Gry Henriksen om lovpålagt tvangsvaksinering i Norge!

Det gleder meg veldig å se at ihvertfall noen bloggere tar opp aktualiteter som ser ut til å forsvinne fra medias ønske om å informere det norske folk om. I dag har jeg observert en blogg hvis navn er Gry Henriksen, som har URL gryende.blogg.no. Hun tar opp temaet hvor våre politikere visstnok har greid å gjøre noen endringer i loven som da på en måte utgjør lovpålagt tvangsvaksinering!

Hun starter innlegget slik: «Nå skal ikke jeg påstå at det ikke har forekommet NOE i pressen angående det respektive lovtillegget, for det kan selvsagt være at det har gått over hodet på meg. Men ikke desto mindre mener jeg at innføringen av en sådan lovhjemmel er en såpass stor nyhet som i tillegg avstedkommer såpass med kontroverser at det eventuelt har blitt gitt så til de grader lite spalteplass at det er snakk om en bagatellisering uten sidestykke i hht sakens alvorlighetsgrad».

Dere kan lese innlegget til Gry Henriksen i sin helhet her, klikk på linken:

«Lovpålagt tvangsvaksinering!».

Nok en gang, det gleder meg at noen, når ikke media gjør, faktisk tar opp dette. De siste dagene har det vært flere bloggere som har tatt opp disse merkelige tingene som foregår blant våre folkevalgte politikere. Det gjenstår å se om det er noen som kommer til å skrive om hva som foregikk på Stortinget i går, hvor det skulle stemmes om hvorvidt det skal gjøres enklere å isolere folk med karantener og lockdowns her i Norge. Regjeringen ønsker å ha muligheten til å kunne stenge folk inne uten å trenge støtte fra Stortinget. Så når de (regjeringen) og WHO måtte ønske, selvsagt med en «forklaring» så vil de da kunne bure oss inne på den ene eller andre måten etter eget forgodtbefinnende.

Så med lovpålagt tvangsvaksinering og rett til å sette folk i isolasjon, karantene og lockdowns sånn «uten videre» så lover ikke dette godt. Og etter alt som har skjedd siste årene så er vi en del som har fått sterkt redusert tillit til «de makthavende» i vårt land, for å si det sånn. Og disse VET at tilliten er svekket hos folket, likevel gjør de disse lovendringene uten dialog eller åpenhet. Vi blir ustanselig neglisjert og dårlig informert om hva som er greia. Og dét skurrer, og er veldig skremmende slik jeg ser det.

Det får bare være at man blir forsøkt latterliggjort for å ta opp tema som dette. Lavpannede folk, bloggere, insekter og kryp som forsøker mobbe de få som fortsatt reagerer på disse tingene som foregår, drar fram uforskammetheter om tinn- sølv- og aluminiumsfoliehatter og denslags for å diskreditere og ondskapsfullt latterliggjøre. Jeg takker likevel sådanne som Gry Henriksen og de som tør stikke hodet frem, for da har ihvertfall noen ytret NOE!!

Andre elevante innlegg: «Anerkjent norsk forsker om høyt sykefravær og covid-vaksiner», «Vaksinetvang fra 1. januar 2024», «Nå er Pfizer saksøkt for sine vaksiner» og «Det slås alarm: immunforsvaret svekket!»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#gryhenriksen #gryende #livpålagttvangsvaksinering #tvangsvaksinering #bunnytrash #bunny

14 kommentarer
    1. “Folkets tjenere” fornekter seg ikkje i si streben på å tjene superkapitalismen.
      At eitt privat firma, WHO, eigd av dei to største kapitalmaktene i verda, Rothscild banking system, og Rockefeller ved Black Rock investments, som og er største eigerar i big pharma, skal få lov til å bestemme kva tid, og kva me skal vaksinerast med, har ingen ting i eitt demokrati å gjera.
      Tilstandane her i Noreg, byrgjar å likna sterkt på gamle Sovjet, eller Nord Korea.
      Media ser og ut til å vera styrt av diktatorane i Ap og H.

    2. Hei igjen 😊🌹🇳🇴👍

      Som du helt sikkert vet fra før så har eg fulgt nøye med på bla.covid 19løgnen og vaksinehysteriet fra dag 1 og eg kan si så mye at absolutt alt som skjer no er nøye planlagt og tilrettelagt – planen går på skinner – så langt,og eg er overbevist om at vi har mer og langt verre ting i vente for oss om ikke vi våkner opp,stepper opp å gjør noe for hverandre av rein og skjær medmenneskelighet og omsorg for hverandre.
      Det er bedre å gjøre noe,hva som helst,enn å ikke gjøre noe i det hele tatt.Vi er på kokepunktet og akkurat som frosken så skjønner vi det ikke.
      Det som eg,for bare få år siden prøvde å si,og blei møtt med trakassering,mobbing,beskyldninger om å spre konsperiasjonsteorier,hersketeknikk,ja eg var til og med en potensielt vandrende morder – er no langt på vei vår nye virkelighet og hverdag.
      Og,no som giften fra covidvaksinene er blandet i en mix man kaller influensavaksine,med alt som det kan medføre og ikke minst føre folk bak lyset,ja da er grensen nådd for meg.Eg stusset over den voldsomme iveren etter å få folk til å ta influensavaksine tidligere i høst….no vet eg svaret,selv om helsemyndigheter gikk ut å sa at «influensavaksine er viktigere enn noen gang på grunn av svekket imunforsvar» – og hvem har skylda for det ? Hvem var det som stengte oss inne ? Jo,de samme helsemyndighetene som no legger press på oss for å ta influensavaksine iblandet en ukjent mix av annet ukjent giftstoff.

      Da Nakkestad helt i starten av vaksineprogrammet uttalte at « derfor får noen saltvann « da kjente eg den iskalde uhyggen bokstavelig talt og vissheten om at « noe er helt fundamentalt galt her « har bare forsterket seg så og si daglig siden den gang….

      Covidnarrativet vaksineløgnen svik,løgn og umyndiggjørelse er bare en liten del av hva vi har i vente for oss.Tro meg 🫣😱

      Hilsen synskepeggy.

    3. Takker så mye! <3
      Jeg fikk bokstavlig talt sjokk da jeg gikk inn på lovdata og leste denne paragrafen her etter å ha fått et nyss om at det var innført noe som 'konspirasjonsteoretikere' tolket som adgang til tvangsvaksinering..
      'Konspirasjonsteoretikere??' tenkte jeg, -enten så er det innført hjemmel til tvangsvaksinering, der dette fremkommer av lovteksten, eller så er det ikke hjemlet for noe slikt.. Siden jeg ikke hadde hørt et pip om en slik lovhjemmel, gikk jeg faktisk inn og sjekket med en sannsynlighetsovervekt for at dette her umulig kunne stemme, og at det dermed VAR et oppkok med begrenset- til ingen rot i virkeligheten. – Også viste det seg faen meg å være verre enn jeg kunne sett for meg i min villeste fantasi. Straffeutmålingen med opp til to års fengsel/fire dersom de klarer å sannsynliggjøre at en har smittet en hvis dødsfall de kan pinnme dette her til, er jo faktisk peanuts vs. at de med loven i hånd kan nekte en alt av sosiale rettigheter i tillegg til å jobbe (å jobbe innebærer jo gjerne en offentlig setting med flere folk tilstede, så..) slik at en rett og slett sultes til lydighet..
      Tilnærmingen min til dette her i innlegget er m.a.o engod del mer diplomatisk enn hva jeg egentlig følte for å si, for å si det sånn, men da hadde jeg antagelig kun fått med meg de som fra før er enige, mens det jeg anser nødvendig er å nå inn til de som enda ikke er klar over faren ved dette her.. For om vi ikke klarer å bå inn til folk i hht alvoret i den her situasjonen, så er vi kjørt, så enkelt er det. Her er det m.a.o bare å brette opp arma atter igjen og ta den dritten som måtte komme, for dette her er faktisk langt større enn som så..

      1. Ja, jeg kvakk litt til da jeg leste at du satt der og surfet rundt mer eller mindre formålsløst, for så at du så brått og brutalt ble røsket ut av ørkesløsheten i det tilfeldighetene førte deg til endringer i smittevernloven. Da altså tre dager etter at du kommenterte innlegget jeg skrev om dette. Jeg ble litt sånn, ehh.. trodde hun ikke på meg, jeg hadde jo screenshottet lovverket og lagt ut paragrafene. Men ja det er bra at noen bretter opp ermene og får fokus på dette, for det er hinsides… og ingen konspirasjonsteori, men heller en konspirasjon faktisk. Så da er det å få med seg folk og være litt rabiat utenfor stortinget den 20 januar.. om ikke NRK og VG vil fortelle folk hva som foregår, så må vi jo få fokus på saken selv, før man blir fengslet og tvangsvaksinert.

        1. Hadde jeg ikke tross deg, hadde jeg ikke giddet å gå inn på lovdata 😉
          – Årsaken til at jeg formulerte det sånn, er at jeg tenkte jeg backet innlegget bedre ved å operere som om jeg ikke hadde lest det, men slumpet over dette her fra en kilde som ikke er relatert til blogg i det hele tatt. Dette fordi du fikk mange av disse konspirasjonsteori-hylerne som går all in for å trekke ned kildenes troverdighet, og i det hele tatt. Jeg tenkte da som så at det nok er en del som lar seg rive med av den der når det kun er ETT innlegg som utkommer med denne nyheten, men når det brått er to, UAVHENGIGE, som sier det samme, tenker jeg at det vil være de som stopper opp og går tilbake for å lese ditt innlegg hakket mer open-minded, for å si det sånn. – Og jeg har en følelse av at det å ‘smøres’ av meg, gjør de mer mottakelig for å skremmes av deg..
          – Nå har jo selvsagt ikke jeg blitt tankeleser siden sist så noe fasitsvar har jeg jo dermed ikke, men må rett og slett bare gå for sannsynlighetsberegninger og kalkulert gjetting.. For dette her er bare så kævlig mye større enn deg og meg og bloggen. Dette her tror jeg faktisk er såpass at det er vinn eller forsvinn, for å si det sånn..

          1. Det jeg sitter igjen med er at jeg har aldri vært noen paragrafrytter, har liten og ingen kjennskap til nøyaktige punkter og paragrafer, men fra flere hold har jeg fått tilbakemelding om at denne lovendringen ikke stemmer. Noen sier at denne paragrafen har vært slik siden 1994, andre igjen sier 1954. Hvis så stemmer, hvorfor fanget jeg ikke opp sådan paragraf midt under en fuckings pandemi hvor vaksine-presset bare økte og økte? Hvorfor var det ingen pro-vaxxere som fremla dette som argument? Erna Solberg uttalte at hun mente å la seg vaksinere med covid-vaksiner var en borgerplikt, det ytret hun som en mening, uten å nevne noen lovparagraf som sa det var en plikt å la seg injisere. Videre, hvis covid-19 var så ille og farlig som påstått, at folk døde i hopetall og samfunn måtte stenges, man måtte holde avstand og kunne ikke engang omgåes med egen familie, hvorfor ble ikke denne paragrafen i loven fulgt? Hvis det var fare for menneskeliv i den grad, og de folkevalgte faktisk mente vårt ve og vel, hvorfor ytret de aldri at ifølge loven har vi plikt å vaksinere oss? 🤔🐰

              1. Det er det jeg også mener. Men samtidig har flere sendt meg utskrift av lovverket fra tidligere, og der står akkurat det samme. Det er meget besynderlig. Men uansett når dette ble vedtatt, så er det nå engang slik at vi har en lov som kan tvinge folk til vaksinering med eksperimentelle vaksiner. Det er horribelt! 🥰

    4. Ja,og når lovene er opplest og vedtatt er det bare å slippe løs viruset…..timet og tilrettelagt.

      Staten holder på å gjøre oss totalt avhengige av staten (sine almisser) mens en liten elite er storfornøyd med at planen så og si er i boks,og vi sitter fortsatt og nikker og smiler og er så glade så…

      Eg er en ukuelig optimist av natur og personlighet så eg nekter å innse at det ikke fortsatt er håp….
      Hilsen synskepeggy.

      1. Jeg hadde ikke skrevet om dette og deltatt i demonstrasjoner om jeg ikke hadde trodd det finnes håp. Det jeg er mer redd for er spådommen til en annen leser som bruker å poppe innom bloggen her jevnlig, den spådommen går ut på at det vil bli borgerkrig i Norge i nærliggende framtid. Nå virker ikke det så usannsynlig. Det er mye sinne rundtomkring nå, folk er blitt ganske nådeløse.

        1. Myndigheter og media har drevet en splitt og hersk kampanje i åresvis,det gir seg snart utslag i noe som fks.borgerkrig ja…
          Eg tenker et oppgjør med styrende myndigheter – når folk er skvist nok,med ryggen mot veggen og fratatt alt kan vi bli farlige for de som er ansvarlig.Er glad for at mantraet til sjefen sjøl har vært «ansvaret er mitt»,det er mitt ansvar» sånn at det ikke er noen som helst tvil om hvem man skal gå etter og ansvarliggjøre.
          Det er jo ikke snakk om hvis lenger,men om når…..

          Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg