Med den 4. skal det skje!

Da mars startet i år ble 55 000 sider av Pfizers kliniske studier av covid-vaksinen sluppet, hvilket beviser for mange av oss at menneskeheten har vært utsatt for tidenes største eksperiment, og en skandale ut av proporsjoner. Samtidig kjører våre statsstøttede media på med alle mulige slags artikler med vinklinger og potensielle scenarioer i henhold til Vladimir Putin, Russland, Volodymyr Zelenskyj, Ukrania og krigen. Og da nærmest kaster ut artikler som får studiene av covideksperimentet til å drukne oppi alt. For Pfizers kliniske studier av covid-vaksinen tegner på langt nær et bilde av en sikker behandlingsmetode som vi er blitt forespeilet.

Etter utrullingen av covid-vaksinene er det meldt om en uhørt økning i utbetalingene av helseforsikringer, og det harmonerer dårlig med myndighetenes fortelling om hvor trygt det er å la seg vaksinere. Forsikringsselskapene var blant de første som slo alarm, hvordan kunne så mange mennesker bli plaget med alvorlige lidelser av vaksiner som ble omtalt som trygge? Jeg undrer meg hvordan mennesker med bare gjennomsnittlig intelligens kunne la seg forføre av slik propaganda? Med alle sykdommer, virus og sådan som eksisterer, uten vaksiner i tiår etter tiår, hvordan kunne man tro på at covidvaksiner som bare ble «dratt opp av lomma» skulle kunne være noen form for løsning i kampen mot et virus det hele tiden har blitt sagt at man «vet lite og ingenting om»?

Da vaksinene ble fremlagt takket en rekke stortingspolitikere nei til å prioriteres i vaksinekøen, FHIs Espen Nakstad sa selv at han ikke ville ta noen vaksiner før de fremsto som trygge. Ute i befolkningen var det såvidt noen som reagerte på dette. Daværende helseminister Bent Høie var en av av de mange nølerne. Hva vet vi i dag om hvor mange av politikerne som noensinne tok vaksinen og hvor mange doser, det har vi ingen anelse om. Det vi vet er at listen over forskningsrapporter som peker på skadevirkninger av vaksinen, begynner å bli farlig lang. Det samme gjør listen over bivirkninger.

Det blir som Syfilis-eksperimentet i USA, bare for å ta det til sammenligning siden jeg skrev om det her på bloggen nylig. Et eksperiment som varte i 40 år. Flere hundre mennesker ble invitert til å være med på et forsøk, en undersøkelse. Deltakerne fikk ikke vite at de hadde syfilis, men ble forklart at de hadde noe annet (bad blood), en betegnelse de selv brukte på en rekke lidelser. De fikk da behandling for noe helt annet. Folk ble alvorlig syke og døde på tross «gitt behandling», dette ser vi nå, bare i mye større omfang. Men folk hever knapt på øyenbrynene. Det er slik at som ved Syfilis-eksperimentet i USA så ble studier og rapporter offentliggjort, alle bivirkninger og skader så offentlighetens lys, men når media ikke belyser dette, så er det ingen som får dette med seg. For hvem klikker vel inn og leser slike studier, journaler og rapporter? Her i Norge klikker ikke folk ikke inn på Legemiddelverkets sine sider engang for å oppdatere seg om utviklingen og konsekvensene av vaksinene i henhold til bivirkninger, skadeomfang og dødsfall.

Står det ikke i VG, Dagbladet, NRK eller på TV2 sine sider, så er det ikke reellt, da er det ikke sant, det har ikke skjedd. Disse fire mediene dominerer det norske folks meninger. Jeg opplevde faktisk en gang en mann som ikke hadde meninger om dagen i dag fordi han hadde ikke fått kjøpt og lest VG enda. Vanvittig!!

Listen over bivirkninger i henhold til vaksinene har passert «beyond insane» for lenge siden, og inkluderer alt fra blodpropp, hjertebetennelse og tilstander i kroppen som kan sammenlignes med kreft og aids. Heldigvis kjenner jeg personlig ikke til slike alvorlige tilstander enda. Jeg synes faktisk det er ille nok med venninner som har kraftige blødninger som ingen ende vil ta. Hvor disse har begynt å slite med jernlageret i kroppen, fordi det ikke får mulighet til å bygge seg opp. Kvinner sitter på do og blør, har konstante menstruasjonssmerter og må bruke både tamponger og bind og kan ikke være hjemmefra mer enn så og så lenge. Kan ikke dra på besøk til folk å sitte i en sofa pga faren for blod som bare skal fosse ut.

Snuppen min har opplevd «press i hodet» og smertefulle kramper som han har våknet skrikende av om natta. Disse krampene gjør at det blir noe gærnt med beina, og han har ved et par anledninger hinket rundt her. Heldigvis kortvarig, men når en tror det er forbipassert og over, så kommer det plutselig noe igjen. Da man blir fortalt at vaksinene er trygge, så vil man ikke innse at her er en forbindelse. Når så mange opplever det samme, folk som har måttet lære seg å gå på nytt, så burde en innse felles nevner, en varsellampe burde blinke. Men forblindet av propaganda er det slik at flere jeg kjenner melder faktisk ikke inn bivirkningene. «Man må jo ta vaksiner, og noen får bivirkninger, slik er det bare, vi skal være glad vi har vaksiner». Jovisst, men at noen sier dette er vaksiner behøver ikke bety at det er sant. Om jeg gir deg en kopp arsenikk og sier det er «hockeypulver»..

Hvis man bruker hodet sitt  riktig så må man stille spørsmål, man må spørre seg om risikoen ved disse såkalte vaksinene står i forhold til risikoen for bivirkninger. For yngre årganger er risikoen for bivirkninger større, og nå har helsemyndighetene i Norge begynt å rulle fram «anbefalinger» om fjerde dose for øvrige befolkning, og en kan regne med at det de i dag kaller anbefalinger igjen kan utløse hetsdebatter og igjen større konflikter blant folk. Mens media har kjørt på med Ukraniartikler har høringsforslag etter høringsforslag blitt lagt ut på regjeringens sine sider, og det jobbes med ID-pass som noen omtaler koronapass, dette skal stigmatisere grupper ut fra status, de som bare gjør som de blir bedt om uansett konsekvenser for seg selv, andre, samfunnet og fremtiden, og de som følger med..

Under finner du tilfeldig valgte avhandlinger og rapporter som burde alarmere helsemyndighetene og enhver, men som tidligere skrevet, hvem leser slikt? Vær klar over at disse er bare en dråpe i havet, om jeg selv skulle lest alle farevarslene som her fremkommer, så hadde jeg brukt resten av livet mitt på å komme gjennom uten å greie det. Disse linkene er bare minimal promille, men hva med å bare klikke innom noen få og skjønne hintet før dere løper på helsestasjonen og får fjerde dose?

Listen blir lengre for hver dag, den ble faktisk lengre bare mens jeg skrev dette innlegget, ha en fin dag – og hvis du nå går på butikken for å kjøpe VG..

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vaksiner #covid #bunny #bunnytrash

15 kommentarer
    1. Det må ha tatt en evighet bare å legge ved alle disse linkene. Har lest noe av det, men trenger egentlig ikke å pløye gjennom alle for å forstå . Og du har evig rett i at noen mennesker er så hjernevaska at de ikke vet hva de skal mene før Vg er lest. Når fakta blir underslått og det ensidig fokuseres på vaksinens fortreffelighet, ja så burde alarmklokkene kime for vanlige mennesker for lenge siden. Men neida, hodet er visstnok til kun for å henge hatten på. En dag kommer hele sannheten frem. Forhåpenlig lenge før det har gått 65 år, ja da du, da blir det oppvask!

      1. I bunn og grunn tenker jeg at hele sannheten faktisk har kommet frem, men så lenge det ikke er de riktige aktørene som belyser den, så.. altså, det sitter folk der ute og tror at disse linkene og alt hva dem inneholder er noe jeg har produsert selv, som om jeg er et multiteknologisk geni som greier å masseprodusere falske opplysninger og utgi som om det er informasjon fra hele verden. Disse folka skulle bare visst for en dust jeg er når det kommer til teknologi og hvor mye jeg faktisk sliter når jeg får en ny elektronisk duppeditt i huset. Stadig blir jeg påminnet om kildekritikk, og andre ganger blir jeg bedt om kildehenvisning, men når jeg da linker til Legemiddelverket sine sider og det blir ledd bort som «fake news», da har det skjedd noe i hodet på folk.

        1. Jeg syns du virker alt annet enn dust i alle fall! Enormt arbeid du har lagt ned her. Ja mye sannhet er kommet frem allerede. Men hva gjør Ola Dunk med det? Trer hatten sin godt nedover øra, og nekter å tro på noe av det før det presenteres i Nrk eller Vg med krigstyper. Bare det å få folk til å tenke litt utenfor boksen og bli noe så enkelt som bruker av MeWe…det er ikke lett det. Forresten der jeg oppdaget bloggen din først. Dagen blir ikke helt den samme uten 🐇blogg.no 😀👍

          1. Takk for det. Jeg bruker en del tid på å fremlegge de saker jeg brenner for, men med tiden så har jeg funnet andre også som bryr seg og samler opplysninger. Så når hver av oss setter sammen hva vi finner, så er det bare å sette sammen og dele på våre plattformer. Mange bruker for eksempel Telegram og Gab. Jeg bruker Blogg, for da får jeg levert opplysninger til en helt annen gruppe. Det er viktig å nå ut til flest mulig, derfor nederst i hvert innlegg jeg poster så fremhever jeg linken til MeWe i håp om at den plattformen skal få sitt gjennombrudd en dag, der verdsettes ytringsfriheten og en kan dele meningsmangfold og ha seriøs debatt hvor alle parter kommer til. Dessverre har det latt vente på seg å se MeWe bli et «storsamfunn», jeg til eksempel har jo hatt profil der noen år nå.

    2. Oi, her var det mykje 🤔.
      Nokre av deisse studiene har eg lese før, men på longt nær alle. Eg rekk rett og slett ikkje over alt eg burde.
      Derimot har eg lese nok til at det er heilt uaktuelt å ta nokre av deisse vaksinane.
      Det var det jo i utgongspunktet, men det har ikkje vorte mindre uaktuelt, med alt det som har kome fram etter kvart.

      1. Mye ja, men fremdeles snakker vi promille. Jeg har ikke i nærheten lest halvparten av disse vedlagte selv må innrømmes, men jeg tenker at hvis den enkelte person bare velger å lese tre tilfeldige av disse, så burde det underbygge hva jeg vil fram til. Altså, jeg forventer ikke så veldig mye av disse folkene som har tilsluttet seg Koronas Vitner, men jeg har merket større oppslutning iht de innleggene jeg setter sammen om dette. Temagrupper på diverse plattformer har også fått litt flere medlemmer i det siste. Regjeringen har lagt ut flere høringsforslag på kort tid.. det kan godt tenkes at det har våknet noe sjeler i noen kriker og kroker rundt omkring, og så lenge det skjer så er det håp for «revolusjon»..

        1. Nå er iallefall dette innlegget spredd av folk i mine kretsar, så vonaleg er der nokre som våkner opp, og ser kva galskap dette er.
          Dei som ikkje vil, dei vil ikkje uansett.

          1. Det er noe med det, men når flere takker nei, og da innser og de blir presset, dette med Id-pass og sådan så vil det bli mer motvilje mot diktaturet, hver stemme teller..

    3. Det var veldig mye å lese! Jeg har jo tatt 3 vaksiner…Hm..
      Men fordi man lissom måtte på grunn av jobben..
      Det som jeg har merket er at jeg har fått en del utslett på ermene, kløe – litt blemmer..Litt sånn elveblest greier, det har ikke jeg hatt før og det synes jeg ikke er noe greit..Kan komme på kvelden – trodde jeg hadde fått lopper!
      Det kommer og går – veldig merkelig!

      1. På tross av at det er veldig mange som opplever bivirkninger, så er helsemyndighetene veldig påpasselig med å alltid skrive «i svært sjeldne tilfeller», men på Helse Norge står det altså (ordrett):

        «I svært sjeldne tilfeller kan noen få alvorlige allergiske reaksjoner etter vaksinasjon. Symptomer på dette er elveblest (kløende utslett, blemmer) over hele kroppen og pusteproblemer».

          1. Det er veldig trist at det hele tiden sies «i svært sjeldne tilfeller» om hver og en av bivirkningene, da gis det inntrykk av at bivirkninger er svært sjeldne, men når en setter sammen alle som har fått blødninger, blodpropp, myokarditt, perikarditt, slag, elveblest, mistet evnen til å gå, pusteproblemer og så videre og så videre så blir det veldig mye, og verre enn hva flertallet opplever etter gjennomgått covid. Over 300 000 i Norge hadde covid FØR vaksinene kom. Og da måtte media lete veldig godt for å finne de få som fikk såkalt «long-covid», og de få som ble alvorlig syke ble brukt for alt de var verdt til frykt og skremsel. De statsstøttede mediene dro jo tilogmed utenlands for å finne noen som var blitt alvorlig syke av covid. Etter vaksinene trenger de ikke lete, her snakker vi titusenvis på titusenvis, de kan bare velge og vrake mellom bivirkninger folk har fått, de har også noen tusen og velge mellom som har blitt sykehusinnlagte med alvorlige bivirkninger også. Men hele tiden valgte media å holde mest mulig kjeft om det, og heller fokusere på de uvaksinerte som var blitt syke og innlagte, i full visshet om at veldig mange lå inne på sykehuset pga vaksinene. Nå er de fleste uvaksinerte friske, og mange vaksinerte sliter ned bivirkninger.

    4. Min venninne på 50 år har hatt kraftige blødninger i flere måneder..hun har tatt 3 shots. Det som er trist at de vet ikke hvordan stoppe dette.
      Jeg har stor respekt for sånne mennesker som deg som tør skrive om denne liksom pandemien.

      1. Og jeg har ingen respekt for folk som mener at ei dame på 50 år med kraftige blødninger, at det er greit. Det har jo skjedd noe med kroppen som ikke skal skje, og dét kan forverre seg. Uff, takk for at du la igjen noen ord her..

    5. Hei Bunny:)

      Hva I helvete sa du om meg, din lille drittunge? Jeg skal la deg vite at jeg var på toppen av klassen min i FSK, og jeg har vært involvert i et flertall hemmelige angrep mot Al-Quaeda, og jeg har over 300 bekreftede drap. Jeg er trent i geriljakrig og jeg er snikskytteren med høyest posisjon i hele den norske hæren. Du er ingenting mer for meg enn et annet mål. Jeg kommer faen meg til å blåse av deg hodet med en nøyaktighet som aldri før har blitt sett på jordens overflate, sann mine jævla ord. Tror du du kan komme deg unna med å si sånt pisspreik til meg på internettet? Tro om igjen, din jævel. Mens vi snakker kontakter jeg mitt hemmelige nettverk av spioner verden over og din IP blir sporet akkurat nå så du bør helst forberede deg på stormen, taper. Stormen som kommer til å ødelegge den patetiske lille tingen du kaller for livet ditt. Du er jævla død, vesla. Jeg kan være overalt, når som helst, og jeg kan drepe deg på over syv hundre måter, og det er med bare hendene mine. Ikke bare er jeg omfattende trent i ubevæpnet kamp, men jeg har tilgang til hele arsenalet til hæren og jeg kommer til å bruke det så langt det strekker seg for å ødelegge deg, ditt triste lille rasshøl. Hvis du bare hadde visst hvilken grusom straff din lille «kloke» kommentar kom til å bringe på deg, kanskje ville du ha holdt kjeft. Men du kunne ikke, du gjorde ikke, og nå skal du betale for det, din jævla idiot. Jeg kommer til å drite raseri over hele deg og du kommer til å drukne i det. Du er jævla død, vesla.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg