Har stjålet noen jeg!

I dag har jeg fått mange spørsmål fra folk, og svarer gjør jeg. Jeg er meg uansett så.. Så derfor tenkte jeg at når jeg først var i gang med spørsmål og svar så kan jeg jo likesågreit ta en runde til, for da jeg var innom «Heidisverden» så hadde hun ‘stjålet’ spørsmål inne hos «VeraLynn», så da kunne jo jeg likesågreit ‘stjele’ de hos henne igjen, haha..

Spørsmål 1: Hva er den merkeligste drømmen du har drømt?

Svar: Det vet jeg ikke, egentlig umulig å vite. Men en lang periode i livet mitt hadde jeg en gjentakende drøm: at penisen min datt av. Det tenker jeg er merkelig nok drøm?! Noen som kan fortelle meg hva det betyr?

Spørsmål 2: Hvis du blir tvunget til å velge, skulle du hatt 5 små tattiser på forskjellige steder på kroppen eller en stor?

Svar: Mange små. Jeg har tattisser over hele kroppen, kanskje en dag blir jeg en hel stor tatto?! 😜

Spørsmål 3: Hvordan ville du kledd deg om alle andre mennesker var blinde, og du kunne kle deg akkurat som du ville?

Svar: Da hadde jeg nok gått naken stort sett hele tiden utenom vinteren. Da hadde det blitt stilongs, BH, dunfrakk og varme sko.

Spørsmål 4: Har du noen gang sykemeldt deg fra jobb eller skole, uten å være syk?

Svar: Ikke sykemeldt, men slengte inn egenmelding og dro på Madonna-konsert i Amsterdam. Jeg er grusom, I know!!

Spørsmål 5: Hvilken er den beste TV-serien du har sett?

Svar: ‘Game of Thrones’ er første jeg kommer på. Men jeg anbefaler også ‘Sons of Anarchy’, ‘Queer as Folk’, ‘Desperate Housewives’, ‘Weeds’, ‘Breaking Bad’, ‘Nip/Tuck’, ‘Dynastiet’ mfl. Er ganske allsidig og glad i underholdning 😊

Nå er jeg på vei ut døra her, snuppen min og jeg skal ut på tur, kan du gjette hvor!? 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fredag #helg #bunny #bunnytrash

11 kommentarer

Siste innlegg