Ser dere den stakkars måken?!!

Nå har venninnen min nettopp dratt. Som jeg fortalte i forrige innlegg om vår lille familiereise vestover snart, så ventet jeg ei venninne på besøk her i dag. Vi har sittet på balkongen i dette nydelige været og skravla. Men det var liksom ikke alt som var like hyggelig. Måker er ikke mine beste venner, men det kunne aldri falt meg inn å plage eller mishandle dem av den grunn. Venninna mi og jeg ble sittende å se på denne stakkars måken som flyver frem og tilbake her med noe hengene på slep. Tror ikke, dessverre, at dette bare er et uhell. Noen har nok festet en matbit på krok og måken har slukt agnet. Dessverre får nok ikke noen gjort noe med dette, så den vil nok fly som gal her til den er utslitt tenker jeg.. hvorfor gjør folk slikt? Jeg klarer liksom ikke å skjønne..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#måke #bunnytrash #bunny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg