Omikron

Omikron (skrives som det latinske alfabetets O med stor bokstav O, og liten bokstav o) er den 15. bokstav i det greske alfabetet. Ordets betydning er den lille O, der mikro på gresk har betydningen liten. Dette skiller bokstaven fra det greske alfabetets andre o, omega, den store O, der mega har betydningen stor.

Så mao kunne de like gjerne diktet opp en mutant eller variant og kalt den ostepop eller kinapikk.

Orker ikke bli skremt, bare lei, som nok alle er. Men manuset må følges, så nå blir det noen uker med kinapikker og ostepop.

Les: Smeller det for koronavaksinerte?! (01.07.21)

Gleder meg til helg, jeg liker helg.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#omikron #kinapikk #ostepop #covid #satire #bunnytrash

11 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌺🇳🇴
      Man kan vel no slå helt fast at vaksineprogrammet er en stor skandale,løgn og fiasko,det man oppnår – om man ikke dør av bivirkninger,er at man jevnlig må vaksineres med syntetisk immunitet og genmateriale fra mennesker man påstår er immune mot virus (covid 19)
      Eg sammenligner vaksinehysteriet med å pisse i buksa i håp om å holde seg varm…
      Og,er det ikke helt perfekt tima og tilrettelagt at det plutselig dukker opp enda en my variant…
      Eg håper eg får leve lenge nok i denne verden sånn at eg får med meg den hele og fulle konsekvensen av det som foregår.
      Hilsen synskepeggy.

    2. Ikke vær redd for det,Bunnytrash 😊 Eg tar ikke farvel med deg så lett 🌺

      Eg leser alle innleggene dine,men eg har hatt litt problemer med å få poste kommentarer til deg i det siste,fikk bare opp «bad request»hver gang eg prøvde,eg trodde et øyeblikk at du hadde blokkert meg eller noe så eg blei overrasket og glad da eg fikk gitt lyd fra meg i dag 👍
      Ha en fin kveld,du og dine 🌺😊 Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg