Jeg lever enda!

Det var tirsdag jeg ble snufsete i noen minutter etterfulgt av feber noen timer, feberen var faktisk ganske høy egentlig (39,39) men dagen var så varm i været at jeg tenkte ikke på det som feber før jeg fikk litt frysninger. Da sjekka jeg tempen. Deretter tok jeg noen vitaminkapsler og pakket meg inn i dyne og ullpledd og svettet ut. Så var det greit. Da jeg våknet onsdag kjentes det ut som om jeg hadde fått tyrkisk massasje, og jeg liker tyrkisk massasje. I går var jeg helt fin, men fikk altså beskjed om at jeg har covid.

Les hele greia her: «Påvist Covid»

I dag er jeg veldig trøtt, men klokken er 08:45 og jeg har Osas, så.. Det er en del som ønsker meg god bedring vedrørende denne coviden, men jeg er jo ikke syk. Hvorfor er det så mange som tror at alle blir syke av covid? Det er jo faktisk de færreste som blir det. Altså litt host og snufs et par timer så er det over. Det er da vitterlig ikke å være syk. Jeg hadde bare litt snufs noen minutter på tirsdag, og jeg har ikke hatt hoste engang. Nei, en kvise i øret er verre enn dette, mye verre. En annen ting er jo at folk vet at jeg har covid fordi jeg har skrevet det i et blogginnlegg. Da er det tydelig for meg at de kun har lest i overskriften og ikke innholdet når jeg ønskes god bedring, for der står tydelig at jeg IKKE er syk. Jeg er bare så himla glad for at jeg ikke har latt meg injisere med mRNA!!

Jeg skjønner at man, at folk som ønsker meg god bedring mener vel, men man trenger ikke late som om man leser blogginnleggene mine når man ikke gjør det. Selv om Bunny er den beste alternative bloggen her til lands så er det ikke slik at alle må være enig i det og at alle må lese. Jeg setter pris på mine lesere, men jeg setter også pris på at man er ærlig om ting. Det er jo de som ikke leser som går glipp av noe.

Det jeg synes er litt leit med denne covid-situasjonen er at dette er siste ferieuken til snuppen min. Jeg hadde planlagt en dagstur til Tønsberg, kose oss på brygga der med god mat, kanskje shoppe litt og sådan. Men jeg er smittsom til lørdag kveld, så da uteblir det. Tønsberg forsvinner ikke, så vi får ta det igjen. En liten fest på balkongen, bare snuppen min og jeg på lørdag, det er også koselig – dere vet jeg liker det!

Klem fra ‘Kongen på balkongen’ 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #bunny #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Fikk påvist covid men det er som du beskriver det. Hadde ikke så høy feber, men litt muskelvondt og at man mista smak og luktesansen. Kiloene rant vekk. Nå er jeg frisk igjen. Dere får nok en tur til Tønsberg, Norges fineste by synes jeg.

      1. Ikke merket noe forskjell på smak og lukt. Jada, vi bruker dra til Tønsberg innimellom, jeg liker også den byen. Jeg liker Fredrikstad veldig godt i tillegg, men turen er litt kjedelig da det er et godt stykke ift.

    2. Vi har også hatt korona og det var som en lett forkjølelse. Jeg hadde kramper i magen og ryggen og lett feber i noen dager. Dessuten forsvant lukt og smak fullstendig. Ellers gikk det greit

      1. Ikke antydninger til å miste hverken smak eller luktesans her. Jeg har tenkt på det med smakssans, det er vel det verste som kunne skje meg i denne situasjonen da jeg er langt over gjennomsnittet glad i å innta mat og drikke. Minnes også erfaring fra etter en operasjon jeg en gang hadde, da ble jeg uten smakssans noen dager, og det var virkelig grusomt, kjentes som maten vokste i munnen min og jeg greide såvidt svelge.

    3. Om ei kvise i øyret er mykje verre enn corona, då er ikkje corona noko å frykte.
      Har hatt kvise i øyret to gonger, og det er ille. Rett og slett tortur, men det slår ikkje kvise på pungen. Det er ille, det. Akkurat det, uner eg ikkje min verste fiende eingong, om eg nå skulle ha nokon fiendar.

        1. Tydelegvis, og det var så ømt, at eg måtte få legen min til å snitte den opp, før den var moden.
          Auch, den såg ikkje god ut, sa han då han såg den. Det var den ikkje heller.

    4. Jammen godt at du er like full av sprett som Bunny skal…..! Kjedelig når sånne påviste skal hindre en i å gjøre noe moro, men Tønsberg er jo Norges eldste by så den blir litt til….(den var jeg heldig med, eller???)! Nyt balkonglivet, konge! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg