Hverdagsmagi – utfordring!

Da dukket det opp en utfordring her fra en medblogger som kaller seg «Hverdagsmagi». Den utfordringen lyder som følgende, post 3 ting som gjør deg glad, og skriv de første 3 tingene som dukker opp! Vel jeg er ikke vond å be, det er jo mye som gjør meg glad, men de tre første tingene som popper opp hos meg her nå er som følgende:

01). Jentene mine poppet opp i hodet mitt først. Det ble naturligvis slik at de ble min første tanke når de faktisk ligger oppå meg her, alle tre. Dimple, Ariel og Ella. Alle tre oppå brystet mitt og magen min mens jeg skriver. Koser seg dem da. De får bare nyte helgen. På mandag blir det andre boller, ihvertfall for stakkars Dimple. Det kan dere lese mer om HER.

02). Musikk ble det andre som poppet opp i hodet mitt. Helt naturlig at det ble min andre tanke da musikken står på her «as we speak». Har stått på i hele dag. Det er et album som har blitt spilt litt på repeat, og da særlig en låt som heter «Island» og dette albumet og denne låten kan dere lese mer om HER.

03). Snuppen min of course. Vi er nå gått inn på år 17 sammen, så det sier seg selv at han gjør meg glad. Hadde han ikke dét gjort, da hadde jeg ikke orket. Da hadde jeg heller valgt singellivet og gjort som unglaksen, haha.. men vi er som to hannsvaner, bare at vi lar hunnsvanene svømme forbi. Dette med laks og svaner er faktisk ganske interessant og morsomt, dere skjønner hva jeg mener om dere leser DETTE!!

Ellers har jeg ikke så mye å meddele, har dere forresten fått med dere innlegget mitt i dag som heter KYSSEBLOMST? 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#utfordring #bunnytrash #bunny

10 kommentarer

Siste innlegg