Gulskogen Gård, Bacheparken, Elveparken og Hageland!

I dag har jeg vært ute og tuslet og gått i mange timer. Bare kosa meg i det fine været. Dette er sånn temperatur som jeg liker. Det er varmt, samtidig som det ikke er så varmt at dyrene sliter.

Planen var egentlig å gå en tur til Gulskogen Gård for så å gå til Hageland og kjøpe meg en plante, hehe.. Jeg har en Flamingoblomst som er skral og nå skal få takke for seg. Hatt den noen år så nå skal den få takke for seg. Nå har jeg kjøpt ny plante, en slags begonia

Anyways, jeg gikk først til Gulskogen Gård, og jeg ble helt «lamslått» av hvor mye forandring som har skjedd fra lørdag til i dag. Hele rhododendronskogen var blitt lilla med rosarøde innslag. Tror dere denne kaninen ble hoppende glad eller?! Haha..

Hilste på påfuglene gjorde jeg også. Det er altså 3 hanner og 4 hunner. De er så vakre. Der var blitt noen flere ender også, men ikke så veldig mange. Så da slo det meg at jeg skulle gå innom Bacheparken og se etter Mandarinanden som flytta dit for noen år siden.

Bacheparken ligger rett på andre siden av elva for Gulskogen Gård, så det er ikke mer enn 6-7 minutter å gå. Mandarinanden møtte jeg ikke denne gangen, men du dæven så mange ender.. Jeg tror de som vanligvis bruker være på Gulskogen Gård har flyttet til Bacheparken, så der er det kvakk-kvakk-kvakk.

Så gikk jeg gjennom den flotte Elveparken på vei videre til Hageland. Og når jeg omsider hadde bestemt meg for hvilken plante jeg ville ha, så gikk jeg akkurat samme ruta hjemover igjen.

Eller det stemmer ikke helt, for underveis på turen oppdaget jeg at på Meny selger dem 4X1,5l Solo Super til 29;90, så dermed måtte jeg jo kjøpe to slike firepakninger. Ble litt lang i armene på vei hjem ja. Så det var min helt nydelig fine dag. Hvordan har din dag vært? Fin håper jeg?!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#gulskogengård #bacheparken #elveparken #hageland #drammen #bunnytrash #bunny

14 kommentarer
    1. liker bloggen din med alle de flotte blomstene.Det var et flott bloggtreff du hadde laget.Så ut som alle koste seg.Lykke til med Pri🥰

      1. Akkurat disse er i Elveparken på Åssiden, samme side som Bragernes. Midt mellom Gulskogen bru og Hageland, eller Fretex, vet du liker Fretex. Men det er slike bruer flere steder, blant annet Fjordparken nedenfor CC kjøpesenter før du kommer til det kommende nye sykehuset, og det er slike bruer ved Landfalløya og så videre..

          1. Bare å ta hele runden, er så mye flott, veldig tilrettelagt med veier som er godt for beina. God trim, føler seg veldig vel etterpå 😊

    2. Wow !! Der var det skjedd mye siden lørdag ja. Bærre lekkert😍. Min mor har lyst til å ta med symøtedamene dit en tur snart etter alle bildene hun har sett fra Gulskogen gård nå 😊
      Fin fredag til deg 🥰

      1. Veldig mye!! Og lilla er jo favoritten min, så mine øyne holdt nesten på å sprette ut da jeg kom dit, haha.. Der var et gjeng med sydamer der i går, og strikkedamer 😜 Fin fin fredag til deg igså Mona 🥰🐰

    3. Så mange flotte blomster og trivelige bruer! 🤩 Rhododendron er virkelig en flott plante altså! Koselig å gå sånn og rusle, og se på planter og fugler, og påfuglene er jo kjempefine. 🦚

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg