Slike flotte julegaver da!!

I går kveld postet jeg innlegget «Vis fram julegavene deres» som en protest mot disse sure insektene på nettet som liker å prøve ødelegge gleden for andre. Jeg avsluttet med å meddele at det vil komme flere slike innlegg fra meg. Ikke bare som en protest mot bitre insekter, men også fordi jeg har snuppen min som er så flink å finne gaver til meg, som gjør meg så glad og stolt over å ha han i livet mitt, og hvor digg det er å være så heldig å ha det som vi har.

Øverst her ser dere et par parfymer. Jeg elsker parfymene fra Jean Paul Gaultier. Har en serie av dem. Fantastiske dufter! Denne serien, «Scandal», er relativt ny, og den til venstre «Scandal Pour Homme Edt« har jeg hatt siden den kom, det er den originale og jeg elsker den. Så dukket plutselig den til høyre, «Scandal Pour Homme Le Parfum», opp, som er en dyp, varm og treaktig versjon av den originale. Jeg tror jeg elsker den enda mer enn den originale. Og nå har jeg den her, for snuppen min kjøpte den i julegave til meg.

Fikk også denne boken av snuppen min, biografien til Britney Spears. Jeg liker veldig godt å lese bøker om religion, ideologier, biografier og den slags. Jeg synes det er interessant og føler det gir meg økt forståelse om kulturer, holdninger og mennesker. Denne boken ønsket jeg meg så absolutt, hellige kaninmåne, det er jo Britney Spears, og hun har faktisk en historie å fortelle. Samtidig tenker jeg at denne boken er lett å ta inn, og vedig fin å lese. Så kanskje den kan lede meg inn i økt leselyst, har noen «tyngre» bøker liggende her, som jeg gjerne skulle ha kommet i gang med også.

Dette siste bildet var også julegave fra snuppen min. Jeg hadde ønsket meg ring og bling, bok og parfyme. Artig var det at han hadde ordnet alle tre ønskene, men disse skoene hadde jeg ikke sagt noe om, det har han funnet på selv. Og de er perfekte! Altså se på de fargene, rosa, lilla, svart.. og passer meg perfekt da planen er noen timer på tredemøllen i januar. Så nå spiser jeg masse deilig mat og digg, uten å være i nærheten av dårlig samvittighet selv om jeg vet hvor raskt jeg går opp i vekt, og hva som skjer med helsa iht både utmattelse, osas, stoffskiftet og whatever. Det er absolutt ingenting gærnt med viljen min, og nå har jeg jo sko som matcher!

Dere da? Har dere fått noe fint fra kjærestene deres, eller fra noen andre? Jeg kommer etterhvert med et innlegg hvor jeg viser fram en julegave fra en medblogger. Den var så overraskende, og blinkende moro. Snuppen min og jeg fikk hver vår. Utrolig artig!

Nyt kvelden 🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#jul #julegaver #livet #kjærlighet #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. Flotte saker dette.
      Og de skoa da. Så herlige farger.
      Og den parfymen vet jeg du liker. Husker det innlegget hvor du skrev om denne duften.
      Supre gaver. Og riktig God Natt..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg