Sjarmerende kokker, flotte kaniner, trollkjerringer og drittbloggere!

I dag føler jeg for å skrive et fuck-you innlegg til dere bloggere som aldri gir dere med disse innleggene om meg. Det er da underlig at det skal være en slik misjon her i livet å lese bloggen min for å poste egne innlegg om meg. Altså, jo – jeg har mang en gang ytret at om dere ikke kommer på noe å skrive om, så skriv om Bunny. Men er det så helt umulig å skrive noe hyggelig? Må det alltid være innlegg der mine ord blir vridd og vendt på? Jævla drittkjerringer er dere, er livet så tragisk mellom kaffe latte og dårlige («stabile») lesertall? Desperasjonen og misunnelsen viser seg alltid når det kommer innlegg om kokker og kaniner. Skriv heller om det rasshølet du selv er som ikke vet hvordan du skal holde hjemmet ditt rent. Står der med teppebanker, vaskekost og bøtte og later som du vet hvordan det skal brukes. Helt fjern i mellom ørene der bildene henger på halv åtte på veggene, dritt på bord og gølv. Listene er brune og fettete og en ser at de aldri har blitt vasket. Svinmerr, fei for egen dør du, det trengs virkelig!

Og takk for klikkene 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Du får ta det som ett kompliment Bunny, livet ditt er mye mer interessant enn deres, så derfor må det kommenteres 😆.

      Mitt er ikke det, så jeg skrives det lite om 😅

      1. Ja tenk det, her hadde jeg altså kledd meg i flott Cruella/Tix-antrekk, og var så feiende flott at udyret våknet og bare måtte spy ut litt dritt. Men jeg svarer jeg, alltid glad for at andre hjelper meg å holde liv i bloggen 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg