Restaurant på Frodiths anbefaling!

Lørdag dro snuppen min og jeg inn til Oslo for å ha to dager med kos, nytelse og moro. En del av det er jo å dra på restaurant og spise deilig mat. I forkant hadde jeg spurt vår alles kjære «Frodith» her på blogg om hun kunne anbefale meg en god indisk restaurant. Det kunne hun.

Jaipur Indisk Restaurant ligger i Karl Johans gate 18C ved Egertorget. «Frodith» anbefalte denne, hovedsaklig fordi hun elsker retten ‘Mango Lam’ og dette er den eneste indiske restauranten hun har funnet i Oslo med denne retten.

Snuppen min og jeg tok turen, og vi ble veldig godt mottatt. Der var koselig, og alle de ansatte var oppmerksomme, hyggelige og service-minded. Effektive var de også, vi ventet ikke lenge på maten, og estetisk så det helt nydelig ut, enda bedre var det at maten smakte helt nydelig også.

Prisene var helt standard for indisk restaurant, det vil si at det er behagelig overkommelige priser. Dyr Coca-Cola i miniflasker, men til gjengjeld var de ordentlig kalde. Vi spiste ‘Mixed Grill’, og det var så lekkert at vi skal helt klart tilbake, og da skal ihvertfall jeg spise ‘Frodiths Mango Lam’.

«Frodith» er ei fargerik og kul dame som kan og kan litt om mye. Hun har gitt meg flere tips gjennom tiden, og særlig liker jeg hennes forslag til musikk og mat. Tusen takk «Frodith», dette var højdare 😜👍🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#jaipur #indisk #restaurant #karljohan #egertorget #oslo #bunny #bunnytrash

17 kommentarer

Siste innlegg