Nei! Nei! Nei!!


Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, vær så snill slutt forsøke gjøre pandemien til «en kul greie», det er ikke det. Det er ekkelt, ikke moro, men tvert imot en forlengende arm til alle disse medieoppslagene som hver dag pumpes ut i sin kynisme for å tjene penger på andres elendighet. En annen ting er at det begynner å bli ekstremt psykisk belastende både for enkeltpersoner og samfunnet i sin helhet å leve under disse omstendighetene.

Jeg snakker om disse jævla munnbindene, munnbleier, vi ser dem overalt hvor de ikke har noen effekt iht smittevern og forhindring av sykdom.

Munnbind har ingen effekt slengt gatelangs i grøfter og på fortau. De har ingen effekt i mathyllene på butikkene. De har ingen effekt liggende sammenkrøllet i bukselomma klar til gjenbruk 15 minutter etter forrige bruk gjennom et kjøpesenter eller på en busstur. I verste fall påfører du deg selv andre basselusker som igjen bryter på immunforsvaret og gjør deg mer mottakelig for det du tror du beskytter deg imot. Som ikke den psykiske belastningen av dette, frykt, stress og nedbrutthet knekker immunforsvaret nok fra før. Sittende alene i en bil med munnbind, vandrende i skogen med munnbind. Tasse rundt med munnbind under nesa, under haka, oppå hodet.

Folk ser bare syke ut. Og man fremstår som syk når man opptrer på sådan vis. Munnbind er ment til å brukes medisinsk, intet annet. Det skal heller ikke tukles med når det er i bruk.

Når man hver dag våkner til dette, så gjør det noe med en. Da ser jeg virkelig ikke hensikten med å forsterke denne negative påvirkningen det har på oss. Hva i all verden er greia med at en hjemmesykepleier går inn på badet hos sin bruker og stiller seg foran speilet og tar selfie med munnbind for å legge ut på SnapChat? Hva er greia med å fly rundt å dokumentere denne psykiske indoktrineringen?

Les: Underkastelsen forlenges, historien om munnbind.

«Se på meg jeg sitter i en stol hos hvem det måtte være, med munnbind, jeg er kul, jeg tar en for laget». Det er ikke kult, og du tar ikke en for laget. Dette er ikke smittevern i det hele tatt, ikke i nærheten av. Det er bare fordummende og sykelig. Beklager om jeg fornærmet noen her, men hvis dere ikke ser poenget mitt og hvor det bærer, så får det bare være.

Man ser ikke kul ut! Dette er ikke fashion, haute couture eller mote! Og jeg nekter å tro at noen der ute tror at denne oppførselen er smittevern, hvorfor MÅ man ta selfie med munnbind? Tenk på det, er verden skummel uten? Jeg nekter å tro at folk har blitt så skadet i tankegangen at man tror virussmitte kommer gjennom linsa på mobilen, at idet du holder opp mobilen og skal ta en selfie så tar covid19 springfart gjennom mobilnettet og angriper deg gjennom fotolinsa i det du du knipser et bilde av deg selv.

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#smittevern #idioti #bunnytrash

21 kommentarer
    1. Jeg har gått forbi munnbind som ligger i søla… det er så irriterende… hvorfor havner de der?? Om noen bruker minnbind, så må de da kunne kaste de i søpla før de går ut av butikk/senter…
      Jeg er vaksinert oppetter ørene – og kanskje har jeg fått vaksiner som gjør at jeg blir 200 år gammel – hvem vet…
      Jeg er jo FOR vaksinering – men… det er et men… jeg tror ikke jeg vil ta flere av disse vaksinene… men hvem vet.. jeg er usikker på hva jeg har fått i kroppen nå, etter tredje vaksinen – men jeg er ikke motstander heller… er usikker på hele greia… men jeg har ikke lest meg opp heller – i og med jeg er helsearbeider så har jeg “tatt en for laget” – men nå har jeg tatt nok tror jeg 🙂

      1. Aldri vært vaksinemotstander jeg heller, har faktisk ikke begrep over hvor mange vaksiner jeg har fått i «hue og rævva», men dette med hvordan man bruker munnbind har intet med smittevern å gjøre, vil heller påstå at det har motsatt effekt når man ser hvor, hvordan og når folk bruker munnbind.

    2. Her i Spania skal alle nå gå med munnbind når de er ute. Men ikke alle overholder påbudet, ganske mange gjør det ikke, faktisk. Utrolig mange går med hakebleier. Sikkert ikke fordi det er overvettes kult, men for egen komfort…

    3. Haha måtte tilbake å se etter munnbindet jeg også på han duden 😂 Jeg syns det er helt utrolig hvor mange munnbind som ligger rundt omkring og de eldre som vi forsøker å skåne, hva med dem, det er HIMLA mange av dem som bruker munnbindet under haka, under nesa og TAR det av hvis de må hoste eller nyse. Man vet jo ikke sikkert om det faktisk forhindrer smitte eller ei å bruke de, men man må jo. Men ser så absolutt poenget ditt 🤗

      1. Ta en titt til, sikkert noe der du ikke har lagt merke til 😜 99% av munnbindbruken er bare tull, og covid kommer ikke via fotolinsa på mobiltelefoner, da hadde jeg ikke vært her for å si det sånn, hadde blitt fullstendig overdose med covid da.

    4. Jeg tror mange bruker munnbind fordi alle andre gjør det. Jeg er ofte den eneste som ikke bruker munnbind på butikker. Og jeg føler at folk stirrer på meg. Hva de tenker vet jeg ikke, men det driter jeg i.
      Det er ikke noe problem å være 1 meter fra andre.

      1. Jeg kom inn på en kiwibutikk en gang og ble ropt og brølt til av en annen kunde. Trodde han skulle slå meg ned. Utenom ekspeditørene var han og jeg de eneste i butikken.

    5. Bruker konsekvent ikke mundbleie. Meterne vet jeg ikke hva er,… Og jeg forgifter meg ikke med sprit ibutikkene… Sprit skal drikkes.

    6. Bruker munnbleie på butikken, men spriter ikke hendene grunnet allergi. Får eksem av den greia. Det jeg merka meg var den kjekkasen, så våknet jeg også og så ikke det svarte munnbindet før etterpå. Kaster munnbleia i søpla når jeg går ut av butikken.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg