Nå er de igang igjen!!

Nå er de igang igjen. Nå prøver de fra alle kanter å kneble meg, hysje meg ned, med alle mulige metoder. Facebook prøver usynliggjøre meg, medbloggere kommer med latterliggjøringer og ondskapsfulle karakteristikker. Det er liksom ikke måte på foranstaltninger, strategier, taktikk, teknikk og utspill for å enten provosere eller få meg til å gi opp.

For ikke så lenge siden postet jeg et innlegg som jeg da delte i bloggruppen min på Facebook hvor jeg tagget @alle. Det betyr at alle som er medlemmer i gruppen skal få opp et varsel om innlegget. Besynderlig rart var det at det skjedde ingenting, det kom ingen reaksjoner, ingen kommentarer. Øredøvende stille var det. Innleggets innhold var rettet mot medlemmene i gruppen, jeg skrev om ting som er årsaken at veldig mange har meldt seg inn i gruppen i første omgang. Når et par tusen mennesker skal få opp varsel, og det besvares med stillhet, så sier det seg selv at noe ikke stemmer. Jeg gjorde ikke mer ut av det, og tenkte faktisk ikke så mye mer på det, for dagen derpå viste ikke noe særlig avvik på antall sidevisninger eller besøk i bloggen.

Et par tre dager etter kom det plutselig noen reaksjoner, ikke mange. Men nok til at jeg tenkte at taggefunksjonen kanskje hadde blitt utsatt for en teknisk feil, at den hadde hengt seg opp eller noe. Kanskje var FB overbelastet eller noe? Hva vet jeg. Dette var jo rundt nytt år.

I går forsøkte jeg igjen. Jeg skrev og postet et innlegg, og deretter delte jeg det i bloggruppen min, og tagget @alle. I skrivende stund har det ikke kommet én eneste reaksjon, ikke en eneste kommentar. Dette er også et innlegg rettet mot leserne på samme måte som forrige gang. Etter et døgn står det nå: innleggets rekkevidde, 39. Så innlegget har altså nådd fram til 39 personer av 1700.

Nå har jeg sendt melding til noen påloggede medlemmer og spurt. Nei, de får ikke varsel. Det ser ut som om at de som får varsel er de som nylig, eller innenfor en bestemt tid, har vært aktive i gruppen. Slik får altså FB det til å se ut som om at innlegget blir varslet til medlemmene. Men det blir det altså i hovedsak ikke. Så nå er jeg altså shadowbanned igjen. Det har skjedd meg før. Veldig irriterende egentlig.

Jeg skjønner sammenhengen. I det siste har jeg begynt å skrive om temaer igjen, som Facebook ikke ønsker spredt i sosiale media. Tema som irriterer medbloggere, insekter, lavpannede, pro-vaxere og folk som har noe å tjene på at det er stille rundt tema. Sier seg selv at lovendringer og denslags burde fått store overskrifter i VG og på NRK, særlig når dette kommer etter en pandemi og handler om vaksinering. Men nei, det er heeeelt stille. Dagens overskrifter handler om Durek Verret og Sophie Elise.

Det er jo slik at jeg leser mye om dette med vaksiner, lovendringer, covid og så videre. Jeg leser overalt. Vanlige hovedsstrømmedia her til lands, utenlandske media, frie medier som ikke subsidieres av stat og myndigheter, blogger, og så videre. Jeg har også lest innlegg fra et par medbloggere, som er blogger jeg egentlig holder meg unna fordi jeg ikke synes noe om hvordan de omtaler folk. Og igjen er jeg nevnt i disse bloggene, både som en med foliehatt, og som nazisoper. Nazisoper faktisk! Dét skal jeg komme tilbake til senere.

Den røde tråden her er at jeg har begynt å lese mer om, og dermed videreformidle og skrive om disse tingene. Altså lovendringer og tvangsvaksinering. For det er faktisk sant, våre folkevalgte politikere fikk i all stillhet endret noe i lovverket nylig. Den 20. desember ble det lagt til noe i smittevernloven som gir rett til tvangsvaksinering. Loven trådte i kraft 1. januar i år. Noen sier at det alltid har vært en del av smittevernloven å kunne pålegge noen å ta vaksiner de ikke ønsker, men det er nytt for meg. Jeg har ikke hørt om dette før, men så er det jo også slik at jeg har aldri kunnet noe lovverk i sin helhet.

Men nå 4. januar var det en votering på stortinget om å gjøre en ytterligere endring hvor det skal gjøres enklere å isolere folk i karantene og lockdown her i Norge. Det handler å kunne stenge folk inne uten å trenge støtte fra Stortinget. Dermed blir det slik at når WHO måtte ønske, så kan de bure oss inne på den ene eller andre måten etter eget forgodtbefinnende.

Ja jeg skriver «etter eget forgodtbefinnende». I går skrev en medblogger om dette med den lovpålagte tvangsvaksineringen, og i kommentarfeltet dukket selvsagt KT opp. Hun skriver at hun er skeptisk til endringen i smittevernloven da den faktisk gir rett til tvangsvaksinering. Jeg skvetter alltid litt når KT og jeg er skeptiske til det samme. At vi er enige om noe på en måte. Det har skjedd noen ganger. Denne gangen så kunne hun også dele en link om hvilke partier som stemte for og imot lovendring, og så avsluttet hun med at «det skal være svært gode grunner» til at noen blir tvangsvaksinert.

Svært gode grunner? Hva er definisjonen av svært god grunn? Og hvor finner jeg denne definisjonen i henhold til tvangsvaksinering? Sannheten er at den finnes ikke. Alt er relativt, denne lovendringen bare ganske enkelt betyr at hvem som helst som velger å ikke ta den vaksine de (myndighetene) bestemmer at den enkelte skal ta, MÅ ta den. Hvis ikke blir det straff. Man kan ikke si nei. Voldtekt rett og slett. Dette er så psykt at en kan nesten bli gal av å tenke på det. Fatter folk hvor traumatiserende det faktisk er å bli voldtatt.? At noen tvinger din kropp og sjel til noe den ikke vil? Hvor ødeleggende det er?! Mange, ekstremt mange har tatt sitt liv etter sådanne traumer.

Nå vil sikkert noen be meg om å slappe av. Altså, disse folka som har bestemt og gjort dette gjør det til vårt ve og vel sant, de ivaretar våre interesser. Javel. Hvorfor har den ene lovendringen visstnok blitt innført i stillhet, og den andre votert om uten noen form for debatt for å gi perspektiv på hvorfor? Altså jeg mener, hvorfor disse lovendringene i et land hvor en enorm majoritet hopper når de får beskjed om det?! Folk flest følger jo bjellekua som om.. jeg vet ikke, men det er en slags zombietilstand, og vaksineringen av Norge gikk jo som ønsket. De ville at man skulle få vaksinert over 60 prosent og da kunne oppnå en flokkimmunitet for å stanse smitten. De sa terskelnivået var 60 prosent, den gang, muligens 60-70. Og hva skjedde så da? 75 prosent vaksinerte seg uten å mukke. Ingen smitte ble stanset, folk fikk smitte, og smittet videre og videre.. og så fikk man nedsatt immunforsvar og bivirkninger av vaksinene i tillegg.

Så er det det som er greia? At de vil kunne sette personer i isolasjon og tvangsvaksinere folk fordi kanskje langt flere har mistet tillit? At de tror at færre vil delta i neste del av eksperimentet? Det er jo klart og tydelig som sol på blå himmel at noe er i gjære, når ikke bare et, men to slike endringer i lovverket er hva som er viktig i dag hvor folk sliter økonomisk og helsemessig. Det er matkøer og inkassokøer og i det hele tatt. Befolkningen og landet lider. Og NÅ måtte de altså få til lovpålagt tvangsvaksinering og mulighet til å stenge folk inne, fjerne motstandsbevegelsen fra samfunnet.

Så da tar jeg på meg foliehatten igjen når jeg tenker at det er en sammenheng mellom innleggene mine om disse temaene og det faktum at jeg blir begrenset i sosiale media slik at innleggene om dette ikke sprer seg og skaper diskusjoner. Altså, man vet jo aldri når et innlegg plutselig går viralt. Det har jo skjedd meg flere ganger. Det er jo ikke til å komme unna at jeg har den bloggen som eksisterer på Topplisten til blogg.no som har hatt flest antall sidevisninger og lesere på et døgn. Det er ikke Toms Matprat, Det er ikke Pappahjerte, det er ikke Vibbedille eller Mamma på Hjul. Det er Bunny!!

Så ja til manges ergrelse er jeg her enda. Facebook shadowbanner meg igjen. Medbloggere skriver om meg igjen. Og ja, på den ene siden tror jeg at sosiale media (FB/insta) gjør dette pga diskusjonen om vaksiner og lovendring. Når det kommer til medbloggere så VET jeg at det handler om nettopp disse temaene. Overskriftene deres er jo nettopp «covid og vaksiner» og «antivaxere» og så videre. Ikke greier de å argumentere hva de mener uten å blande meg inn, heller greier de ikke å blande meg inn uten å dytte på meg foliehatt, bedrive konspirasjonsteoriuthenging, kalle meg nazisoper og mer til. Så hopper de inn i innleggene til hverandre og applauderer i kommentarfeltene. Kjempebra innlegg!! Bla bla bla..

Så hva er greia her? Samme personer som snakker om å «ta ballen, ikke personen». Hvorfor i det hele tatt snakke om å ta ballen, ikke personen, når en selv går på person og bruker ballen som påskudd?

Ja, bruk gjerne argument som at man hadde en slektning som døde av difteri for snart hundre år siden som argument for å ta en eksperimentell uprøvd vaksine som det ser ut til at ødelegger immunforsvaret og gjør folk syke. Jeg har tatt difteri-vaksiner. Jeg har tatt masse vaksiner, både i armer, bein og i rævskinka. Har reist litt her i verden, og jeg husker godt da snuppen min og jeg skulle reise rundt litt i Afrika. Da var det ikke bare en liten tur innom helsekontoret for et eller to stikk. Nei, vi måtte gjennom et par runder med en eller flere ukers mellomrom, og jeg ble stukket så gul, blå, lilla og svart at merkene gikk ikke bort på flere uker. Noen vaksiner er det arr etter som aldri går bort, men jeg er glad jeg valgte å ta dem likevel.

Ja, argumenter gjerne for vaksiner med å ta opp situasjoner og epidemier som har vært, argumenter gjerne med at man har underliggende sykdommer og tilhører risikogruppe, argumenter med at en vasser i smitte og argumenter med «på grunn av jobb» og ditt og datt. Men det er lavmål å komme med disse foliehattene rettet mot enkeltpersoner fordi man mener annerledes, og det er lavmål å bringe legningen min inn i dette.

Ja, det er noe med å lese at man er en nazisoper i et innlegg som handler om covid og vaksiner. Det var ikke uventet fra den kanten. Tidligere har det jo fra den kanten kommet innlegg der jeg er blitt omtalt som idiot, med bilde av en knivstukket kanin, og skrevet hvordan jeg skal bli angripet og tatt av dage. Det innlegget ble straks slettet av blogg.no, men som dere ser av bildene over så har jeg innlegget i eget arkiv. Det som blir postet på nettet, forblir på nettet vet dere. I et annet innlegg skildrer samme vedkommede hvordan denne nazisoperen (altså meg) skal noe sånt som «slås ned og sparkes til han slutter å sprelle». Og nå nazisoper, et særdeles hatefullt utrykk som rettes mot legning og kan ramme unge sårbare som sliter med sin seksualitet, applaudert av kjerringa herself.

Ja, pro-vaxere, det er flotte folk – skikkelige flotte medmennesker hele røkla! Whatever, det er ingen her som har gjort noe som er uventet slik jeg ser det, dette er bare historien som gjentar seg selv, men jeg forsvinner ikke denne gangen heller, slik er det bare, tror faktisk jeg holder lengre, da jeg ikke er en del av noe eksperiment, ei heller kan jeg tvinges til det, uansett lovendringer og faenskap noen slike som dere måtte finne på!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#livet #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
    1. Hei igjen 😊🌹👍🇳🇴

      Det er svært merkelig at «tvilerne»,de som stiller spørsmål som alle skulle ha stilt og som ikke er redd for å snakke blir møtt med latterliggjøring,mobbing,hersketeknikk osv,selv etter all informasjon man i dag lett finner om man ser etter som viser at det er stor mulighet for at tvilen i høy grad var og er svært berettiget.
      Og,en annen ting er at folk fortsatt blir villedet med at seinplager etter covid-19 (eller som eg tror vaksinene) konsekvent omtales som longcovid,det er villedende da det ligger en forventning i selve ordet om at det er covid-19 som er årsak til seinplagene,det blir aldri opplyst om de som er rammet er vaksinerte eller uvaksinerte,ville likt å få tall på dette,hvor mange vaksinerte opplever seinplager og hvor mange uvaksinerte,tall på dette ville vært oppklarende,men eg har ikke funnet noe spesifikt om dette noen steder.
      Eg skreiv en kommentar til Gryende no nettopp,vil gjerne gjenta den her til deg – og,ja,du er velkommen til å kalle meg en konspirasjonsteoretiker om du vil 👍men husk da at den som ler sist ler best…😊

      Om ikke lenge er den «svært gode grunnen» for tvangsvaksinering av hele befolkningen et faktum,etter at et «menneskestyrt» virus blir sluppet løs i befolkningen i alle verdens hjørner.Og bortforklaringene for hvordan en sånn katastrofe kunne skje vil være : «ops,I did it again»….Fortsatt vet ingen hvor det «dødelige» viruset covid-19 egentlig kommer fra….Og tvangsvaksinering med «svært god grunn» og med ukjent innhold er igang,nekter du er du skikkelig ille ute,dreper ikke viruset deg så vil forfølgelse,forvisning,mobbing,utfrysing osv osv garantert gjøre det,det sørger den vaksinerte mobben for..

