Når bloggflammen slukkes!

Det har vært en trist sommer når det kommer til bloggen. Én etter én dette året har flere flotte fine bloggere forlatt plattformen. Noen bloggere som jeg har sett opp til, respektert og hatt en god tone med. Samtlige har hatt sine grunner til å takke for seg, andre prosjekter, jobb og denslags, men nå siste tiden har det vært noen som har valgt å gi seg fordi blogg.no er en synkende skute, noe vi har visst lenge. Men at det skulle bli slik at blogg.no saboterer for oss på denne plattformen, det er vanskelig å svelge.

De jeg har kontakt med av bloggere forteller at dem er demotiverte og oppgitt. Jeg selv ymtet såvidt innpå i et innlegg i går at situasjonen begynner å bli pinlig. Og i dag leser jeg at en av mine favoritter, nok en gang en favoritt, i dag slukker lyset på bloggen sin og forlater blogging. Gnisten en har hatt, gløder ikke opp lengre, flammene dør hen, man blir ikke motivert til å blogge når man er vitne til hvordan de som drifter plattformen destruerer den.

Jeg skrev i går at jeg har kontaktet blogg support, men fremdeles intet svar å hente. Fremdeles i dag er det problemer med riktige antall sidevisninger på blogg.no, og andre ting her som ikke rettes opp. I morgen kan mang en blogger skryte av å ha rykket opp en plass på topplisten, ikke fordi en har skrevet et bra innlegg som har skapt engasjement, men fordi nok en bra blogger slukket sin bloggflamme, takket for seg og lukket døren.

Klem til Helene aka «ZoeticWorld», jeg vil savne roadtrip-innleggene dine, og innlegg skrevet på «vårt språk». Du er, og har alltid vært ei kul dame. Kos deg med bålmannen din, så prekas vi på facebook, og sees etterhvert i gamle trakter 🥰🐰

«Lavmål av blogg.no»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

14 kommentarer
    1. Jeg blir en stund til.. og ser hvordan det går. Det gjør jo ikke noe om bloggen BLIR HER… Jeg har mye bilder etc på den… Så jeg får se. Men noe svar får vi visst ikke. Ikke jeg heller… 😛

    2. Hmmm – jeg blir…… og håper seff det blir igjen flere! Trist når gode venner som Helene forsvinner, men….. jeg vet jo å få tak i henne, så! Men alle de fine turene og alt som vi er så like på…. jaja…. 🙂

      1. Ikke så mange bloggere jeg har kontakt med nå. Skjønner godt hvorfor mange gir seg. Jeg er i usikker-land. Har lyst til å skifte plattform, føler at blogg.no synker oss uten å fortelle oss om det 🐰

      1. Jeg forsøker jo å være en aktiv blogger som tar opp samfunnsaktuelle tema. Er litt avhengig av «verktøyene» som å se statistikker, hvor leserne kommer fra, hvilken tid på døgnet det er aktivitet. Samt at jeg ikke blir «kastet ut» av bloggen når jeg skriver innlegg, noe som har skjedd en del i sommer. Det er ingenting som fungerer lengre, og det ser ikke ut til at blogg.no har tenkt å gjøre noe med det. Hadde jeg vært en periode-blogger som skriver innimellom bare for kosen, eller en av-og-på dagbok, så hadde det ikke vært noe problem for meg 🐰

          1. Ser ikke ut til at blogg.no vil fikse problemet. Derfor takker flere for seg og slutter blogge. Flere har klaget til blogg support, men vi får ikke svar. Tilogmed Frodith er frustrert på alt dette, da er det ille 🐰

    3. Jeg kjenner at jeg blir trist når jeg ser at bloggere jeg leser bloggene til gir seg men ja det er mye ” feil” eller trøbbel eller kall det hva du vil her inne på plattformen. Men men det er vel ikke så mye annet å vente føler jeg

      1. Bloggere med et visst antall lesere innser at de når muligens ut til flere ved å poste direkte på andre plattformer som FB, insta og snap. Da blir bloggen overflødig når man ikke har tilgang på «verktøyene» som tidligere, statistikker og sådan. Så deg og Nala på snap forresten, hehe 😜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg