Jeg har kuppet Justin Bieber!

Hva jeg har gjort i dag? Egentlig ikke så meget.. startet dagen med å spise frokost sammen med snuppen min. Svidd omelett, det ble egentlig ikke så ille som jeg trodde først. Snuppen satte på feil varmenivå på kokeplaten, så plutselig begynte det å ryke litt her. Men med et godt lag med baconost på brødskiva før omeletten ble lagt over så ble det ganske bra egentlig, *hehe*..

Etter det skrev jeg dagens første blogginnlegg, det ble om regjeringen og terrororganisasjonen Taliban. Altså, greia opprører meg! Det blir jo (som forutsett) bladd opp grums fra da FrP satt i regjering og andre ting blir hentet frem for å avlede folket fra det som egentlig skjer her, det som er nåværende situasjon, det faktum at Jonas Gahr-Støre er uegnet som statsminister for Norge.

Her er innlegget mitt: «Norge har bestått anerkjennelsen for islamisering».

Deretter brukte jeg litt tid på å lese andre blogger, om hva som skjer litt rundt omkring i landet, noen er på skogsturer og tar fantastiske bilder av naturen, andre har fått korona i hus og begynner få snufsete familiemedlemmer, mens en blogger igjen har valgt å la seg injisere med en tredje dose mens den fjerde er på vei, uten å helt skjønne hvorfor han gjør det. For å beskytte andre angiveligvis, men jeg skjønner ikke den påstanden, men men, det er meg det.. kan ikke skjønne alt. Jeg bare finner det ironisk hvor mange som sier de gjør dette for å beskytte andre, tror de på det selv (?) når vi nå samtidig alle har vært tilskuere til et hylekor av hetsere fra den dagen Gahr-Støre stengte alle pubene i landet her. Jeg lurer litt på den omsorgen for andre, jeg tenker handlinger sier mer enn ord, og de fleste lurer ikke andre enn seg selv. Ser jo ikke så veldig mange av de som sier de lar seg injisere «for laget» ta til ordet for å stoppe mobbing og hetsing. Besynderlig 🤔

Anyways, jeg har også kuppet en gruppe i dag. En temagruppe for Justin Bieber. Det er noe krøll med Facebook og plutselig er jeg blitt medlem i masse rare grupper som jeg aldri har hørt om før. Jeg har jo selvsagt hørt om Justin Bieber, men aldri vært noen fan, så langt derifra. Så det er ingen grunn til at jeg skulle være med i hans fangruppe. Jeg begynte å melde meg ut av disse gruppene som jeg plutselig er blitt medlem i, og da jeg kom til denne Justin Bieber-gruppa så stod det at den var «arkivert» og at jeg kunne re-åpne den og overta som administrator. Ingen hadde skrevet i gruppa siden 2013. Så da «kuppet» jeg den rett og slett, hahaha.. så nå heter den bunny.blogg.no 😜😂

Anyways, nå har jeg to rastløse jenter her som vil ha middagen sin, deretter skal vi gå en luftetur til butikken og fikse et eller annet som jeg skal lage til middag til snuppen min og meg i kveld. I dag som i går har han kveldsvakt, så da blir det sen middag igjen. Det vi hadde til middag i går kveld var helt nydelig godt, og den middagen kan dere se HER!

Ha en fantastisk ettermiddag, og så kan dere gjerne stikke innom her igjen i kveld, for da er Bunny Trash tilbake 😜👍🏾 tusen takk for titten!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#justinbieber #belibers #bunny #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Masse innhold i dagen din synes jeg..Man må engasjere seg litt her og der og blir man lei så kan du sikkert droppe..
      Mange kokker jo mer søl, husk at det er du som er sjefen på kjøkkenet da!

      1. Vel Solliv, jeg er veldig klar for mer innhold, for noen ganger føler jeg at dagene mine står på repeat. Det er helt klar jeg som er sjefen på kjøkkenet, men han andre har lært mye gjennom årene, i dag var en uheldig tabbe 😂

    2. Selv er jeg ikke meldt inn i en Bieber gruppe, men det dukker stadig opp nye grupper som jeg ufrivillig har blitt meldt inn i. Jeg syns egentlig hele Facebook er utdatert, det eneste jeg bruker Facebook til er å dele mine innlegg.
      Ha en strålende kveld💖

      1. Jeg er ikke noe glad i Facebook, og jeg har oppfordret i bloggen flere ganger til å heller lage seg profil på MeWe, ikke fordi jeg mener FB er utdatert, for jeg er litt usikker på hva som menes med det, men fordi Facebook bedriver sensur av meningsmangfold og knebler ytringsfriheten. Vi har jo etterhvert nå blitt en rekke bloggere som har blitt blokkert på FB og har måttet søke support for å få ny URL. Det er helt klart mye rart med Facebook. Koselig å se deg innom her igjen, strålende kveld til deg og dine også 🥰

    3. Jeg bruker messenger til samtaler og ellers facebook bare til å dele innlegg jeg også. Kult at du kuppa Justin Bieber gruppa, syns bunny.blogg.no passer mye bedre som navn der, helt klart! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg