Spøkelsesbloggere!

Først vil jeg ønske «Stina» tilbake på Topplisten. Jeg «skvatt» litt tidlig i går kveld da jeg var innom topp 10 for å lese de bloggene jeg bruker svippe innom der. Hadde vært innom bloggen «Vibbedille» og skulle innom bloggen «Mamma på hjul», og plutselig var «Stina» der, haha.. det har jeg aldri sett før at noen kommer plutselig inn på listen uten at listen ellers blir oppdatert. Noe som bruker skje på natten eller tidlig på morgenen. Så det var moro, «Stina» er god på å få til ting. Så velkommen tilbake!!

Det hadde vært utrolig moro om flere bloggere fra «the old days» dukket opp. At vi hadde fått inn noe fillers, rompeimplantater og silikon her. Jo mer mangfold jo bedre ikke sant?! Mer ACTION!! Og flere lesere til plattformen. Ikke at jeg er så interessert i akkurat implantater og silikon, men litt sminke er ikke å forakte. Noen av de gamle bloggerne hadde virkelig peiling på sminke. Kanskje noen har litt peiling på herresminke også?!

Må forresten bare si til dere damer/jenter at det opplegget enkelte driver med, hvor de smører lebestift RUNDT leppene, det er fælt!! Det vises så utrolig godt at det er smurt utenfor! Dette trikset for å skape illusjon av store lepper er ikke ment til hverdagsbruk, portretter, nærbilder og denslags. Dette er faktisk hentet fra DRAGQUEENS for teater og sceneshow! Når man står på en scene så ser man ikke leppekanten. Dragshow er kjent for OVERDRIVELSER. På portrettbilder og når en sitter rett over bordet for noen så ser det bare teit ut!! Slutt med det!! Hvis ikke ønsket er å se ut som en mann i dameantrekk da..

Anyways, jeg tenkte det hadde vært moro om gamle bloggere kom tilbake til plattformen igjen. Da tenker jeg på ordentlige Toppbloggere!! Slike som Anna Rassmussen, Anne Brith Davidsen, Ulrikke Nilsen, Anikken Jørgensen, Therese Nielsen. Og så Asbjørn Sandøy, Kristin Gjelsvik og Peter Kihlman, for å få litt variasjon. Bare for å nevne noen. 

Så plutselig i dag skjedde noe som skjer en gang innimellom. Spøkelsene dukket opp!! Strikkepiken, Sophie Elise, Stine Skoli og Isabel Raad. Det hadde vært utrolig moro om dem faktisk var tilbake!!

Hvilke toppbloggere ville DU hatt tilbake på blogg.no?

Mine tre mest leste innlegg siste døgn er: «Gale damer avler katter», «Marianne Bachmeier» og «Dette må jeg leve med».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #toppbloggere #bunnytrash #bunny

12 kommentarer
    1. Ville helst lagt ned hele plattformen. Det er jo bare et svært jævla kaos av konspirasjonsteoretikere, rasister og uføre.

    2. Ha, ha, måtte kikke en gang til, om de gamle bloggerne hadde krøpet opp på lista. Las nok ingen av de, eneste var vel Sraad, som jeg syns var så vilt ut fra verdivalg, men passet så klart godt inn i samfunnets hamsterhjul. Sikkert lest om hun har dukka opp og så har hun blitt eldre og kanskje ikke bare opptatt av produkt.

      1. Du ser bildene, jeg tok screenshot da «spøkelsesbloggerene» var på ferde igjen, haha.. Isabel Raad ja, husker henne godt men leste aldri bloggen hennes, men morsomt om hun begynte å blogge igjen 😊🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg