Nå kræsjer jeg!

Jeg har lagt ut tre innlegg tidligere i dag, det er som følgende: «Eksperimentet» som jeg mener alle burde lese, om det som står det ikke har nådd inn enda, så er det virkelig på tide nå. Det andre innlegget «Jeg har stjålet noen jeg» inneholder noen personlige avsløringer. Det tredje innlegget «Her er jeg – vi!» inneholder bilder av mat og utsikt fra turen snuppen min og jeg har vært på i dag sammen med ei venninne. Jeg stilte også spørsmål om noen kunne gjette hvor vi var. «Solliv» gjettet riktig på hvor vi befant oss, og det stemmer med Sandefjord-Strømstad, men vi reiste ikke med Color Line, det var Fjordline.

Det var en kjempefin tur, vi kosa oss veldig. Jeg synes det er så digg med buffet på båten hvor jeg kan velge mellom masse forskjellig mat og smaker. Jeg skjønner ikke poenget med å ta seg en matbit i cafeen. Der koster dagens 180 kroner, så kommer drikke i tillegg. Buffeten koster 275 kroner og du kan spise og drikke så mye du vil, og du har bordet under hele turen. Så da spiste vi først, så handlet vi på tax-free, så gikk vi tilbake og spiste litt til, hehe.. maten dere ser på bildene i innlegget «Her er jeg – vi!» er bare det jeg spiste. Kunne gjerne trykket innpå mer, det bruker jeg vanligvis, men jeg var så overveldet av å dra på tur igjen skjønner dere.

Været var fantastisk også ser dere. På denne turen fikk vi handlet noen liter alkohol, røyk, flere brett med brus, masse gotterier, potetgull og tapas. Vi skal ha gjester her i morgen. Pluss at vi handlet til husholdningen ellers for noen tusenlapper, så vi er jævlig fornøyde må sies. Den tyngste biten er når vi kommer hjem, bære alle varene inn og opp trappene og plassere, veie og dele opp kjøttdeig, bacon et cetera og fryse ned. Så nå har jeg faktisk nettopp inntatt sofaen og skal slappe av.

Til sist vil jeg nevne at underveis oppdaget jeg et blogginnlegg skrevet av «Vestfrøken», det heter «Framsnakk av en blogger» og jeg synes det var utrolig bra, tusen takk, det gikk rett inn og ja.. mistet litt ord, men veldig veldig hyggelig lesing. Tusen takk!

Nå må jeg bare avslutte, øynene går litt i kryss, takk for i dag og håper dere stikker innom oftere 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sandefjord #strømstad #svinesund #sverige #fredag #helg #bunny #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg