogen senter, gått til og fra, passerte 20 000 skritt, det vil si 1,4 mil. Der har vi handlet litt småtterier til helga. Snuppen min tar helt av på disse greiene her, han elsker å kle seg ut og påta seg karakterer, så han blir nok et skue for seg selv neste helg. Pride i fjor sommer så var det utallige mennesker som stoppet opp og ville bli avbildet med han. Flere aviser og tv-kanaler var også veldig på og ville avbilde og filme han.

«Her ser dere oss – og det beste fra Pride paraden 2023»

Vi kan jo ikke kle oss likt i år som i fjor, så da har han både bestilt diverse, og kjøpt masse ting og tang på senteret i dag. Jeg har også handlet litt, og dere ser på øverste bildet hva. Jeg har kjøpt Mac’n Cheese med fire oster, hårbleiking, hårfarge, rosa hatt med paljetter, en svart singlet som er hullete, altså den ser ut som den er heklet eller sådan. Og jeg har kjøpt glitrende sølv-neglakk.

Har sånn halvveis en plan om hvordan jeg skal se ut til helga i Oslo. Blir nødvendigvis ikke rosa hatt med paljetter, vi får se. Måtte bare kjøpe den fordi jeg liker de hattene. Jeg har den samme fra før i svart, sølv, gull og mørk lilla. Så.. men nå skal jeg bleike håret, alt håret, ikke bare på toppen, men hele kroppen.

«Regnbuerose»

Ha en nydelig kveld alle sammen!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#pride #parade #venner #mangfold #ferie #padampadam #oslo #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Det er fint å kunne dele opp ferien litt så ikke alt blir brukt opp på sommeren 🙂 Nå nærmer det seg helgen og dere drar til Oslo! Nyt dagene.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg