Q&A – personlige spørsmål og svar del 2.

Dette er del to av et lengre innlegg hvor jeg svarer på personlige spørsmål. Del 1 med spørsmål 1-10 finner dere HER! 👈🏾 Del 3 med spørsmål 21-30 finner dere HER! 👈🏾

11. Hvor mange ganger i uka trener du?

Nå? Ingen dager. Jeg sliter med kroppen for tiden.

12. Har du noen tatoveringer?

Ja, mange, orker ikke telle nå hvor mange, jeg faller ut av det hele tiden.

13. Er du sosial?

Ja. Jeg liker hyggelige lag.

14. Hva liker du best å trene?

Slutt opp.

15. Chips eller sjokolade?

Sjokolade! Kina. Troika. Fruktnøtt. Krokanrull. Og så videre, hehe..

16. Favorittby?

Amsterdam.

17. Når så du moren din sist?

Uff, sommeren 2021. Reiste oppover to ganger den sommeren. Hun husker det nok ikke, men sånn er livet..

18. Hvilke idretter har du vært med på i løpet av livet ditt?

Fotball, handball, jazzballett.. jeg sugde på alt sånt.

19. Hva drikker du helst til frokost?

Melk til frokost, Tassimo kaffe etter frokost.

20. Hva har du spist i dag?

Se spørsmål 3 i del 1.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. kjekt å få vite litt mer om deg.
      er det ikke litt rart at vi som leser synes det er gøy å vite litt mer om dem vi leser?
      Du virker som en omgjengelig og grei fyr med stort hjerte.

        1. bare hyggelig 😊 følger alle blomster innlegg.(og andre innlegg) jeg er heldig og kunne plante mesteparten ute. Du har en skarp penn, men den er befriende ærlig. ikke enig i alt, men det hadde vært grådig kjedelig.
          kanskje jeg må bli flinkere å kommentere 😊 go klem til dere 🥰

            1. Du hører fra meg 😊 vet aldri helt når dere vil ha respons. 😊 nå bare peiser jeg på. PS har og 3 hunder, plukket opp fra gaten så føler på din kjærlighet for dine.

                1. ja dere skriver vel ikke for å bare diskutere med dere selv 😊
                  ja vi har 3 perfekte greske hunder. mix av who knows, men vi valgte disse. De var alle satt ut for å dø, men heldigvis lever de herrens glade dager her

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg