Dua Lipa!

Hun åpnet showet med «Physical» og på rad og rekke kommer alle hennes superhits, som for eksempel «Be the one» som er en stor favoritt blant flere av mine nære venner.

Altså, jeg snakker om Dua Lipa, jeg har vært på konsert med Dua Lipa. Denne unge damen har bare gitt ut to album (dog i flere versjoner og utgaver), men hun har gjort det stort. Og i kveld ble praktisk talt alle hennes hits servert, da første halvdel på et sølvfat, med en enkel scene og enkle men faktisk litt lekre kostymer.

Andre halvdel er gull, fremdeles enkle kostymer, men litt lekrere. Full fokus på musikken, den er dritbra. Dua Lipa leverer, og jeg drar mer enn gjerne flere ganger på konsert med henne.

Det er når vi kommer til låta «One Kiss» det tar helt av. Enorme club-vibes, og i tur og orden kommer en fantastisk levering av fantastiske låter. «Elecricity», «Hallucinate» og «Cold Heart». Sistnevnte med Elton John ga meg gåsehud. Jeg likte ikke den da jeg hørte den første gang, men i dag så simpelthen elsker jeg den.

Å lage «Cold Heart», altså denne nyutgivelsen av Elton Johns gamle klassiker «Sacrifice» var et genialt sjakktrekk. Og «pride»-innslagene i denne var så vakre at jeg fikk enda mer gåsehud, nesten som om skinnet mitt begynte å krype.

Videre kom «Future Nostalgia» og «Levitating» før showet på genialt vis ble avsluttet med «Don’t Start Now».

Dette var virkelig en utmerket måte å avslutte Pride på. Virkelig, det må jeg si. Et skikkelig løft. Jeg ruller terningen, og den havnet på en blank 5’er. Mer Dua Lipa? Jo takk, helt klart!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pride #dualipa #konsert #thefuturenostaligiatour #futurenostalgia #oslospektrum #oslo #bunny #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg