Kongens nye jakke!!

Dere har lest forrige innlegget mitt? Sett bildene av den nye flotte jakken min? Må bare vise dere esken den kom i også. En svartlakkert eske hvorpå denne teksten var påført med Bunny-klistremerker og moro. Altså, jeg mener.. snakk om å spre glede i hverdagen!

Kongen av Balkongen har fått seg ny jakke, en jakke som er den eneste i sitt slag. Designet og handlaget for Bunny himself av The One And Only Vibbedille. Den er bare så kul at jeg ble «høy» og har ikke landet enda, haha..

På sensommeren og høsten kommer jeg til å bruke denne jakka masse. Nå driver jeg og skal finne samme garn/farger som ermene er strikket med. Denne jakken må accssorieres med et skjerf. Olala..

Nå tar jeg kveld, men dere, hvis dere ikke har sett jakken min enda så kan dere beundre den HER!!

Natta!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#vibbedille #original #design #thebunnyjacket #bunnytrash #bunny

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg