Jeg har fått påvist Covid – det er sant, ikke clickbait!!

I dag har en medblogger nok en gang omtalt meg og bloggen min. Ikke bare jeg som er omtalt, men også en rekke andre bloggere. Samtlige blir fremstilt som flotte vannliljer i soloppgangen, den første som omtales beskrives som en som har orden på livet sitt, det er jo en bra omtale, om den hadde stemt da. Den neste blir omtalt for den styrke vedkommende har, livsglede og drivkraft.

Slik fortsetter det, den neste bloggen blir beskrevet som en blogg man glad av, den er om campingliv og moro. Så er det hun bloggeren som imponerer med sin kreativitet og alt hun tryller frem. Alle fremstilles så positivt, og så var det meg da, det som måtte fremheves var «han er både vaksinemotstander og SIAN-sympatisør». Hehe..

Sist jeg fikk med meg at det var skrevet omtale om meg fra den kanten var det skrevet en påstand om at jeg har ytret at jeg ikke har hatt covid fordi jeg er uvaksinert. Det har jeg aldri ytret, og de som leser vedkommendes blogg uten å lese min vil nok mest sannsynlig tro på den usannheten. På samme måte som i dag hvor jeg stigmatiseres som vaksinemotstander. Hvis jeg er vaksinemotstander, hva er da disse folka har sprøytet i «hue og rævva» på meg hele mitt liv?

Vedkommende greier å ordlegge seg på en sådan måte at man ikke skal kunne ta hin på de bakenforliggende intensjoner, og velger si til meg at hensikten var å reklamere for bloggen min og dra lesere til den, haha.. dette får altså en Rødt-politiker seg til å si. Som om det skulle være gevinst for meg at hins blodrøde følgere blir opplyste om at jeg er vaksinemotstander og Sian-sympatisør. Partiet Rødts medlemmer som hater Sian og stiller seg utenfor gjerdet på samtlige av deres demonstrasjoner og fremprovoserer hærverk og vold hvor risikoen er at mennesker kan bli alvorlig skadet og eventuelt bli drepte.

Det var vel heller et forsøk på å få sendt litt hat og litt hets i min retning. Sorry bestemor, jeg tror ikke på deg denne gangen heller. Men du skal ha poeng for at det finnes andre bloggere som tror på deg 😜👍🏾

Jada, så var det den vaksinemotstanden. Nå er det jo en gang slik at definisjonen av vaksine er endret, på samme måte som definisjonen av pandemi ble endret i forkant av covidutbruddet. Man kaller mRNA-injiseringene for «koronavaksiner». Så hvis WHO sjenker deg et glass pentobarbital og sier det er rødvin, så er det rødvin? Vel, for meg blir det feil, jeg er ikke like enkel. Den slags eksperimenter deltar jeg ikke på frivillig, spesielt ikke med å la meg injisere med en hurtigfremstilt «guffe» av fremmede stoffer hvor de den gang ikke kunne eller ville gi meg opplysninger om hverken det ene eller det andre, og aller minst om bivirkninger. «Vaksinene er helt trygge» sa dem til meg første gang jeg spurte. Da ringer det jo en bjelle, for det har aldri noensinne eksistert vaksiner som har vært helt trygge.

For to dager siden, altså tirsdag ettermiddag så ble jeg brått snufsete. Det varte noen minutter og jeg måtte ha litt papir for å tørke nesen. Tidlig på kvelden var jeg veldig varm, og det var jo kanskje ikke så rart, 27 grader i skyggen den dagen. Det var da jeg begynte å fryse at jeg ante at noe var på gang. Målte temperaturen og den var 39,39. Var ikke dårlig eller noe sånt, jeg bare tenkte og nå får jeg igjen for osloturen i helga hvor jeg vandret rundt lettkledd i shorts og skjorte i regnet, og jeg lå med rompa bar den natten. Jeg tok meg en C og D vitaminkapsel, litt sink og pakket meg inn i ei dyne og et ullpledd og så svetta jeg ut inni der. Morgenen etter var feberen borte og jeg helt fin, eneste var at jeg var litt øm i musklene, som etter en tyrkisk massasje. Bare deilig med tyrkisk massasje.

Hadde egentlig ikke tenkt å ta noen covid-test, men bare for å stilne snuppen min sin nysgjerrighet så gjorde jeg det likevel, tok testen. I dag nøyaktig klokken 12:20 fikk jeg påvist covid, og i all min vantro tenkte jeg what the fuck!!? Dette holdt de helvete med meg for å «vaksinere» meg mot!!

Jeg stiller enda spørsmål ved «vaksine»-propagandaen. Hvorfor ble ikke, hvorfor blir ikke folk testet for antistoffer før de blir injiserte med mRNA? Hvorfor ble ikke folk testet for antistoffer etter den første dosen for å se om injiseringen faktisk fungerer på den enkelte før man injiserer en dose til og en dose til og en dose til? Er det ikke besynderlig merkelig at ikke helsevesenet har interesse av dette?

Titt og stadig leser jeg uttalelser der folk sier de tror de ville ha dødd av korona hadde det ikke vært for at de hadde latt seg injisere med to eller tre doser, så syke ble de. Hmm..

Veldig mange jeg kjenner fikk påvist korona bare uker etter den injiserte «boosterdosen», altså det tredje skuddet. Dette inkluderer snuppen min, nøyaktig på det tidspunkt han iflg ekspertene skulle være mest beskyttet så fikk han korona. Er det ikke besynderlig at akkurat det øyeblikket «vaksinene» skulle fungere best, da blir man smittet! Jeg ble vel og merke ikke smittet da, selv om jeg var nærkontakt, bor sammen med, og ja. Men jeg var jo uvaksinert.

Men nå har jo mRNA aldri vært vaksiner da.

Det helvete man har gått igjennom fordi en den gang uttalte seg som «uvaksinert». Den hetsen, uthengingen fra bloggere, av tullinger i sosiale medias kommentarfelt og så videre så jeg egentlig ikke komme. Da hadde jeg bare holdt kjeft. Aldri før har folk blitt hetset for å ikke ta en vaksine. Plutselig blir man kalt vaksinemotstander! Stygg hersketeknikk!! Det har vært helt surrealistisk og absurd. Siste par årene har jeg fått høre mye stygt om meg selv. Jeg har lest om og vært i kontakt personer som er blitt utstøtt av venner og familie, kastet på dør rett og slett, på grunn av dette. Et vennepar som brukte passe jentene våre når snuppen min og jeg var på turer slettet og blokkerte meg i sosiale media og ville ikke ha mer med oss å gjøre fordi jeg sa jeg ikke kommer til å la meg injisere.

Hvorfor skulle jeg utsette meg for hjertesykdommer og alle bivirkningene og lidelsene som mange «vaksinerte» nå går gjennom? Noen argumenterer med at det er en dugnad. På hvilken måte har det å si for andre at jeg avstår fra mRNA-injisering? Om jeg hadde latt meg «vaksinere» så er jo ikke det en del av en dugnad når en likevel kan bli smitta og smitte videre. Synes ikke jeg hører om annet enn smittede «vaksinerte», mest sannsynlig en slik som smitta meg. Eller kanskje fikk jeg covid fordi jeg tok selfie med mobilen uten å ha på meg munnbind?

Dugnaden var når dette startet tidlig i 2020 og ingen visste helt hva som foregikk. Man holdt seg nest mulig hjemme, holdt avstand ellers og sprita seg såre. Jeg var med på den dugnaden, jeg har hele tiden oppmuntret til å delta på den dugnaden. Hygiene, avstand og ta vare på immunforsvaret. Hetsen de uvaksinerte har måttet gå gjennom i ettertid var takken for deltakelsen.

Hva er greia her? En «vaksine» som ikke hindrer smitte, en «vaksine» der de «vaksinerte» blir sykere enn de uvaksinerte. Altså, jeg hadde en kvise på rompa mi en gang i tiden, og en gang fikk jeg en kvise i øret. Begge disse hver for seg var mye verre enn covid.. har dere hatt kvise i øret noen gang?

Jeg leste en artikkel her om dagen hvor det ble påstått at «vaksinene» har reddet 20 millioner liv. De hadde vel påstått at de hadde reddet mitt liv også om jeg hadde latt meg injisere. Smartingene, manipulere lettlurte menneskehjerner med ubeviselige påstander.

Nei, jeg undrer meg enda over hvorfor folk ikke har blitt testet for antistoffer før massevaksineringen? De har hatt god tid til det. Jeg undrer meg ennå om hvorfor dette presset på at folk som ikke trenger det skal presses til «vaksinering»? Kunne de heller ikke fokusert på å finne ut hva det er som gjør at en liten promille blir alvorlig syke og dør av korona? Det må jo være en spesifikk grunn til at det skjer, et gen, en spesiell greie enkelte har. Burde ikke være sååå vanskelig å finne ut av? Allerede i min barndom kunne de jo klone sauer og få menneskeører til å vokse på hvite små mus.

Nei, de som styrer showet virker ikke ha stor interesse til å finne ut av eller opplyse om hvorfor denne lille promillen blir hardt rammet. De vil fremdeles bare at man skal injiseres og injiseres, og da blir jeg sittende med følelsen av at disse «vaksinene» er ikke mot noe, men for noe.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #bunny #bunnytrash

24 kommentarer
    1. He he klart verden vil bedras 😂 Jeg er heller ikke vaksinert og heller ikke smittet, ikke ennå i det minste. Ikke er jeg vaksinemotstander heller. Men det er lov å tenke litt selv og ikke følge strømmen.

      1. Det er noe med det, og selvsagt er det et klart ønske om å bli bedratt når man har sett narrativet bli endret X antall ganger og fremdeles forblir ihuga medlemmer av Koronas Vitner.

      1. Ja, hvis de nå bestemmer seg for å begynne bruke koronapass igjen når en skal reise til Tyrkia, så er jeg klarert for reise i september. En annen ting er at fra i morgen er det nye regler for å teste seg, fra da av må alle betale for å bli testet 🤪

    2. Tror ikke du risikerer de røde horder etter deg. De mest ekstreme av den sorten er jeg ikke venn med. Men jeg har venner i mange leire . Noen vil nok lese omtalen min av deg som positiv…

      1. Nåvel, klok av skade fra dine tidligere omtaler og karakteristikker av meg, og at disse to tingene var hva du valgte å dele om meg blant alt du kunne velge mellom, det sier meg noe 😜😂 ..måtte le litt av den du valgte å rosemale som en person med orden på livet sitt, det er jo hinsides, men hin sender deg jo hjerter og hyggelige omtaler, så jeg ble ikke forundret 🥰😘

      1. Takk, men har ikke noe å bli bedre fra, bare håper jeg ikke får noen kviser. Det er sant, hva din kollega sa, men for meg er det ikke noe poeng å være interessant når det som sies enten er usannheter eller stigmatiseringer.

    3. jeg er uvaksinert og var drittdårlig av covid, slite fortsatt med nedsatt lungekapasitet. men jeg er astmatiker da. sist i 2018 hadde jeg lungebetennelse og var like dårlig etterpå, over ett år faktisk

      1. Jeg er ikke astmatiker. Jeg tenker du ser årsakene selv til at du ble dårlig. Jeg vil ikke tenke på hvordan det da hadde gått om du du hadde blitt injisert.

    4. Er det i gang igjen nå…., eller kanskje det aldri har roet seg 🤔
      Jeg skal ikke ta diskusjonen for og mot vaksine, for der må folk få mene det de vil. Har tatt 3 doser uten noen bivirkninger, men om det kan dukke opp noe om noen år kan jeg jo ikke være sikker på.

      1. Igang? Det roet seg aldri. Etter krigen i Ukrania startet skjøt dødstallene til værs her til lands. Akuttmottakene sliter, det har blitt høy pågang av mennesker over hele landet som sliter med indremedisinske lidelser. På noen uker døde flere av covid enn det gjorde i hele 2020. Det blir ikke overskrifter når de fleste er vaksinerte. Nei, de som har latt seg injisere kan ikke være sikre. Det er jo blitt innmeldt over 60000 bivirkninger hittil, mange meget alvorlige tilfeller. Heldigvis kan ikke jeg få bivirkninger. Det er jeg veldig glad for.

    5. Vel, om eg ikkje allerede var fast leser av bloggen din, hadde eg sporenstreks logga meg inn på, om eg hadde lest ein slik omtale av deg 🤣. Den forteller jo at du evner å tenka sjølv, og det er jo svært positivt 😊.
      Vaksine? My body, my choice.
      Dr Robert Malone, sjefsforskar under utviklinga av mRNA teknologien, gjekk ut før kvaksinane vart distribuert, og sa at deisse måtte under ingen omstende injiseres i noko menneske. For det vart han belønna med avskjedigelse og svartelista, både hjå big pharma og MSM.
      Har ingen ting med vaksine å gjera.

      1. Men ville du vært leser av bloggen til en Rødt-politiker? Tvilsomt. Ville du da sett omtalen? Nei. Ville du tenkt at det er med gode hensikter en person i slik stilling omtaler noen som vaksinemotstander? Tvilsomt.

        1. He he, spot on 🎯.
          Om ein Rødt politikar hadde noko vitugt å blogga om, ville eg nok lest bloggen, men då det er høgst tvilsamt, så er svaret og høgst tvilsamt.
          Svaret på siste spørsmål, er definitivt ikkje.
          Difor hadde eg og sporenstreks logga inn hjå nokon som fekk slik omtale. Om eg nå skulle slumpa til å lese ein slik blogg.
          Det hender jo at eg er innom å sjekker nokon eg ikkje veit kven er.

            1. Nå veit ikkje eg kva ein typisk bloggleser er, men eg liker å halda meg orientert om kva som rører seg i samfunnet, og då må ein jo lesa noko anna enn MSM, for der verte ein ikkje vis.
              Då er blogg, og nokon vloggar og, mykje betre kilder. Iallefall dei som veit kva dei skriv om, eller snakkar om.

              1. På blogg.no er det ikke så mange sådanne… Gryende er veldig lite her for tiden, Livet med Vesla er på ferie.. hmm hvem ellers skriver samfunnsaktuelle blogger? 🤔 Vestfrøken, men hun er gått helt i hi..

    6. Fortsettelse……
      Nei, som i resten av Noreg, er der ikkje så monge på blogg.no som engasjerer seg i samfunnsspørsmål. Tidlegare var der nokre på bloggspott.com, men eg trur dei har gitt opp. Det er iallefall lenge sidan dei har posta noko.
      I bloggverdenen er du så godt som åleine her i landet, iallefall som er nokonlunde reflektert.
      Ellers er det gammelkommunisten Pål Steigan, med Steigan.no, men det er vel ikkje akkurat ein blogg.

        1. Ja, og det er kanskje stygt mot bloggerane, men i retur for det, kaller eg MSM for nazistiske propagandabloggar. Det har vel mest å gjera med at der er 0 gravejournalistikk igjen hjå MSM. Berre klipp og lim, og alt er promotering av deira suspekte meiningar.
          Altså, når Klassekampen, ei profilert kommunistisk avis, er den mest reflekterte innan MSM, då er der jo noko fundamentalt galt.

          1. Ja det er trist hvordan det som skulle være objektiv granskende journalistikk er blitt propaganda og manipulasjon. Enda verre synes jeg det er at veldig mange ikke ser eller skjønner det. Min ‘stefar’ kjøper VG for å vite hvilke meninger han skal ha, det er mange som han.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg