MIN BEGRAVELSE!

Min begravelse er ganske planlagt allerede for flere år tilbake siden. Den eventuelle begravelse eller minnestund så har jeg valgt to låter, den ene er «Live to tell» av Madonna, og den andre er «Ein får elska mens ein kan» av Bjørn Eidsvåg. Med meg i graven skal jeg ha en kartong med Red 100 Prince sigaretter, og en lighter. Antrekk er et fett!

Det er kun én arving, og hvis han går bort før meg, så skal det jeg etterlater meg fordeles mellom Kreftforeningen, Barnekreftforeningen og ALS Norge. Dette selv om jeg tror at det ikke er noen vilje hos legemiddelselskapene til å finne noen kur mot kreft, de tjener så sinnsykt på sykdommen at det er vel heller større sjanse for at de produserer noe som øker antallet kreftpasienter. Men jeg vet ingenting, så derfor, to tredjedeler til kreftsaken og én tredjedel til ALS-forskning.

Sånn utenom det så er det vel ikke så mye å planlegge, men jeg tenker det er jo min sak, ikke helt fremmede mennesker, bloggere som sitter rundt omkring i landet og uttaler seg om min begravelse, min grav og min bortgang. Hva faen, creepy eller?!

Dette har jeg opplevd flere ganger. Jeg kan nevne denne røde bloggeren hvis konsept har vært å omtale andre bloggeres innlegg. Plutselig ut av det blå skrev hun noe som at når jeg dør så kommer ikke hun til å spleise på noen krans til begravelsen min. Jeg ble ikke sjokkert mtp hvem som skrev det, men creepy er det at noen sitter å fantaserer om min bortgang.

En annen blogger postet et helt innlegg om hvordan jeg skulle dø, jeg kom til å bli drept av en bestemt type mennesker. Blogginnlegget var som en drapstrussel å regne, og ble ganske umiddelbart fjernet. Vedkommende greide da likevel å få det høyeste antall klikk på bloggen sin på daværende tidspunkt. Det forteller litt om de som frekventerer blogg.no, altså bloggerne selv.

En tid etter dukket samme vedkommende opp med en kommentar hvor en viss kanin skulle slås ned og da sparkes ihjel til han sluttet å sprelle.

Og nå igjen da, nå er det kommet et innlegg, igjen myntet på meg, der det fables om at jeg graver min egen grav, og vedkommende undrer seg om hun skal bestille en minigraver til og en blomsterkrans til meg.

Dette er dagens bloggere på blogg.no, ikke disse 17-åringene som herjet plattformen for noen år siden, men godt voksne folk, typ besteforeldre med grått hår og klager på helsa dag ut og dag inn. Tidvis skranter det noe veeeeeldig.

Skremmende egentlig. I kommentarfeltene er det samme type folk, liksom 60-åringer, 70-åringer som klapper og heier i flokk. Jeg er usikker på hva disse folkene egentlig vil, bloggere de fleste, hva vil dem egentlig med dette? Det er ingen som tar kontakt med meg, så hvordan skal jeg da kunne forstå? Er det slik å forstå at denne gjengen ønsker at jeg skal føle meg mobbet, føle meg uvel hver gang jeg beveger meg inn i dette lille samfunnet som de vet jeg er en del av, hvor jeg er innom hver dag? De heier på innlegg om min bortgang, min død, min grav, min begravelse, min blomsterkrans. Vil de at jeg skal ta mitt eget liv, er dét hva som er greia her? Få meg til å føle meg så verdiløs, belaste meg så psykisk at jeg skal måtte velge å gå i graven? Hva er dette?

Om her er skjulte beskjeder som jeg ikke forstår, det kan jeg ganske enkelt ikke vite når voksne folk flokker seg sammen og utfører handlinger som kan oppfattes som om at de ønsker at et annet menneske skal føle seg verdiløs og ta sitt eget liv. Hvorfor ellers er min bortgang tema? Grav? Bestilling av blomsterkrans..

For meg virker det som om at dere har et dødsønske på meg. At dere ønsker meg død!

Jeg har postet tidligere at jeg blir kvalm, det føler jeg er berettiget å bli. Det ER jo kvalmt!! Dere får herje videre dere bloggere og insekter som holder på med dette. Dere har kanskje fått til før å få folk til å føle seg verdigløs, dere har helt sikkert greid å drive mennesker til vanvidd, ødelegge noen, kanskje til og med drevet noen til selvmord. Hva vet vel jeg, jeg kjenner dere ikke. Jeg vet ikke hva dere kan og klarer, og det vet ikke dere heller om meg. Dere vet ikke hva jeg orker og ikke orker.

Det jeg vet er, når jeg ser på hvem som skriver disse tingene, hvem som kommenterer, så ser jeg at dere er veldig bevisste på hva dere driver med. Den saken er grei. Men jeg tenker at mellom pensjonister i Oslo, sprø kattekjerringer og folk som sutrer om sykdommer og diagnoser på daglig basis, så er det vel heller deres egen bortgang, død og begravelse dere bør fokusere på, ikke min. Forbered dere, skriv dikt og denslags, for jeg er ganske sikker på, at iblant oss, så blir nok jeg the last one standing!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#begravelse #blogg #bunnytrash #bunny

16 kommentarer
    1. Du er ikkje alene om å bli kvalm…”Noen” er virkelig hektet på denne “poesi” biten….Det er vemmelig og skremmende, men det verste er jo å se hvem som faktisk “Heier” på dette…! “Ååå så flink du er” Hun bryr seg ikkje om å komme til topps fordi da blir det med bismak, skriver hun… siden det mest sannsynlig er hatere som besøker henne for å lese drama?? Hæ?? Vel, det er jo Tydligvis det hun vil med å nok en gang servere slike buskap på “rim”. Når på året er det “skuddpremie” på høns??

      Det blir for tåpelig å skrive at du ikkje skal bry deg….eg bryr meg, og dette er gått for langt nå…

      Klem Vibbe <3

          1. I dag er det markering for å minnes at Jesus forlot jorden og dro til himmelen.. og de gode kristne på blogg.no hva gjør de… 🐰

    2. Det er vel på tide at blogg.no stenger ned hele forsiden og topplisten. Bort med alt dette da får hver blogger poste sine innlegg og hvis noen har interesse så får de oppsøke den enkelte blogg selv. Dette ‘in your face’ med død, begravelse og klankultur er farlig. Dette er ikke hyggelig lesing, hva feiler disse??

      1. Ja, la dem stenge hele dritet. Fra å følge rundt 30 bloggere er det bare et par stykker igjen, så jeg holder fint oversikten🐰

    3. Jeg sitter her og er vel ikke tom for ord for da kunne jeg jo ikke skrevet dette men kanskje man burde ta å vurdere å sende en mld til egmont som er vel de som eier blogg og si at nå bør man kanskje få øye opp for denne bloggen

      1. For å skrive dikt? Det er fullt lovlig. Kan skrive hva du vil, det er din blogg og ditt personlige ansvar. Så om du vil bruke din blogg til piss, eller noe viktig. Ditt valg. Klem til deg Chanett, ha en nydelig dag 🥰🐰

    4. Vart pokker meg kvalm og uvel av å lese i bloggen til denne “poeten” og hennes tilhengerskare. “spy” . De finner hverandre disse omtenksomme og greie ….. (Måtte leite litt før eg fant den ) Kommer det kvalmende møkka innlegg om andre , så er de samme tilhengerene fort på plass med hjertene sine , de skummer nok igjennom bloggene for å finne seg mat de kan “gasse ” seg med 😡 Har ikke vært innom bloggene på lenge ,eller jo … er innom innimellom på din blogg sjøl om jeg ikke er flink med kommentar 🙂 Ønsker deg en flott dag videre 🙂 Og husk å smile av de tåpelige kjerringene med fritidsproblemer 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg