Tidenes lavmål på blogg.no!

I går begynte min Google Analytics å fungere igjen etter cirka to uker nede. Det kom tilogmed varsel om at den var oppdatert. Plutselig kunne jeg se hvor mange som hadde vært innom bloggen siste 30 minutter og så videre. Det var relativt høye tall, og rundt omkring i sosiale media var det mange diskusjoner rundt et par av de siste innleggene mine, i tillegg til noen gamle som ruller og går.

I dag var jeg spent om tallene på forsiden til blogg.no også var blitt noenlunde oppdatert. Jeg trodde egentlig det, håpet ihvertfall, at det skulle bli orden på alle disse tekniske problemene som har vedvart i et par måneder i strekk. En ting var jeg helt sikker på, at de oppgitte tall skulle være en del høyere enn dagen før. Da jeg klikket inn på blogg.no og sjekket, så brøt jeg ut i latterkule. Snuppen min som stod midt på gulvet i stua skvatt til, snudde seg og satte de øynene på meg «hva faen er det som skjer??!»

Det er helt latterlig, det er bortimot pinlig. Enhver som klikker inn på blogg.no for å se om det kan være noen blogg av interesse må jo bare riste på hodet. Vi kaller oss bloggere fikk jeg i en melding her om dagen, «det er jo ingen som leser det jamret deres» var beskjeden jeg fikk. Orket ikke svare engang, hva skulle jeg si?

Blogg.no saboterer oss fullstendig nå. Plattformen er nedlagt. Jeg har sendt melding til blogg support, får ikke svar engang. Om det er andre som stiller spørsmål eller klager til blogg support vet jeg ikke. Men alle burde gjøre det. Det er feil og error alle veier.

Ja, jeg må klage. Det gagner meg ikke at dette fortsetter, at det blir oppgitt til omverdenen at ingen leser bloggen. 200 sidevisninger står det. Det er ingen det! Det gagner oss bedre om de fjerner forsiden! Men det er vel ikke så mange bloggere på plattformen som bryr seg om denslags lengre? Det er vel som alltid fokus på hvilken plassering en har på listen som gjelder?

En medblogger og jeg hadde det litt morsomt på «bakrommet» her for en tid siden. Der vi lo litt av disse som driver konkurranse om å komme høyest på topplisten. Disse som stadig skriver «i dag er jeg på plass nummer», og noen omtaler seg som bloggdronning, toppblogger, noen har titulert seg prominent toppblogger. Vi lo, og bare «ja, vedkommende bryr seg sikkert ikke om å innta førsteplassen med null lesere». Men hva er det å skryte av, skrive et innlegg der det står «i dag er jeg på førsteplass med null lesere» 🙈😂🐰?

Dette er tidenes lavmål både på og av blogg.no. Aldri sett makan. Ikke engang de perioder jeg var fraværende på blogg i uker og måneder har jeg sett noe så lavt! Bare å innse nå at de senker skuten med oss ombord.

🐰

Dagens innlegg:

«Høstfloks»

«Dixie Rose – Hvil i fred»

«Eksplosjon i ambulansen utenfor her»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. Det eneste, og da mener det ENESTE som er trøst er at det er Creme d`la creme som er Topp3 – En mager trøst, men dog….

      Eg sendte mail til support forrige uke å spurte om de hadde et perspektiv på når tallene ville være normale, har ikkje fått svar ennå…Blir dårlig m lommepenger av dette her…sukk..

      1. Ikke alltid det er kremen, hahaha.. poster jeg flere innlegg (som i dag) så flyttes jeg nedover, selv om jeg har postet innlegg som tar av til tusen. Men driter i plasseringen, jeg vil ha riktige tall, om det er på forsiden, i kontrollpanelet eller på appen min. Riktige tall kan jeg jobbe utfra. Jeg blir sur på denne bloggen, verste er at de kaster meg ut når jeg skriver innlegg, så blir alt borte!! Og som du sier, de svarer ikke!!! 😡🐰

    2. Jeg klager ofte. Senest for en ukes tid siden, da det bare kom gamle innlegg i feeden. Et år gamle innlegg hos ALLE. Varte en times tid. Jeg har klaget flere ganger om tullete liste, og at det ødelegger all blogglyst å ikke kunne se nye innlegg en gang. Fikk et svar da. Tror jeg fortalte deg det? Jeg skriver gjerne en klage til, men tror det må MASSiV klaging til fra ALLE før de gjør noe MÅÅÅÅ de bruke google analytics? Hvis det overhode ikke funker?? Jeg ble litt gira her når jeg svarte deg her, så jeg sendte en rimelig irritert mail nå nettopp. Hjelper neppe, men sier i alle fall hva jeg mener. 😛

      1. Flott Frodith, veldig bra!! Jeg selv er sååå nært å forlate plattformen, muligens det de ønsker, men de fortjener ikke ha oss her. Respektløst å aldri komme med info om hva som skjer, og nå svarer de ikke engang når vi faktisk spør. Jeg har møtt dama på support irl, og jeg begynner tro hun har sagt opp, at det faktisk er nedleggelse på gang. Nå vil vi ha svar, sant!! 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg