Oktober i fest!

Åååå.. oktober, dette skal bli en veldig bra måned for Bunny. Mange planer, hellige kaninmåne.. det blir fram med lederhosen og tyrolerdrakt. Skal ut på byen og vise fram beina mine, jeg har superhotte bein skal sies, haha.. ingen har sett Bunny i slik drakt før, dette blir kjempemorsomt!! Må bare skaffe meg ei ny skjorte med helst grønne ruter (se bildet over). Hvor finner jeg det? Ikke på H&M.. tips mottas gjerne! Takk på forhånd!!

Jadda, så er det konsert på gang, og snuppen min og jeg skal ut på tur. Ikke bare sånn til en av de nærmeste byene, men litt lengre.. kribler i magen!!

Halloween skal feires denne måneden også. Snuppen min er veldig glad i slike temafester hvor man kler seg ut, og han har invitert et lite gjeng hit. Så da må jo jeg også kle meg ut, og lage Heksegryte!!

Så var det Bruløpet da, som jeg er med på hvert år. Og spennende pakker jeg venter i posten. Og mye annet..

Yupp, yupp.. selv om jeg ikke er så overveldet glad i høst og kjøligere tider med vinter, snø, is, glatte veier, masse tykke klær og denslags, så er jo oktober likevel en festlig måned – og jeg gleder meg!!

De tre mest leste blogginnleggene mine siste døgnet er som følgende: «Dette må jeg leve med», «Blodbeger» og «Ørkenbanditter».

Takk for titten 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #oktober #fest #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. Når det mørkner ute er det viktig å lage seg noen koselige stunder selv. Og det klarer man jo hvis man bestemmer seg 🙂 Herlige ting du skal gjøre 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg