Q&A – personlige spørsmål og svar del 3.

Dette er del 3 av et lengre innlegg i tre deler. Del 1 med spørsmål 1-10 finner dere HER. Og del 2 med spørsmål 11-20 finner dere HER!

21. Hvordan imponerer man deg?

Det skal ikke så mye til, likevel blir jeg sjelden imponert. Folk som sier fra «dette liker jeg ikke, dette er ikke greit, dette var bra, nå er det nok». Folk som står opp for hverandre. Står opp for ytringsfriheten og det gode i samfunnet vårt. Det er alt for lite slik. Til eksempel så er det en konflikt på blogg, meg i sentrum, og når tre medbloggere i løpet av et døgn skriver til meg på privat mail at de støtter meg, men vil ikke skrive noe offentlig fordi de er redde for å bli målskive for den jeg er i konflikt med. Beklager altså, men hvilken støtte er det liksom? Feigt. Og på den måten får vi et dårligere samfunn der blodrøde voldsvenstre bare tramper fram med enten verbal og/eller fysisk vold. Med vold bringer de sine motparter til taushet, som nazister, kommunister og islamister gjør.

22. Drikker du alkohol?

Det gjør jeg. Røde drinker, Cocktails, Irish Coffee, kaffebaileys.. det er jo så mye godt, hvorfor avstå?

23. Hvordan trener du rumpe?

Det vil ingen vite.

24. Leser du selv blogg?

Ja.

25. Noen favorittbloggere?

Selv er jeg jo på blogg.no og har i hovedsak lest blogger derfra. Nå har jeg begynt å lese uavhengige blogger som ikke tilhører en bestemt plattform. Men ikke akkurat fått noen favoritter enda. På egen plattform liker jeg «Vibbedille» hun har hobby- og strikkeblogg, noe jeg alltid har styrt unna egentlig, men etterhvert falt jeg for alle disse figurene som stadig dukker opp i innleggene hennes. Mange er så kule at jeg blir bare sittende å glane. Etterhvert oppdaget jeg at dama er tøff, en slik person som imponerer som ble spurt om i spørsmål 21.

«Ut i friluft» er en annen blogg. Dama har psykt korte innlegg, men hun får til så mye ut av så lite. Det er et talent der, bare klikk innom nå og da så ser man det mer og mer. Hun har et utrolig godt øye og en fin fantasi.

«Torjus Dølo» må nevnes, han gir flatt faen hva du måtte mene om hans meninger og ytringer. Han har også en stil som ingen annen blogger. En veldig utypisk blogg(er), og det er slike jeg liker best. Jeg er ikke så imponert over blogger der det skrives opp og ned og i mente om diagnoser, stadige clickbaits med hysteriske overskrifter og meg-meg-meg.

«Fotavtrykket» skiller seg ut med miljø, natur og klima.

«Mamma på hjul» den minst egoistiske, og en av vår tids viktigste bloggere. Jeg er enda lei meg over at hun skal avslutte bloggen før sommeren.

Der er flere hyggelige bloggere, de fører dagbøker, jeg liker dem som personer, men kan ikke ramse opp alle her, holder fokuset på de som har noe formidle utenom hverdagslivet.

26. Har du noen favorittblogginnlegg denne uka?

«Bunny eller Kjerringa?»

«Englevakt»

27. Du er homo, er du mann eller kvinne i forholdet?

Det stemmer, jeg er homo. Det vil si at det er to av samme kjønn i forholdet. Dette er et spørsmål bare meget uintelligente mennesker stiller.

28. Er du aktiv eller passiv?

Hvorfor får ikke heterofile slike spørsmål? Det er ikke noe ‘eller’? Noen er faktisk begge deler. Igjen et meget uintelligent spørsmål slik jeg ser det.

29. Er foreldrene dine gift eller skilt?

Skilt ved dom.

30. Dusjer du hver gang etter at du trener?

Ja.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Her blir det en felleskommentar på alle tre innlegga! Gøy å lære noe nytt om deg (for meg da) – og gøy at du nevner meg og mine psykt korte, men fine innlegg – tusen takk! Aldri dumt å vite mer om hverandre 🙂

      1. Ååå.. jeg som gleda meg til kommentarer på alle tre innleggene 😂 jeg måtte jo nevne bloggen din, jeg blir så fascinert av alt du ser, de bildene mellom byggene her om dagen, helt genialt 😜👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg