Jeg støtter deg 100 prosent!

På tide med en liten pause. Jeg har vært «på» i hele dag. Styrt på balkongen med plantene der, og prøver rigge til slik at det kan vokse og gro igjen nå da våren er her og sommeren er på vei. Helt nydelig vær i dag og alle jeg har møtt har vært så blide.

I formiddag dro jeg ned til sentrum for å sette ned priser på klær som jeg har hengende for salg på VareHuset. Satte alt ned 25%, så får vi se om det hjelper på salget da. Synd om det prosjektet skulle gi meg et tap på 500 kroner, det trenger jeg ikke nå. Enda to uker igjen da, så jeg krysser fingrene.

Da jeg gikk over Strømsø Torg så var der en mann som passerte meg, han sa høyt, «hei du, veldig bra alt du skriver i bloggen din», jeg kvakk litt til og snudde meg etter han for å se hvem dette var. En galant mann i frakk, solbriller og skjerf. Litt skjegg, ryddig, frisert. Smilte bredt. Han holdt tommelen opp mot meg. Jeg svarte tusen takk. «Jeg støtter deg 100 prosent», sa han, fremdeles med tommelen opp og i full fart retning togstasjonen.

Jeg har fått endel slike kommentarer i det siste. Folk her i byen som har fanget opp hvem jeg er, bloggen min, hva jeg skriver. Bare positive tilbakemeldinger. Kanskje folk er begynt å bli litt våryre? Eller kanskje de rett og slett har fått nok av alt bråket og tullet her til lands, og særlig her i Drammen. Det er ingen tvil om at det er innleggene mine om innvandring og islam dette handler om. Folk er redde for barna sine. Mange har vel hatt sine opplevelser selv.

For noen år siden var det ikke slik i Drammen. At man turte å si høyt at dette går ikke. Det er nok også en konsekvens av dette omtalte bystyrevedtaket nylig, hvor kommunestyret har uttalt at de ønsker kun å ta inn ukrainske flyktninger her i år. Underforstått at ikke-vestlige flyktninger ikke er ønsket, da svært mange ikke ønsker å integrere seg og medbringer en farlig voldskultur. Plutselig begynte sosialistene å kalle Drammen for en rasistby! Really??!! Og grusomme karakteristikker ble rettet mot representantene fra FrP.

I ettertid har det blitt kjent at tre andre kommuner har gjort samme vedtak som Drammen, i Siljan kommune der KrF har ordføreren, i Frosta kommune, og også Vardø kommune der Senterpartiet har ordføreren. En kan jo spørre seg om hvorfor ingen har engasjert seg i at tre andre kommuner har gjort samme vedtak som Drammen, når de mener vedtaket er rasistisk? Kan det ha noe med at det blir litt mer rasistisk dersom FrP står for noe? Folk er pill råtne, som om det hele er et spill og en lek. Altså, måtte hele Norge bli stemplet som rasistiske, så lenge vi får tryggheten tilbake i våre gater, og får stanset importen av all volden og ukulturen fra MENA-landene.

«Voldtekt og masseslagsmål»

«Barneekteskap dreper mer enn 60 jenter daglig»

«12,5 millioner barnebruder hvert år»

Anyways, jeg var innom VareHuset og fikk gjort det jeg skulle der. Så tuslet jeg meg en liten runde før jeg dro hjem igjen. Da plinget det inn en melding på messenger. Det var fra en morsom herremann jeg ikke har sett eller hørt fra på lenge. Meldingen lød slik:

«Du e nu søt!!! Fortsett bloggen, herlig å lese ❤️ gla i dæ ❤️»

Jeg skjønte at det var DETTE innlegget han hadde lest, og jeg blir veldig glad for disse stemmene fra rundt om i landet som viser at dem bryr seg, om samfunnet og om hverandre. Det er jo nettopp slike mennesker som er de beste. Og gjennom bloggen får jeg kontakt med de som tør og våger og de som bryr seg. Det er ikke for mange slike, så det er viktig å verdsette. Ja til livet og kjærligheten!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #livet #kjærlighet #drammen #norge #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
      1. Takk, det er liksom slik folk burde være tenker jeg. Insekter og troll har noe å reflektere over mener jeg, det er liksom ikke noe galt i å ønske folk godt uansett meninger hverandre måtte ha 🥰🐰

    1. Veldig flott blogg, og veldig viktige artikler! Jeg som har vært politisk nøytral i hele mitt liv, men siden jeg har en liten datter som er 6 år gammel, begynte jeg å engasjere meg litt mer. Jeg vil at hun skal vokse opp i et trygt land! Jeg har til og med meldt meg i Norges demokratene som er eneste parti i Norge som vil prøver å stoppe all innvandring. Norge først! Jeg er blitt til og med rasist, og skammer meg ikke over det. Jeg er en biolog, og har studert evolusjonsteorien 5 år på universitetet. Jeg kan evolusjonsteorien veldig godt. En svensk lege, og professor i biologi Carl Linné har delt menneskearten inn i fem kategorier 1735-1750, hvis jeg husker datoer riktig. Det ble 4 raser: amerikaneren, europeeren, afrikaneren, og asiateren. Karakteristikker som leppefasonger, nese, hårfarge, hudfarge og høyde ble brukt som indikatorer. Uten hans klassifiseringer kunne ikke Charles Darwin sin evolusjonsteori oppstått! Han beskriver afrikanere som slue, late og bekymringsløse. Europeerne ble beskrevet som smarte, og oppfinnsomme. Indianere ble klassifisert som smarte, og med veldig utviklet rettferdighetssans. Den gule rasen (asiatere) ble beskrevet som smarte, og avhengige av andre sine meninger. Både Carl Linne, og Charles Darwin ble anklaget for rasisme i senere tid. Jeg vet at alle store vitenskapsmenn forholder seg kun til fakta, men aldri til følelser. Jeg har studert 5 år på universitetet selv, og vet at det ikke finnes svarte professorer som har utviklet noen teorier. IQ er veldig arvelig.
      Tusen takk for at du blogger om det som er så uhyre viktig for landet vårt. Wok filosofi er veldig skadelig for hele samfunnet! Uten at vi begynner å snakke høyt om sannheten, blir det ikke bedre. Takk for dine ærlige artikler, og for sannheten! Jeg støtter deg 100% jeg og!

      1. Jeg har mange forbilder som er av afrikansk opphav, men aldri tenkt over det du sier om professorer. Aldri vært særlig fan av professorer, haha.. Det jeg har problem med er indoktrinerende ideologer som påvirker holdninger, kultur, adferd etc. Islam er en livsfarlig slik ideologi, slik jeg ser det, absolutt verste sort. Takk for kommentar og innspill 🐰

        1. IQ er veldig arvelig. Her er to linker hvor du kan se blant annet at hvis Harvard skal bare ta inn de beste av beste, vil antallet svarte universitetslærere nærme seg 0 prosent. Svarte mennesker lykkes på verdenstoppen kun i sport, og underholdning. Alt er IQ basert. Andre link er et kart hvor man kan se IQ gjennomsnittet i alle land. Se på Afrika. Jeg har studert biologi 5 år på universitetet, og vet at sjimpanser, orangutanger og gorillaer har en IQ som ligger i område 65 til 75. Hva snakker vi om når IQ nivå til meste parten av Afrika er på samme nivå, men noen land har til og med lavere IQ: Sør Sudan- 59, Ghana 58, Gabon 62. Har man riktige kilder kan man bare sammenlikne, og konkludere selv 😊

          https://www.document.no/2024/03/02/kontrovers-pa-cambrigde-om-iq-og-hudfarge/

          https://worldpopulationreview.com/country-rankings/average-iq-by-country

          1. Dette er jeg helt uvitende om, må lese meg litt opp her. En lærer stadig noe nytt. Men velger likevel å ikke se ned på noen, for noe dem ikke kan for. Hudfarge, legning.. IQ.. men skumle ideologier som folk blir hjernevasket av, de må vi være obs på og passe oss for 🐰

    2. Dette har blitt min faste følgesvenn til kaffen på mårran. Takker for at du tør å ta opp endel «upopulære» temaer. Personlig har jeg lært, smilt og blitt innimellom rimelig forbanna av å lese. Vi behøver slike som deg Bunny🤗

      1. Takk, det var fin melding å få på morran. Fint at du er i kontakt med følelsene dine også, det viser at du bryr deg 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg