STYGGE KVINNFOLK!!

I går skjedde det noe her på bloggen etter jeg hadde postet innlegget mitt om «trollkjerringer og drittbloggere». De som har fulgt bloggen min over tid vet at når andre bloggere og folk begynner å harselere meg og skrive innlegg om meg så svarer jeg med samme mynt. Det er slik det er, slik har det alltid vært. Det har vært tilfeller jeg har ignorert, men hvorfor ikke svare? Det jeg ikke gjør er å gå inn i kommentarfeltet til disse og bråke der, jeg vet jo at disse innleggene handler om å sette igang et eller annet for at de selv skal få oppmerksomhet og klikk. En ekstra bonus er det jo om jeg begynner å kommentere i deres kommentarfelt. Da kan det jo hende jeg «driter meg ut», det blir så enkelt for vedkommende å vise hvor dum jeg er som bryr meg, at jeg er lettkrenka og så videre. Hersketeknikker som stadig blir benyttet på den kanten.

I går altså var beskjeden fra meg at vedkommende heller kunne bry seg med sitt eget, bruke tiden på å rydde og vaske i sitt eget hjem, feie for egen dør. Så begynte folk å kommentere. Folk som sjelden og aldri kommenterer poppet fram som paddehatter. Og det er jo ikke akkurat hyggelige kommentarer. Samtlige kommentarer kom fra kvinner som begynte kommentere bildene vedkommende blogger poster av seg selv. Og jeg forsøkte svare så greit jeg kunne på kommentarene. Til et visst punkt..

Jeg skrev aldeles ikke noe om utseendet til noen. Jeg svarte på bildekommentarene. Plutselig kommer det anklager om at jeg har rakket ned på utseende til noen. Og der kom stygge kommentarer om mitt utseende, for det måtte jeg jo bare tåle fordi jeg rakket ned på andres utseende!!

Igjen, bare kvinner. Hva er det med dere kvinnfolk? Nå mener jeg ikke alle kvinnfolk!! Må bare si det, for mange av dere har jo en gitt «gudegave» å vri og vende på folks ord, bedrive manipulering og denslags.  Å kalle dere som driver på slik for stygge drittkjerringer har ingenting med utseendet deres å gjøre, jeg gir flatt faen i hvordan kjerringer ser ut!

Men jeg kan si dere det, at når jeg mener noen er stygge, og her tror jeg veldig mange føler likt, så har det med personlighet, adferd og oppførsel å gjøre. Dere kan for faen se ut som en supermodell for min del, men når dere oppfører dere som utidige, kvalme, slemme, grusomme kjerringer, så synes jeg dere er stygge!!

Jeg har flere ganger i livet sett et menneske, både menn og kvinner, og tenkt.. pen mann.. vakker kvinne.. så har vedkommende vist seg å være et rasshøl, en dritsekk. Og da endrer synet mitt seg om vedkommende. Hver gang jeg ser vedkommende så tenker jeg «hin er stygg i trynet». Igjen, det har ingenting med utseende å gjøre egentlig i det hele tatt!

Jeg vet mange føler og tenker likt som meg her. Ikke sant? Folk blir stygge utfra personlighet! De omtenksomme, snille, hyggelige blir vakre!

Så dere som kommer med disse utseendekommentarene, dere kjerringer, jeg har bare navnene og nickene deres på en hvit skjem, aldri sett (såvidt jeg vet) ansiktene deres, har ingen anelse hvordan dere ser ut. Men jeg synes dere er stygge likevel.. dere må gjerne manipulere på og vri og vende på mine ord her, det endrer ikke hva jeg tenker om dere. Jeg tenker dere må ta dere en titt i speilet, for det er dere som rakker ned på andres utseende, ikke jeg! Fæle er dere!! Blæh!

Og jeg er flott, meg selv, unik og helt perfekt akkurat som jeg er 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#kvinner #kjerringer #bunnytrash #bunny

14 kommentarer
    1. Håper jeg er en av dem “vakre” sånn på innsiden tenker jeg da…

      Kjerring er det ingen som vil være.

      Ta vare Bunny 💜💜

      1. De som er vakre inni er vakre utenpå. Hvem er vel vi til å bestemme hva som er vakkert utenpå, det er jo bare et narrativ 😜 klem 🐰

    2. “Stygg i trynet” er kjent for meg også i akkurat samme mening som du sier – har ingenting med utseende å gjøre. Og når jeg her om dagen leste det innlegget ditt så tolket jeg det aldri som at du faktisk mente at noen var stygg, som i utseende stygg, men nettopp det at oppførselen dems er stygg. De skjønner det nok selv også, men da har de ikke noe å krangle på 😉

      1. Det er rart hvor riktig det er for enkelte å dytte på meg ord, meninger og intensjoner jeg ikke har. De må kjede seg fælt 🐰

    3. Så sint tror jeg aldri jeg har hørt deg før 😁 Jeg tenker at hvis de damene du sikter til mener at du mobber/harselerer med utseendet hennes, så rettferdiggjør ikke det at de snakker stygt om ditt utseende. Da er de mobbere selv!

      1. Du kan vel tolke meg som sint, jeg selv vil vel heller si bastant. Greit å være tydelig i mine standpunkt. Er ikke spesielt glad i at noen harselerer med utseende til folk, ihvertfall ikke i offentlighet der det blir betraktet som hets og mobbing. Det er forskjell på å ikke like bildene enkelte poster, og å rakke ned på personers utseende. Enig med deg, og må legge til at noen av disse snakket stygt om både mitt og vedkommendes utseende, dobbelt opp mao 🐰

    4. Det jeg mente når jeg kommenterte var at jeg bare er lei av at hun aldri lar deg være i fred og alltid må dra deg inn i det meste hun skriver på bloggen sin, derfor jeg kalte henne grusom. Det med å gå på utseendet hennes var virkelig lavmål og jeg legger meg flat der, er bare meget lei av grusom oppførsel fra den kanten og når det er sånn så mener jeg at hele mennesket blir stygt.

      1. Nå var det ikke din kommentar jeg tenkte på. Det kom en del kommentarer som jeg valgte å ikke publisere da de var langt over grensen.. 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg