Så gale er folk blitt!!

Fra NRK:

Foreldre og foresatte som ønsker det, får nå tilbud om å vaksinere sine barn som er mellom 5 og 11 år. Vaksinering er frivillig, og det gis ingen generell anbefaling om å vaksinere barn i denne aldersgruppen.

Barn blir svært sjelden alvorlig syke, og det er foreløpig begrenset kunnskap om sjeldne bivirkninger eller bivirkninger som kan komme etter lang tid.

Den individuelle nytten for de fleste barna er liten, og Folkehelseinstituttet (FHI) har ikke en anbefaling om at alle barn mellom 5 og 11 år skal vaksineres. De åpner imidlertid for at alle foreldre og foresatte får tilbud om vaksine til barna sine, men det vil være spesielt aktuelt for noen få grupper, sier helse- og omsorgsminister Ingvild Kjerkol (Ap).

FHI anbefaler at ungdommer i aldersgruppen 12-15 år kan få tilbud om dose to.

Det er likevel ikke en generell anbefaling om å ta vaksine da den største nytten allerede foreligger med første dose og dose to kan gi noe økt risiko for hjertemuskelbetennelse.

Per i dag har vi også begrenset kunnskap om andre sjeldne bivirkninger.

(HVORDAN KAN MAN SI AT DET ER SJELDNE BIVIRKNINGER NÅR KUNNSKAPEN ER BEGRENSET, IKKE TILSTEDE??)

– Regjeringen følger Folkehelseinstituttets anbefaling når det kommer til vaksinering av barn og unge. Dette er et frivillig tilbud, og foreldre må avgjøre om de ønsker å vaksinere barnet sitt, sier Kjerkol.

FHI foretok en spørreundersøkelse i uke 45 og 46 hos 500 foresatte til barn i aldersgruppen 5–11 år gjennom Norstat. 57 prosent svarte ja på spørsmålet om de ville vaksinere barna sine. 26 prosent av foreldrene svarte at de var usikre på om de ville vaksinere barna, og 17 prosent svarte at de ikke ville vaksinere barna sine.

Skal nå barn hetses, forfølges, plages, presses og mobbes til å bli vaksinerte med denne guffa??

Skal du gi dette til ditt barn?

Les også: Alt har slått feil!!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#labarnavære #norge #bunny #bunnytrash

11 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺🇳🇴🌹
      Det er hinsides galskap 😡 eg leste det eg og 😡

      Først skulle foreldre med barn i risikogrupper og underliggende sykdommer få filbudet,nå tar de det ett skritt lenger å sier at alle barn skal få tilbudet,de vet utmerket godt at det bare er et spørsmål om tid før foreldre til små barn gir etter for presset om å vaksinere barna sine – eg kaller det for et overgrep velsignet av stat og helsemyndigheter.
      Vi vil fremover se psykisk terror på skyhøyt nivå rettet mot foreldre for å få vaksinert barna også 😡
      For bare ett år siden trodde eg at den type overgrep aldri ville skje,eg trodde at en plass gikk grensa 😡

      Eg har rett og slett ikke flere ord 😡

      Hilsen synskepeggy.

        1. Ja,eg forstår deg godt 😊
          Forslagene som blei lagt ut til høring for ca ett år siden,som tok for seg at foreldre skulle fratas foreldremyndighet om de nektet å vaksinere barna sine,med begrunnelsen «foreldre som nekter å vaksinere barna setter sitt eget liv og andres i livsfare» blir vel hentet fram fra skuffen no 😡
          Det er ikke uten grunn at eg bekymrer meg for mine og andre sine barn og barnebarn og kommende generasjoner,eg skulle virkelig ønsket at eg slapp den bekymringen.
          Hilsen synskepeggy.

    2. I USA er det fleire sjukepleierar som har gått ut i media, og sagt at vaksinasjonen av barn må stoppast. Dei er vitne til, omtrent dagleg, at barn under 12 år døyr som følge av vaksina.
      Dette verte registrert som død grunna hjertestans, med dei to mest vanlege biverknadane som underliggande grunn.
      At det er grunna biverknadane av vaksina, verte ikkje nevnt med eitt ord, og dermed får dei skyhøg statistikk på død grunna hjertestans, og svært låg statistikk på død grunna biverknader frå vaksina.
      To av dei som har gått ut med det, er allereide oppsagt, og det er snakk om anmelding for å spreide falske rykter.
      Nazisme i eitt nåtaskal, og der er berre eitt ord som er dekkande om deisse folka. MASSEMORDERAR 😡😈.

    3. ..i mangel på nåkka intelligent å si, kan jeg bare komme med et: “fy faen”!!
      Jeg er SÅ steike glad for at min sønn er voksen. Ikke at jeg har kommet til å la meg presse til å få han vaksinert – men nettopp denna galskapen fra andre, der nå de heilt unge risikerer å bli hetsa og mobba på lik linje med det de av oss voksne som er uvaksinert opplever..??? Æ gjentar..fy faen!!!!!

      1. Det er sjukt kvalmt! Ei venninne har en datter på 13 år, her om dagen hadde de vist en covidfilm på skolen og datteren kom hjem og opplevde en «knekk», hun så får seg at det gode liv var over, ikke gå på McDonalds eller kino mer, ikke kunne besøke familie…

    4. Dette er langbortigamperæva som vi sier her………! Det er nå en ting med oss voksne, men hallo – det holder nå! Hadde vært en fordel om vi visste mer! Sjøl har jeg tatt dem, og det har gått greit, såvidt jeg vet, men begge mine voksne unger sliter med bivirkninger som ikke forsvinner. Jeg er engstelig………….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg