Mammapåtronen!

Foto fra KK

Jeg liker veldig godt når ‘Mammapåhjul’ inntar sin rettsmessige trone på toppen av Topplisten. Jeg har ved flere anledninger blåst ut av meg at Vivian Brosvik er den viktigste og beste bloggen på plattformen. Ja hun overgår Bunny Trash, jeg kan ikke legge skjul på det.

Her snakker vi en måte å formidle og fortelle som vekker alle mulige slags følelser til liv. Få kan få meg til å le høyst som når hun skildrer sin ektemann ‘finnmarkingen’, og det er vel ingen andre som har fått meg til å grine på blogg, men Vivian greide det i dag igjen. Jeg er egentlig steinhard når det kommer til denslags, så det kan jo være et jeg med tiden har blitt en mer emesjonell type enn mine tidligere dager, men det er mest Vivian.

Så til deg Vivian, du hører til på toppen!!

Klem fra Fluffy Bunny 🥰

Link: «Tronen har hjul»

Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#mammapåhjul #mammapaahjul #vivian #vivianpåhjul #vivianpaahjul #vivianbrosvik #blogg #toppblogger #bunny #bunnytrash

18 kommentarer

Siste innlegg