      Eg sier igjen,les boka Vidunderlige nye verden 👍

      Hilsen synskepeggy.

      1. Ja, jeg skjønner ikke hva som feiler de folka. Og du sier noe angående long-covid. Har en kamerat som fikk korona lenge før vaksinene ble lagt på bordet, han ble aldri seg selv igjen, og er nå ufør. Såkalt long-covid. Ellers så kjenner jeg kun til vaksinerte som er plaget, men da med disse blødningene, krampene, hjertegreiene og så videre. Her kan man ikke skylde på covid, for i den tid alt dette hendte så hadde de ikke hatt korona. Jeg selv fikk jo ikke korona før etter landet åpnet igjen. Vaksinerte ser ut til å få det igjen og igjen og igjen, og de jeg kjenner får alltid feber og blir sengeliggende, mens det er mer variert hos uvaksinerte. Altså over 300 000 fikk jo covid før vaksinene ble lagt på bordet. Disse burde jo aldri blitt vaksinerte, slik jeg ser det, for OM dette var velfungerende vaksiner, så fungerer jo covid som en vaksine i seg selv når en har hatt viruset og overlevd. Likevel presset myndighetene på at alle skulle vaksineres. Jeg skulle gjerne også sett de tallene som du sier 🐰

    2. ja hva skal jeg si ,tvangsvaksinere ,nei det høres feil ut ,noe som var for over 100 år siden og ikke i 2024,har en tatt covid vaksina 3 ganger og blitt skikkelig dårlig i lang tid etterpå kan ikke jeg skjønne att dei kan tvinge den personen til å gå gjennom det en gang til

      1. Jeg tror ikke akkurat det er covid-vaksine de skal dytte på oss i neste omgang, men heller en vaksine mot et annet virus som de har produsert i en labb i et eller annet asiatisk land..

    3. Veldig mye du skriver om er jeg veldig enig i 😊men det er også en del som jeg ser vi ikke har samme syn på
      Og det tenker jeg er helt greit
      Du tar opp viktige temaer som er veldig bra å tenke over å ha en mening om
      KT tror hun har svaret på alt
      Men hen er jo en politiker da
      Ikke la surmaget kritikk gå inn på deg🥰

      1. Jeg driter langflatt i vedkommende egentlig. Jeg merker at hin nå ser at det er noe som skurrer, men det er jo, som alltid morsomt for hin å forsøke latterliggjøre andre. Nei, går ikke innpå meg, jeg er mer opptatt av at det er ting som pågår som burde belyses mer, og at FB prøver forhindre det. Ser ut til at det blir demonstrasjon utenfor stortinget 20. januar 🐰

    4. Nå bruker ikkje eg fb så mykje, og når der endeleg kjem eitt varsel, er innlegga gjerne 5+ dagar gamle, så det er rimeleg uinterresant.
      Joda, eg kommenterer litt, og det er garantert slikt som fb ikkje liker, så det er kanskje difor eg ikkje får varsel når folk legg ut noko.
      Har fått varsel nokre få gonger, der du har tagga alle, men det er som sagt fleire dagar etter eg har lese det på MeWe, og eventuelt kommentert der.
      Å kalla nokon for nazisoper, er etter lova å rekne som grov ærekrenking, og vedkomande burde vore anmeldt, og saksøkt for ei stor erstatning.
      Helst så stor at vedkomande måtte slite med den resten av livet.
      Tek eg ikkje heilt feil, tilhøyrer vedkomande eitt av partia som fekk igjennom lova om offentleg ærekrenking, men den gjeld tydelegvis ikkje for hin.
      Det er jo ellers heilt normal åtferd for dobbeltmoralistiske sosialistar/kommunistar. Alle lovande dei får igjennom, gjeld for alle andre, men ikkje for dei.

      1. At de forsøker krenke og latterliggjøre meg får så være. Men slike karakteristikker er medvirkende årsak til at mange sliter, når de leser hvordan homofile og evt andre med sine annerledesheter blir omtalt og forsøkt hetset. Heldigvis har disse små miniblogger hvor det knapt er sidevisninger begått av andre enn dem selv.

    5. off…Enig med deg på så mange punkter❤️ og Ganske så utrolig at vi bare sitter stille på gjerdet og ser på hva som skjer❤️

      Fortsett og hyl ut ..vi trenger sårt sånne som deg ❤️
      Stor klem fra oss I skauen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg