Sjekk dette: Maggizart!!

En leser kommenterte et innlegg jeg postet om blomsten «Rød Edderkopplilje» (<— klikk link) og fortalte at hennes datter hadde malt et bilde med denne blomsten og videre fortalte hun at den er blant annet et symbol for døden. Samtidig la hun ved bildet datteren hadde malt, og dette bildet gikk «rett inn» hos meg. Jeg synes det er sååå kult!!

Sjekk dette, jeg bare elsker når blodrødt og svart kombineres. Det er så utrolig flott og sterkt. Og dette bildet er jo fantastisk bra laget, hun er dyktig! Dette er et slik bilde jeg kan henge opp hjemme. Denne fascinerende flotte planten hvor hun har fått med detaljene, og den nydelige svarte kaninen. Dette er jo bare heeeelt Bunny!! Ikke sant?!! Jeg har lyst på dette bildet!!

Anyways, jeg spurte om tillatelse til å bruke og vise fram bildet her i bloggen, og det fikk jeg. Bildet er malt av Magdalena Zaczek og hun har tegnet og malt utrolig nye flott. En sann kunstnersjel, og hvis dere vil de mer så finner dere henne på Instagram som @maggizart. Ta en titt, som sagt, hun er dyktig!!

Og til sist, siden planter og symboler er blitt nevnt.. har dere sett den tyrkiske svarte rose? Ta en titt på den her: «Rosa Halfeti» (<— klikk link).

Ha en fortsatt nydelig dag og kveld alle sammen. Ja til livet, naturen, kunsten og kjærligheten 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#maggizart #magdalenazaczec #kunst #rødedderkopplilje #halfeteti #svartrose #bunnytrash #bunny

6 kommentarer

Siste innlegg