Mottatt advarsel fra bloggsupport!

Over en tid nå har bloggen min og jeg vært i hardt vær med stadige angrep fra andre bloggere. Det startet med én blogger som fant det veldig moro å vri og vende på ting jeg har skrevet om i bloggen, noen usannheter kom det også fra den kanten. Det var liksom konseptet til bloggen, å plage andre bloggere, men nå ser det ut til at vedkommende fokuserer mer på seg selv og sitt. Og da unner jeg vedkommende gode dager og suksess!

Etter at jeg var så «uheldig» og selv poste et innlegg hvor det fremkom et par kritiske kommentarer om en annen skribent, ikke om skribenten selv, men om innholdet, repetisjoner som ble postet flere ganger daglig i diskusjonsforum all over sosiale media. Det hele var anonymisert også, ordet ‘blogg’ var ikke nevnt. Det kunne handlet om hvemsomhelst. Men likevel så startet en tirade av ubehageligheter hvor det har blitt postet i Facebookgrupper og i blogg at jeg er psykopat, mobber, hater, hetser og i det hele tatt. Da jeg skrev innlegget var aldri min intensjon å rakke ned på, være slem mot eller på noen måte gjøre vedkommende vondt. Men i et halvt år nå har det vært bråk og helvete fordi jeg var så dum å poste dette ene innlegget, og det får jeg ganske enkelt ikke ugjort.

Dette er innlegget jeg skrev: «3650 dager rusfri, feires!»

Det underlige er at jeg har aldri kontaktet denne bloggeren etter disse påstandende begynte. Jeg ble sjokkert hvordan jeg utfra dette innlegget plutselig var en mobber, en hater og en hetser. Før dette innlegget hadde jeg god dialog med vedkommende (slik jeg ser det), jeg fulgte bloggen, heiet på den og anbefalte den til mine egne lesere. Så det var som å skru på en bryter, jeg ble faktisk alterert, skuffet og irritert.

Så gjorde jeg en ny tabbe, jeg kommenterte i en tråd vedkommende hadde lagt ut i en diskusjonsgruppe på Facebook. Etter det har det blitt framstilt som jeg driver å plager vedkommende på blogg, fremstilt som om jeg har intensjoner jeg ikke har, men som sagt jeg har aldri etter jeg skrev det innlegget jeg skrev den gang kontaktet vedkommende på blogg. Etter den diskusjonen på Facebook blokkerte jeg vedkommende for anklagene ble så utrolig stygge. Jeg står fremdeles ved at det er dumt å poste noe i en diskusjonsgruppe om en ikke ønsker diskusjon eller ikke tåler meningsmotstand.

Etter at vedkommende gikk ut med at jeg har truet hin, så valgte jeg å anmelde. Vedkommende slettet da alle, samtlige av sine blogginnlegg hvor jeg var avbildet og navngitt, og slapp da unna med at anmeldelsen ble tilsidelagt. Da den avgjørelsen kom fra politiet begynte anklagene igjen, og denne bloggeren postet det ene innlegget etter det andre om meg, og det gikk i det samme som de tidligere innleggene som vedkommede hadde postet, men som ble slettet den gang da anmeldelse ble levert. Jeg har blokkert vedkommende i sosiale media, og jeg har påklaget saken til politiet, men blir fremdeles navngitt i facebook-grupper, blant annet en som bloggeren selv har opprettet.

Så kom dagen da det «plutselig» ble overført minibloggere til blogg.no, og en av disse ble etter kort tid rasende på meg for å ha andre politiske synspunkter enn hin. Jeg og andre ble kalt for møkkafolk og søppel, og etterhvert postet vedkommende et blogginnlegg som beskrev hvordan jeg skulle dø faktisk. Vedkommede skrev at noen nynazister (?) skulle gjøre ende på meg. Hele innlegget ble oppfattet som en drapstrussel, og over natta forsvant det i sin helhet fra blogg.

Vedkommende som jeg har anmeldt for å i 5 måneder nå ha postet at jeg er hater, mobber, hetser og har truet hin, vedkommende får nå i disse dager tilbud om å stille til dialog i ‘konfliktrådet’ da saken er blitt sendt dit. Folk må kalle meg hva de vil, jeg vet best selv hvem jeg er, og dét er ingen som får endret uansett hvor mye de skriver usannheter om meg på blogg og Facebook. Uansett hvor mye de prøver å konstruere en egen virkelighet, antyde at de har kontakt med folk som kjenner meg og tar kontakt med andre bloggere og bekjente av meg, om meg. Men å gå ut med at jeg har truet noen, da er det krig, for det er like ille å lyve om slikt som å faktisk true noen!!

Vedkommende som skrev dette drapstrussel-innlegget nylig ble ‘fanget opp’ av moderatorer, bloggsupport, de fikk med seg og leste innlegget, og sendte meg melding med forklaring at vi som bloggere er ansvarlige selv for hva vi publiserer i våre blogginnlegg, men at det som er blitt skrevet om meg er «langt over grensa for hva vi godtar på blogg.no».

Men bloggsupport ga altså meg beskjed om «å sørge for at folk ikke finner adresse og tlf på f.eks telefonkataloger o.l». Hvilket sier meg at vi har noen psykisk ustabile på blokka. Blogg.no har jo tilgang til alt vi skriver, ikke bare det som er publisert, men også det som ikke er publisert, kladder og denslags.

Det verste jeg vet er løgnere, desto farligere blir det med psykisk ustabile løgnere. Jeg tenker ikke begynne å skaffe meg hemmelig telefonnummer, adresse og denslags. Jeg fortsetter være åpen om hvem jeg er, hva jeg har gjennomgått i livet, hvilke saker jeg brenner for. Jeg vil kjempe for barns trygghet, mot islam, jeg vil ha rettferdighet og likeverd for enhver, en skal ikke hetses for sine meninger, sin hudfarge, sin legning eller kjønn. Ideologier skal ikke ødelegge liv, jeg vil alltid stå opp for andre, og jeg vil stå opp for meg selv. Deal with it!!

Nå drar snuppen min og jeg på ferie hvert øyeblikk, ut av landet og vekk vekk vekk. Vi skal nyte hvert øyeblikk, og det blir greit å få alt dette på avstand. Når vi kommer hjem igjen så vil jeg få vite om nevnte blogger som jeg har anmeldt vil akseptere eller ikke akseptere dialog i konfliktrådet. Jeg vil på min side stå på til verdens ende å få slutt på alle påstandene og anklagene, clickbaits og dramaoverskrifter, dere skal vite at jeg vil ha slutt på dette, jeg vil ha fred, og ikke minst – rettferdighet.

Med dette sagt så vil jeg beklage til alle som synes alt dette som har pågått på plattformen har vært ubehagelig. Jeg synes selv det har vært veldig ubehagelig, så beklager igjen!

Takk for at dere «lyttet» 💜 Peace & Love!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #advarsel #bunny #bunnytrash

31 kommentarer
    1. Ønsker deg og Snuppen god tur, og vit at jeg heier på deg! Leser bloggen din hver dag selv om jeg ikke alltid skriver en kommentar.

    2. Stå på Bunny, vit at de som følger med kan legge sammen to og to, noen ganger avsløres skuespill lett, vedkommende burde ikke fortsette den karrieren. God tur til deg og Snuppen!!!

    3. Skjønner litt av hva du opplever og føler. Har selv en sak gående som dreier seg om hvordan vi har ulike oppfatninger og sannheter. Det er tøffe tak innimellom, og det sliter på kreftene. Men alt blir bra til slutt 🥰

      1. Det er sant det du sier, det sliter litt på kreftene. Om det hadde vært i nære relasjoner hadde det nok slitt veldig, men jeg kjenner ikke disse menneskene. Ihvertfall har jeg tatt initiativ til å få slutt på hele greia, fremfor å poste utallige innlegg om at jeg har lagt saken død. Når det gjelder oppfatninger og sannheter så vet jeg at jeg sitter på den, jeg hadde ikke hatt det godt med meg selv om det ikke var tilfelle. Takk for dine ord, håper din sak ordner seg best mulig også 🥰

        1. Håper du klarer å stenge ute det som ikke er godt for deg og bare ha fokus på ha det fint, flott og herlig på ferie. Kos dere begge to, og god tur! Jeg kommer i mål, etter hvert, tusen takk 🥰

    4. Jeg håper faktisk på oppmøte i konfliktrådet, fordi jeg tror det kan gavne begge parter å ha dialog med tredjepart involvert. Ønsker lykke til med å få lagt dette dødt.

      Ha en fortreffelig tur, dere to. Senkede skuldre, varme, god mat og skape minner gjør forhåpentlig godt 🥰.

      1. Enig med deg, likevel er det nå slik at ‘as we speak’ så har vedkommende delt igjen over 40 ganger siste halvtime i diverse grupper at jeg er alle disse tingene. Og folk deler videre. Det er ikke greit, det går på helsa løs. Blir godt å komme seg bort. Takk 🥰

      1. Bare tull, det er bare for å fremstille det som om jeg driver å plager henne overalt. Sjekk overskriften på innlegget. Hun ser ikke meg i sosiale media, jeg blokkerte henne i mai. Hun blir ikke borte et sekund, er bare teater, dramatisering for oppmerksomhet hele greia. Stiller hun ikke i konfliktråd så tar jeg det videre. Den der stopper ikke før hun går på en smell ser det ut som. Men nå stenger jeg ute hele greia, koffertene våre er ved døren, og snart forlater vi, så kan de som ønsker drama finne noen andre å harselere 😜👍🏾

    5. Det er lurt å møtes i konfliktrådet, for det hjelper å ha en objektiv tredjepart som kan hjelpe til så begge parter kan se saken fra den andres side.🙂

    6. Gikk inn i den gruppa hennes og la igjen en kommentar med din forklaring her, at du vil ha fred. Den ble slettet og jeg blokkert i løpet av få minutter.

      1. Komisk om du trodde noe annet.. en slik kommentar er nok ikke ønsket da det kan ødelegge narrativet hun ønsker gi sine følgere. Vet du liker å megle, men..

    7. Håper dette tar en ende i konfliktrådet slik at du kan få lagt dette bak deg.🤗👍🏻
      Nyt turen til varmere strøk, sol og sommer.☀️☀️

    8. Har lest meg opp nå, i dag skrives det at du er motbydelig og har nok en gang ødelagt for noen. Mennesket er ikke riktig skrudd sammen. Kjenner du henne fra før? Utenom blogg mener jeg? Hvordan kan hun skrive slikt? Hvem har du ødelagt for ellers? Dette er jo ren ondskap.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg