Mango lam, Oslo – kosetur!

Ja nå er jeg i Oslo og koser meg, bare titta litt i sentrum, det er jo så koselig med «Vinterland» i Spikersuppa ved Nationaltheatret. Men orket ikke gå rundt der og la meg friste til diverse i dag, haha..

Koser meg heller her på Jaipur Indisk Restaurant. Sendte for noen dager siden en kommentar/forespørsel til en medblogger (fargeklatten) om hun ville være med å ta en matbit eller noe, men når hun ikke har tid til å lese de kommentarer og meldinger hun får inn her på blogg, så hadde hun nok helt sikkert ikke tid til noe slikt som dette sammen med Bunny. Uansett så fikk jeg litt dårligere tid enn beregnet. Det har vært noe de kaller «uhell» på Nationaltheatret stasjon, så først ble toget stående ei stund i Skøyen før vi fikk beskjed om å ta buss videre. Håper ikke dette «uhellet» er noen gjenger som bedriver knivstikkinger eller sånt noe på byen her i kveld, for jeg har tenkt å være her noen timer til og kose meg.

Anyways, her er det fantastisk mat. Som overskriften forteller så har jeg spist ‘Mango Lam’. Med hvitløksnaan og ei lita kald Coca-Cola. Masse folk her, trivelig sted. Var jo egentlig veldig heldig som fikk bord med en gang jeg kom. Men jeg er jo alene, så skulle godt gjøres å ikke greie å skviiiise en liten Bunny inn her. Nå setter jeg straks nesa mot Rockefeller, «prekas» etterhvert.. 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#jaipur #indisk #restaurant #karljohan #egertorget #kosetur #rockefeller #oslo #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
      1. Snadder altså, måtte ha stort naanbrød til så jeg fikk med meg all sausen. Tallerken ser ut som om den er nyvasket 😜👍🏾

    1. Jeg har lest lite blogg i helga, og når jeg har lest blogger så er det ikke min egen 😀 Men din har jeg lest, jeg synes det er gøy med kalenderen!! Når jeg har dårlig tid, og alt er stress, så velger jeg som du sikkert har fått med deg før heller å kommentere hos andre bloggere enn å lese og svare på kommentarer på min egen blogg. Tenker liksom at det er hyggeligere for andre, at jeg besøker og kommenterer hos dem, siden de har kommentert på min. Meeeen, jeg så jo plutselig her nå at du hadde vært hos fargeklatten, så nå gikk jeg inn og leste. 😀 Mangolam er aller best. Finnes ikke maken til akkurat den noe sted. Er du på konsert? Rockefeller? 🙂 Kos deg uansett!

      1. Jeg tror Oslo skaper noe av det stresset. Det er ikke sunt med stress vettu. Fint du liker kalenderen, den tar jo ikke mye tid heller å delta på. 1,5 minutt morgen og kveld, ikke noe stress 😜 spiste mangolam på Jaipur jeg da, det var helt nydelig. Har du prøvd mangoduck? Det testa jeg i Bergen, fantastisk. Yupp, var på konsert, men det vet du jo nå har jeg sett. Storkoste meg, hun leverte så mye bedre enn forventet, og da er det GØY! Ha en fin uke fargeklatten 😜😘

          1. Hadde ikke vært borti det før jeg oppdaget det på menyen i Bergen. Nå kommer jeg til å se etter det på alle nye indiske restauranter jeg måtte havne på 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg