NYTT FRA HOBBYROMMET!

Jeg har egentlig ikke noe hobbyrom, men en krok på kjøkkenet, der tenker jeg at jeg skal male noen bilder til høsten. Men noen som har hobbyrom er hun derre gale tanta i Stavanger som kaller seg «Vibbedille» her på blogg.no. For tiden driver hun og knar masse små figurer i Fimo. Ikke det at jeg driver og drar på messer og denslags for å kjøpe slike figurer, men jeg synes det er gøy å se på hva Vibbedille lager. Slike figurer er veldig morsomme. I det siste har det blitt en del pingviner, men også høns, giraffer og andre figurer. Jeg mener å ha sett katter og en dinosaur også, haha.. jeg liker pingviner.

Hvis noen andre enn Vibbedille liker å lage figurer så har jeg en utfordring til dere og Vibbedille. Nemlig lage mops. Det er ikke helt enkelt tror jeg, men dere ser disse på bildene. Det er ørepynt. Disse kan kanskje være en slags veiledning, eller til inspirasjon for å lage mops? Kanskje noen klarer å forbedre litt også? Gjøre de søtere? For mops ER veldig SØTE!

Som mange av dere sikkert har fått med dere, så har jeg to nydelige mopsejenter her, Ella og Ariel. De er i fargen fawn som er mest vanlig blant mops. Men de finnes også i fargene svart, silver, aprikos, og så er det en og annen sjelden hvit. Så man kan lage mops i flere farger. Det som er utfordringen er jo ansiktet, for mops har folder, flat snute og maske. Eller de fleste har maske.

Nå skal jeg se Netflix og chille her. Og kose med jentene. Helt ærlig er jeg enda litt sliten etter helga og møsbrømlefselaget min lille familie og jeg deltok på i helga. Jeg var jo siste som gikk til sengs lørdagskvelden, eller søndags morgen tenker jeg vi sier. Klokken var jo rundt 05 på morgenen. Men det var gøy, vi kastet ringer på kuken og greier, haha.. Anyways, håper noen ble inspirerte til å lage noen søte mops. Send noen bilder da vel!! Natta 🐾🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#mops #fimo #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. haha
      Trooo meg, eg var prøvd meg på mops, har t.o.m en phototutorial som skal gjøre det enklere….en mops er alt annet enn enkelt, spesielt om man ønsker den skal se søt ut…Har laget dyr på samme måte som denne ørepynten din, genialt om man vil ha den på en nøkkelring 😄 Eg har ikkje gitt opp helt, men det ER vanskelig hehe

      1. Lurte på å se etter litt kitt/plastelina og forsøke få til små mops-figurer selv. Altså jeg har jo sett mopsfigurer som er veldig bra. Og jeg tenker denne ørepunten er et godt utgangspunkt, hvis jeg gjør mindre endringer så
        Må det jo gi bedre resultater. For eksempel legge ørene ned (de står ikke opp hos mops), og rynkene i panna kan trykkes flatere, for det er jo meningen det skal være mønster, ikke se ut som pølser liggende over øynene 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg