Ny topp for bloggen!

Jeg ble litt inspirert av Vibbedille i går da hun postet et innlegg med screenshots fra back in the days da blogg hadde sin storhetstid. Dermed bestemte jeg meg for å finne fram noen gamle screenshots fra bloggen jeg også, og lage en ny sidetopp på bloggen som viser Bunny fra forskjellige æraer. Som med alt annet på blogg.no så ble det mye knoting for å få til. Alt spretter veggimellom av både tall og bilder her inne, jeg blir helt matt, men til slutt ble det ny sidetopp på bloggen her. Det ble bra sant?!

I dag har snuppen min og jeg gått halvannen mil langs elva her i Drammen. Det er lummert og varmt, en blir klam leeenge før en blir svett. Men dog et nyyydelig vær. Sola står høyt og vi har koset oss på tur. Vi gikk til Gulskogen Gård og Gulskogen Senter. Spiste Chilli Cheese Tops på McDonalds og hilste på Roger på Gulskogen Gård. Han heter faktisk Roger, så det så. Kul type!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#gulskogen #drammen #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Fantastisk Heading!
      Må le, for nå passer jo noe av det som er på vei i posten til deg 100% *Haha nå ler eg godt her eg sitter* Pørfekt!
      Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg