Ta en pille og la den vandre, fra den ene til den andre..


De fleste har vel fått med seg nå at det har kommet en patenert magisk pille mot pandemiproblematikk på markedet. Til og med de som kun leser overskrifter og erklærer seg allvitende har vel fått dette med seg.

I dag lanseres den magiske pillen:

«Legemiddelet Paxlovid blir fra torsdag 8. desember tilgjengelig på norske apotek, bekrefter helseminister Ingvild Kjerkol (Ap)». Hun er fornøyd og smiler bredt over at det er kommet Paxlovid-pillere i norske apotek. Merk dere at Paxlovid kun er gitt betinget godkjenning i påvente av ytterligere dokumentasjon.

Felleskatalogen har merket Paxlovid med sort trekant. Denne trekanten betyr at «legemidlet er underlagt særlig overvåking for å oppdage ny sikkerhetsinformasjon så raskt som mulig». Blant de tresiffrede antall medikamenter som ifølge Felleskatalogen ikke skal kombineres med Paxlovid er midler mot: Allergi, Blodpropp (blodfortynnende), Depresjon, Hjertelidelser, Høyt blodtrykk, Infeksjon, Kreft, Røykeslutt, Sopp, Smerter, Graviditet (P-piller)..

Javel ja, da er det ikke mange igjen.. jeg kan heller ikke se at statsstøttet media skriver særlig om hvor farlig det er å bruke den magiske nye pillen, i bunn og grunn nevner de ikke konsekvensene med at folk som bruker andre medikamenter mot diverse sykdommer og lidelser tar Paxlovid.

I stedet forteller de kun at «ved riktig bruk er det anslått at Paxlovid reduserer antallet innleggelser på sykehus med mer enn 80 prosent blant personer med høy risiko for alvorlig covid-19-sykdom».

De fleste av oss har allerede glemt mars 2021 da NRK, FHI og hele det norske ekkokammeret kunne melde følgende om mRNA-vaksinen:

«Pfizer og Moderna er 90 prosent effektive mot koronainfeksjon».

Nakstad, Aavitsland og Stoltenberg var veldige glade den gang og smalt til med følgende uttalelse til statskanalen:

«Dette er veldig positivt. Siden de vaksinerte i liten grad blir smittet, kan de heller ikke smitte andre. Vi kan altså fjerne de vaksinerte fra den delen av befolkningen som bidrar til epidemien».

Legemiddelverket hadde riktignok hele tiden dette på sine nettsider om mRNA-vaksinen:

«Vi vet ikke om vaksinen hindrer at man smitter andre».

Daværende helseminister Bent Høie trådte uansett etterhvert fram og kastet meterstokken og fortalte at nå kunne man ha «one-night-stands» igjen. Passende, siden han ikke så lenge etterpå ble singel. Han har jo også vært forkjemper for Prep.

Nå har det jo vært som følgende siden mai-juni at koronasmitte bare har steget og steget etter at 75 prosent av befolkningen lot seg injisere med mRNA. Og situasjonen i dag er i følge overskriftene som følgende:

«Sykeshusene sliter med flere innleggelser og høyere sykefravær enn før pandemien».

Altså før «vaksineringene»..

Statistikkene for koronarelaterte dødsfall ble endret i juni. Da ble vaksinerelaterte dødsfall omgjort til «koronarelaterte» dødsfall.

Men nå har vi altså et splitter nytt patentmirakel som er 80% effektivt. Den magiske pillen som heter Paxlovid. Det er helt fantastisk!!

Jeg bare undres, hva skal man med magiske pillere som er 80 prosent effektive, når vi allerede har mRNA-vaksiner som er 90 prosent effektive?

Jeg er jo ingen ekspert, fagperson, lege eller spesialist. Så derfor må det jo være greit at jeg spør for en venn?

Selv var jeg på konsert her om dagen på Rockefeller i Oslo. Det var riktig festlig med 80 tallets store stjerne Kim Wilde og hennes band på scenen. Dere kan lese mer om det HER. Jeg bare håper jeg ikke dro på meg korona, for det var jo det som skjedde sist jeg var på konsert i Oslo.

Det var helt i slutten av juni jeg var på Dua Lipa-konsert i Oslo Spektrum, som dere kan lese om HER, og få dager senere fikk jeg litt host og snufs fem minutter og noe feber et par timer.

Snuppen min overtalte meg til å ta en sånn pcr-test som jeg kunne ta på en sånn drop-in. Så jeg «droppet innom» på en joggetur, hurtigtest og pcr, og jeg ble erklært korona-positiv.

Så da måtte jeg jogge hjem igjen og holde meg hjemme noen dager. Veldig kjedelig om det skulle skje igjen. Ikke at jeg har sånn jogge-trang i disse dager, men jeg har noen ærender før jul. Men med 75 prosent av befolkningen injisert med magiske sprøyter og pillere så er det vel bare jeg som trenger bekymre meg for konsekvensene. Ikke sant ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#paxlovid #magiskpille #covid #bunny #bunnytrash

16 kommentarer

Siste innlegg