Jeg dævver – bokstavelig talt tydeligvis!

«Hei Bunny:)

Hva I helvete sa du om meg, din lille drittunge? Jeg skal la deg vite at jeg var på toppen av klassen min i FSK, og jeg har vært involvert i et flertall hemmelige angrep mot Al-Quaeda, og jeg har over 300 bekreftede drap. Jeg er trent i geriljakrig og jeg er snikskytteren med høyest posisjon i hele den norske hæren. Du er ingenting mer for meg enn et annet mål. Jeg kommer faen meg til å blåse av deg hodet med en nøyaktighet som aldri før har blitt sett på jordens overflate, sann mine jævla ord. Tror du du kan komme deg unna med å si sånt pisspreik til meg på internettet? Tro om igjen, din jævel. Mens vi snakker kontakter jeg mitt hemmelige nettverk av spioner verden over og din IP blir sporet akkurat nå så du bør helst forberede deg på stormen, taper. Stormen som kommer til å ødelegge den patetiske lille tingen du kaller for livet ditt. Du er jævla død, vesla. Jeg kan være overalt, når som helst, og jeg kan drepe deg på over syv hundre måter, og det er med bare hendene mine. Ikke bare er jeg omfattende trent i ubevæpnet kamp, men jeg har tilgang til hele arsenalet til hæren og jeg kommer til å bruke det så langt det strekker seg for å ødelegge deg, ditt triste lille rasshøl. Hvis du bare hadde visst hvilken grusom straff din lille «kloke» kommentar kom til å bringe på deg, kanskje ville du ha holdt kjeft. Men du kunne ikke, du gjorde ikke, og nå skal du betale for det, din jævla idiot. Jeg kommer til å drite raseri over hele deg og du kommer til å drukne i det. Du er jævla død, vesla!»

Dette var da en kommentar som lå inne på bloggen da jeg våknet i dag. I kommentarfeltet til dette innlegget. Den rareste kommentaren hittil i år tror jeg. Jeg synes den var riktig underholdende og velskrevet, så jeg måtte bare dele den med dere som innlegg, hehe.. det er jo meningen Bunny skal være en variert og innholdsrik blogg 😜👍🏾
Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#crazypeople #tedcruz #bunny #bunnytrash

20 kommentarer

Siste innlegg