Q&A – personlige spørsmål og svar del 1.

01. Hva jobber du med?

Jeg ble uføre for noen år siden. Jeg er utdannet kokk og hjelpepleier, men i hovedsak har jeg jobbet som kjøkkenmedarbeider, helseassistent, forbrukerkontakt og pedagogisk medarbeider i sykehusbarnehagene i vestre viken. Var også veldig aktiv som statist og smårolleaktør, også etter jeg ble uføre, da pandemien og lockdowns kom dabbet det av, men jeg vil nok ta oppdrag i framtiden, det er moro og lærerikt.

02. Hvor har du vokst opp?

Jeg vokste opp i Harstad. Flyttet til Ibestad som tenåring. Har også bodd i Tromsø, Trondheim, Oslo, Klokkarstua, Svelvik og Christiania i Danmark. Nå bor jeg i Drammen. Føler at jeg har glemt noe her, men altså jeg er en Drammenser fra Harstad, går det å si?

03. Hva spiser du helst til frokost?

Eggerøre og røykalaks. Nystekte bagetter med enten blåmuggost, urteost eller krydderost. Og beluga!

04. Hva bruker du helst penger på?

Helst? Eeh… reiser, konserter.. opplevelser og fadderbarnet mitt i Etiopia.

05. Hvor høy er du?

Det står 171 cm i passet mitt.

06. Hva er den største opplevelsen du har hatt?

Det vet jeg egentlig ikke, så jeg må bare skrive det første som fallt meg inn akkurat nå. Da jeg fikk vår eldste mops, Ella, i hendene mine første gang

07. Bryr du deg om hva andre synes om deg?

Både ja og nei. Det sies at man bryr seg mindre med årene, jeg opplever det motsatt. Jeg brydde meg mindre før, jeg blir lettere såret og lei meg i dag når folk er stygge mot meg. Opplever dessverre en del av det her på blogg, de samme personene som går igjen. Tabben min var at jeg viste at jeg brydde meg, nå synes de det er moro og bruker stort sett hver dag til å skrive nedsettende om meg i blogginnlegg og kommentarfelt. Jeg burde ikke bry meg, rasshøl er rasshøl, men men.. noen har det ikke bra med seg selv, så da må de prøve få utløp for det med forsøk på å få andre til å føle seg verre enn dem gjør. Joda, jeg bryr meg hva andre synes om meg, men det er ikke mitt problem. Hvis noen vil plage seg selv med meg, javel, hva kan man gjøre? Samme med islams følgere og deres hat mot homofile.. det gjør noe med en.

08. Har du et mellomnavn?

Endre

09. Hva er det første du gjør når du er alene hjemme?

Spiller musikk.

10. Hvilken dag er din favorittdag?

Valentines eller julaften. Eller er det snakk om ukedag? Lørdag. Altså, favorittdager er de dagene med mest mulig glede, kjærlighet og musikk.

Dette innlegget er et lengre innlegg, del 2 finner dere HER! 👈🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. Litt gøy å lese sånne spørsmål og svar 🙂 Noe visste jeg, andre ting ikke. Så kos det med Ella. At det er den største opplevelsen. <3

      1. Det med Ella var det som slo meg der og da, altså det var helt fantastisk. Ella ble kjørt fra Ålesund til Oslo, jeg møtte dem utenfor Østbanehallen og det var kjærlighet ved første blikk. Ei venninne kjørte oss hjem til Drammen og snuppen min kom ut og møtte oss. Jeg ga Ella til han, og det var et like fantastisk øyeblikk, jeg kunne se at noe skjedde med mannen der og da. Igjen kjærlighet ved første blikk 🥰

    2. Fint å lese.🤩👌🏻
      Visste jo litt fra før, men ikke alt.
      Jeg vil tro du lager mye god mat og koser deg med matlaging uten stress, selv om du ikke kan jobbe som kokk.
      Det nyter dine nærmeste godt av.😍
      Musikk er en veldig viktig del av livet.🎤🎸🕺🏻
      Nyt søndagskvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg