Hvordan behandle kvinner.

En jeg kjenner postet i dag bildet over på sin Facebook-side med teksten som dere ser. Jada, han skal være så snill og god, politisk korrekt, inkluderende, ja til mangfold, aksept, likeverd og videre og så videre. Kunnskapen om slike ideologiske plagg som hijab, nikab, chador, burka og så videre er visst fullstendig fraværende. Helt fullstendig fraværende!

I juli gikk en video fra Iran viralt, Lily Bandehy som flyktet fra Iran og islam postet denne videoen, og jeg så den. Nå mens jeg skriver spilles den videoen av inni hodet mitt, jeg hører hylene og skrikene, det var helt grusomt. Det er en video jeg dessverre aldri kommer til å glemme, nesten på lik linje med videoen jeg fikk i innboksen min da islamistene i Marokko halshugget Louisa Vesterager Jespersen og Maren Ueland fordi de ble regnet som fiender av Allah og fordi de ikke dekker seg til på islamsk vis. Til sammen var 24 av 43 menn tiltalt i saken. 4 ble funnet skyldige og straffedømt, selv om de alle mente dette var en riktig islams handling, slik som profeten Muhammed hadde veiledet dem til.

Forferdelig grusomme videoer, den fra Marokko så jeg ufrivillig, da jeg ikke visste hva det var da jeg åpnet den. Jeg så bare sekunder, så klikket jeg meg ut. Ble uvel, en venninne kastet opp. Videoen fra Iran derimot så jeg frivillig, men jeg angret umiddelbart at jeg så den, for jeg ble faktisk dårlig etterpå av den også. Likevel mener jeg at det var bra denne siste ble delt, for folk burde bli opplyste hva dette handler om, og slutte dele slikt tøys som han jeg kjenner som delte bildet overfor. Videoen jeg snakker om ble etter kort tid fjernet fra Facebook, flere som delte den ble utestengt en måned fra plattformen. Men jeg skal fortelle dere hva den viste.

Videoen viste en 12 år gammel jente i Iran da hun ble arrestert og mishandlet, fordi hijaben hennes var ikke helt på plass. I videoen så man også at folk prøvde å stoppe militærbilen for å få jentungen fri. Dessverre klarte de ikke det, og jenta ble mishandlet til døde. I Iran blir små jentebarn, og kvinner arrestert og utsatt for tortur hvis de ikke bærer hijaben riktig, eller hvis noen hårstrå vises. Kvinner har ikke noe verdi, og gjør de «feil» som dette risikerer de å miste livet. Kvinner blir avlivet med tortur, rett og slett.

Det er ikke bare i Iran at kvinner mister livet for å ikke bære islamske symbolplagg som hijab riktig. Og så sitter vi på våre høye hester her i Norge hvor såkalte «feminister» heier på hijab. Hurra for hijab liksom!! Norges politikere burde skamme seg, hijabister burde skamme seg, feminister burde skamme seg.

Alle som støtter, godtar eller aksepterer islams måte å behandle kvinner, bedriver og er delaktige i torturen og drapene. Å hyle om likeverd, aksept og inkludering og bruke hijab som symbol for den slags er jo helt bak mål. Å kalle noen for bigot for å ikke støtte islams ideologiske kvinnehatende plagg er jo absurd.

Å argumentere med at ikke alle kvinner er tvunget til å bære hijab, at mange bærer slike plagg frivillig, det er helt tullete. De som bærer slike plagg frivillig støtter undertrykkelse, vold, indoktrinering og et helvete for millioner av kvinner. Hvor frivillig er det egentlig når en blir utstøtt, torturert, drapstruet og drept hvis en velger å ikke bære hijab frivillig?

Nå må folk begynne å tenke, eller flytt til Kabul, Islamabad eller fuckings Teheran. Bli der!!

Alle som støtter slike ideologiske plagg og hva de symboliserer og medfører burde skamme seg!! Hørt om anstendighet og skamvett eller??!!

Link: Min venninne Roja ble solgt som barnebrud og tvunget til å bære Niqab.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #hijab #tvang #islamisme #islamisering #indoktrinereing #overgrep #kvinnemishandling #kvinneundertrykkelse #niqab #islamisme #chador #burka #bunny #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Dei forbanna “godheitsapostlane”, er ikkje noko anna enn nazistiske rasshøl.
      Innkluderande og tolerante liksom 🤣🤣🤣.
      Der er ingen som er meir ekskluderande, og intolerante enn dei, for dei tolererer ikkje andre meiningar enn sine eigne, og dei som ikkje er einege med dei, skal helst nektast uttalerett. Altså rein nazisme.
      Nei, tvi vøre for nokre falske og dobbeltmoralske rasshøl.

        1. Vel, det er det eigentleg svært få av dei som gjer, for dei har aldreg satt seg inn i “tingas tilstand”.
          Dei fleste har berre bestemt seg for kva dei skal meine, ut i frå kva andre seier dei bør meine, og trur at det er det rette.
          Altså rein dumskap.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg