Kunst av Bunny.

Jeg likte dette bildet jeg. Det er meg ja, hehe.. takk til alle som har fulgt meg i helga, nå tenker jeg å avslutte, så får vi se om jeg kommer tilbake i den nye uken. Må bare sove litt først, er sliten. Ser forresten at det nok en gang er mataften på blogg. Hvis det er interessant så spiste vi kokte egg til frokost med nystekte rundstykker, diverse oster og kaviar. Middagen hoppet vi over, til kvelds ble det Grandiosa med ekstra ost. Det ble ingen bilder, men tenker de fleste vet hvordan kokte egg ser ut? Rundstykker? Ost? Kaviar? Og Grandiosa?

Postet tre innlegg tidligere i dag, «Novemberkaktus», «Ønsker ikke at katter skal ID-merkes» og «Klager du til MEG??!!». Klikk på linkene og les!!

Ha en fortsatt fin kveld og en riktig god nattesøvn når den tid kommer – Bunnyklem 🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#kunst #bunny #bunnytrash

8 kommentarer

Siste innlegg